Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

pred 8 urami, MdAzz pravi:

Pa še nekaj za tiste, ki pravite, da je predrag - vsak naj si kup kar mu denarnica pusti. Če ne gre, pač ne gre, pa to ni stvar cene motorja ampak debeline denarnice. Men je tud X5 predrag, pa ga ne šimfam. Mam pač pol cenejšo škodo... 

Kasko pri 3EasyRide je preko njihove (GBLeasing) generalne police s 4% franšize pri Savi 676€

Ko si ga boš pa lastil se pa javi. Se mi zdi, da še zavarovanje ni tvoje. Bi rekel, da s tujim k..... opletaš, oziroma z prazno denarnico, če te malo parafriziram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Vito23 pravi:

Ja motor res vlece in to tekoče. Tut prestavljanje v nižjo ni tok pogosto. Motor se pelje kot po tracnicah udobno lahko pa greš tudi zelo športno. Jaz večinoma vozim na road/road vzmetenje. Če pa pride slucajno bolj dinamična cesta pa preklopim na dynamic pro in dynamic vzmetenje, ker se pozna razlika med road in dynamic vzmetenjem. Opazil sem da malo vec popije na avtocesti zaradi malo večjega upora. Ampak doma je na stranskih ovinkastih cestah, k lepo peljes od 80 do 100 kmh.  Mislim pa, da več moči ne potrebuješ in je ne moreš izkoristit na cesti.

Edino kar bi dodal, da se mu vse tiste tipke saj mal svetijo ponoči ostalo je zame top. Moja ima zadaj tut dost prostora in se čisto nic ne pritožuje čez udobje. Zaslon tft je lepo razviden tudi, če malo sonce posveti. Menuji so lepo vidijo in ti podajo veliko informacij. Všeč mi je ta navigacija res, da moras za to uporabljat aplikacijo pa telefon ampak je uporabna zadeva. 

Tok za enkrat po 1400km, zdej pa čakat na mal lepši vreme.

30% te moči ti ne izkoristiš na cesti, razen v Nemčiji na AC

itak ti še elektronika pomaga, da se ne ubiješ na "tračnicah"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snečer pravi:

30% te moči ti ne izkoristiš na cesti, razen v Nemčiji na AC

itak ti še elektronika pomaga, da se ne ubiješ na "tračnicah"

Še ne strinjam, če obrne gas do konca v bilokateri brzini, potem trenutno izkorišča 100% vso moč. Je pa res da za kruzanje po ac rabi 20%. :)

 

Konji morajo bit :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Snečer pravi:

30% te moči ti ne izkoristiš na cesti, razen v Nemčiji na AC

itak ti še elektronika pomaga, da se ne ubiješ na "tračnicah"

Kaj sem pa napisal? Da je ne rabis, ker do prvega servisa nisem vrtel motorja nad 5000obratov pa nikol nisem mel občutka, da bi ga moral. Pač fajn je imet tok moči ampak realno jo ne rabiš. Je pa res, da ima ta motor navor pri mejhnih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa tisto, kaj rabiš. Bolje je imeti rezervo, zakaj? Ker se pelješ bolj umirjeno in počasi, kot s tistim, kjer vedno koristiš vso moč.

Sem imel 660 Tenere, vedno je šlo do konca (skoraj) in potem postane sčasoma premalo, povprečna hitrost je bila višja in divjanja je bilo več. Sedaj redko navijem do konca, ker bi bilo večinoma preveč...se navadiš voziti umirjeno in bolj varno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/28/2019 at 4:50 PM, krucymucy said:

Pa kaksno folijo?

A bo pojedlo plastiko ce se muha userje gor?

V avtih imate folije na stevcih pa na radiu? 

Povsod je folja! In doma dalinci u vreckah. :lol1:

 

33 minutes ago, vandrovec said:

To je pa tisto, kaj rabiš. Bolje je imeti rezervo, zakaj? Ker se pelješ bolj umirjeno in počasi, kot s tistim, kjer vedno koristiš vso moč.

Sem imel 660 Tenere, vedno je šlo do konca (skoraj) in potem postane sčasoma premalo, povprečna hitrost je bila višja in divjanja je bilo več. Sedaj redko navijem do konca, ker bi bilo večinoma preveč...se navadiš voziti umirjeno in bolj varno.

Exektli. Bol k sm star, mocnej motor hocem, de bol u izi pelem. Razum kdor more, ma tako je. Rezerve so bol imaginarne zadeve. Med prehitevanji gre ucasih tud do blokade. Torej rezerve ni. V 99% cajta pa z mocnej stroji samo bol mirno vozim. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, vandrovec pravi:

To je pa tisto, kaj rabiš. Bolje je imeti rezervo, zakaj? Ker se pelješ bolj umirjeno in počasi, kot s tistim, kjer vedno koristiš vso moč.

Sem imel 660 Tenere, vedno je šlo do konca (skoraj) in potem postane sčasoma premalo, povprečna hitrost je bila višja in divjanja je bilo več. Sedaj redko navijem do konca, ker bi bilo večinoma preveč...se navadiš voziti umirjeno in bolj varno.

premalo je 1250, boš videl da bo kmalu 1300 in najmanj 150 konjev, kot pri konkurenci

pa mogoče še kakšen hibrid, da ne cuka pri speljevanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Še ne strinjam, če obrne gas do konca v bilokateri brzini, potem trenutno izkorišča 100% vso moč. Je pa res da za kruzanje po ac rabi 20%. :)

 

Konji morajo bit :P

 

Ne bo držalo; moč je 100% pri določenih (visokih) vrtljajih in ne pri polno odprtem plinu v nizkih vrtljajih, kot želiš prikazati. 

Po ovinkasti cesti se mašina ne vrti do konca, kot se pri vožnji po ravnem. 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Borutt pravi:

Ne bo držalo; moč je 100% pri določenih (visokih) vrtljajih in ne pri polno odprtem plinu v nizkih vrtljajih, kot želiš prikazati. 

Po ovinkasti cesti se mašina ne vrti do konca, kot se pri vožnji po ravnem. 

 

Kar pomeni, da mora naslednji model imeti še več kojnov :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

premalo je 1250, boš videl da bo kmalu 1300 in najmanj 150 konjev, kot pri konkurenci

pa mogoče še kakšen hibrid, da ne cuka pri speljevanju

no ja, saj rezerva ni slaba. Slabše je, če je včasih premalo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, DAMI34 said:

Kar pomeni, da mora naslednji model imeti še več kojnov :)

 

Konji oz. kW so enota, ki je vazna predvsem za merjenje dolzine kurca. 

Edino kar je vazno je krivulja navora. Idealno bi bilo da je ravna crta. Elektromotorji so temu zelo blizu. 

Moc ni vazna, tako ali se je ne meri. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Konji oz. kW so enota, ki je vazna predvsem za merjenje dolzine kurca. 

Edino kar je vazno je krivulja navora. Idealno bi bilo da je ravna crta. Elektromotorji so temu zelo blizu. 

Moc ni vazna, tako ali se je ne meri. 

Se bom popravil. BMW ne rabi nit kojnu niti kW, ker ti kurac avtomatsko zraste. :)

Ste zdej vsi srečni?

Ps. Čestitam lastnikom novega 1250, želim jim srečno vožnjo in stalno dovolj konjev na zalogi. Lastniki že vedo zakaj so jim al pa ne konji/kW pomembni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, Borutt pravi:

Ne bo držalo; moč je 100% pri določenih (visokih) vrtljajih in ne pri polno odprtem plinu v nizkih vrtljajih, kot želiš prikazati. 

Po ovinkasti cesti se mašina ne vrti do konca, kot se pri vožnji po ravnem. 

 

Če obrneš ročico gasa do konca iskoriščaš v danem trenutku 100%, kar pač imaš na razpolago, ni pa nujno, da je to 100% moč. Sam tolk...

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Jaz nisem. 

Da, sam ti si kronično nezadovoljen :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marija ste pa zaplaval... :)

 

Uglavnem motor je top! Motor je bil moja želja in se mi je uresničila še ne pri 33ih :)

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Kmet2 said:

Kateri kekci, 99% trenutnih udeleženih, v tej debartiti , zdaj z mano na čelu nima tega motorja, lepo je pa pametovat.

Pa da ne omenim starih prdcov, ki so si pred kratkim omislilu gs 1200  prej pa sploh ni imel izpita, pametuje pa pa po več temah in moralizira .....faak kam je to vse šlo v qrac....

k si lih u grčiji, pa maš velike kufre, dej, če na kaki tržnci vidiš majaron, al pa origano, vrž eno pest u kovček. menjam za žaganico v dololeni obmorski betuli. drug dan lahk tvojmu kompanjonu počažem še izvoza zadar ena  in dva:D 

 

tole sm dobu po pošti, pa de majo akcijo g/sjev po 15500€. ampak, na flajerju piše R1200g/s, ne 1250? :hmm: 

 

 

 

 

 

 

 

bmw qr.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, krucymucy said:

Je se vedno vsa instalacija z vezicami pripeta?

Da te nou matral,glih tko ko na ducatiju multi strudel za 25 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Če obrneš ročico gasa do konca iskoriščaš v danem trenutku 100%, kar pač imaš na razpolago, ni pa nujno, da je to 100% moč. Sam tolk...

Da, sam ti si kronično nezadovoljen :P

Obračaš besede. Spet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Obračaš besede. Spet. 

Ej, dovolj nabijanja v tej temi !!!!

Vse maš prav, samo ustavi se.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

Ps. Čestitam lastnikom novega 1250, želim jim srečno vožnjo in stalno dovolj konjev na zalogi. Lastniki že vedo zakaj so jim al pa ne konji/kW pomembni.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, gtgs pravi:

Hvala!

Opaa, brez slik ne Vela :)

cakam potopise novih podvigov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Gonca pravi:

Ko si ga boš pa lastil se pa javi. Se mi zdi, da še zavarovanje ni tvoje. Bi rekel, da s tujim k..... opletaš, oziroma z prazno denarnico, če te malo parafriziram.

Malo se umiri. Vem kaj govorim in za tem stojim.

Capture.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!