Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

pred 26 minutami, MdAzz pravi:

Kaj si naroču?

po pisanju sodeč tisto kar je v naslovu te teme. Verjetno ne prospekte, al pa ja :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi "polna" so vedno ugodni popusti. Sicer je vprašanje kako je trenutno, ko so "žemljice" še vroče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Crno crn GS vsi trije paketi opreme plus crne feltne na spice.:OK:

6 hours ago, MdAzz said:

Glede na to, da so cene od 19-24 me vseen zanima, kakšna konfiguracija je v igri...

  

polna cena za GS z vsemi jajci je 21500 za crno crnga,siv in plav  400eur cenejsa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, MdAzz pravi:

Matr, da bom moral novega naročit, da bom imel končno manj težav s pumpanjem gum...

 

33981787hf.jpg

Sam vlkanizerju reč da ti ventilčke take da pa je dobr :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 9. 2018 ob 16:26, Tedybear pravi:

Snemano v SLO.

Cena? 22K začetna?

Snemano v okolici Čezsoče pri Bovcu, ter na cesti na Vršič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

»New BMW R1250 GS has killer engine! Extra power and ShiftCam system makes it one of the best engines

I ever ridden. It gives GS new character! Now BMW likes to play around and misbehave from every corner! I never thought I'll say that but... I like BMW GS! »

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snecer pravi:

cilindre dol s flekserco al pa obrnit pa normalen žaromet pa bo morda kdaj :) 

Definiraj normalen žaromet. :)   

Normalen ali nenormalen.... sveti odlično, to pa je tudi njegov namen. :)

 

Kar pa se cilindrov tiče....  so rešili že marsikatero stopalo pred poškodbo pri padcu + low gravity!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teža 250kg gske...povečaš težo, moraš povečat moč, da si na istem

to ne gre v pravo smer, razen za petične kupce, da imajo 1250ccm :) razpordano, gremo dalje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, kasti pravi:

»New BMW R1250 GS has killer engine! Extra power and ShiftCam system makes it one of the best engines

I ever ridden. It gives GS new character! Now BMW likes to play around and misbehave from every corner! I never thought I'll say that but... I like BMW GS! »

že samo iz reklam (in tehničnih podatkov)sem trdil, da bo agregat majka. Fantastičen navor, primerni konji pa velika elastičnost. Kapo dol inžinirjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

teža 250kg gske...povečaš težo, moraš povečat moč, da si na istem

to ne gre v pravo smer, razen za petične kupce, da imajo 1250ccm :) razpordano, gremo dalje

Teža se je povečala za cca. 2%, konjenica pa za cca. 9%.....mislim da niso čisto na istem.

Kar se mene tiče, za vožno po asfaltu gre tole čisto v dobro smer, offroad me pa itak ne zanima preveč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snecer pravi:

spredaj je težek v ovinku

Si vozil GS ali GSAdventure, ki je že samo zaradi rezervoarja goriva težji za 10kg.(Gs 20-Gsa 30 litrov) original cevne zaščite itd. Gs 246  Gsa 264kg pripravljen za vožnjo. Gsa ima tudi malenkost drugačen kot prednjih vilic. Zato je tudi malenkost razlike v vožnji skoz ovinke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Quest said:

Si vozil GS ali GSAdventure, ki je že samo zaradi rezervoarja goriva težji za 10kg.(Gs 20-Gsa 30 litrov) original cevne zaščite itd. Gs 246  Gsa 264kg pripravljen za vožnjo. Gsa ima tudi malenkost drugačen kot prednjih vilic. Zato je tudi malenkost razlike v vožnji skoz ovinke.

G/S al GSA IMO ne igra bistvene vloge. tleleleellever+širok in nizek bokser=neka ćarolija. Lahkotnost ovinkarjenja je velika. Kdor šinfa G/Sovo voznost, pač nerga.  Marsikdo pa potrebuje čas, da se navadi teleleverja.

Če znaš vozt brez filinga, je to čista zmaga minus cena. ki  za basic verzijo spet ni tako zelo izstopajoča od konkurentov.  men je blo po testni furci 1200LCja precej bol jasno, zakaj jih je tolko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!