Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kugelschreiber

BMW R 1250 GS 2019

Recommended Posts

luxsa

Ja,glede na to da je vse ostalo razen masine isto kot na zdajsnjem ni kaj falit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Na mojem bo verjetno kar original ostal,taljanki in bavarski policaji so cedalje bolj zagnani kar se pregledov mopedov tice,letos ene dvakrat naletu na racijo na bavarskem,na sreco na drugi strani ceste, so mel poln parkplac,pomoje so jim se listke na gatah cekiral ne sam papirjev od mopeda pa glasnost merl.:kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
farang
pred 5 urami, luxsa pravi:

Ja,glede na to da je vse ostalo razen masine isto kot na zdajsnjem ni kaj falit.

Aha, a pol maš zdj LC-ja al si ga že zataušu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
6 hours ago, luxsa said:

Na mojem bo verjetno kar original ostal,taljanki in bavarski policaji so cedalje bolj zagnani kar se pregledov mopedov tice,letos ene dvakrat naletu na racijo na bavarskem,na sreco na drugi strani ceste, so mel poln parkplac,pomoje so jim se listke na gatah cekiral ne sam papirjev od mopeda pa glasnost merl.:kva2:

Glede teže sem napisal, ker vsi jamrajo zakaj je težji. Največ je na račun izpuha, ki nj bi bil zdaj mnogo tišji.

Kdo se pritožuje nad težo GSa? Tisti, ki ga nima ;) . Težek je samo pri prestavljanju po garaži, ko enkrat odpelješ se teže ne čuti, tudi na polno otovorjenem ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
7 hours ago, farang said:

A ti s to naroču kr brez testne vožnje :huh:

Funny off topic. Kolega kupuje, in sm ga vozil od motorja do motorja, de on to probava in se cudi....pa ugotovim, de u lajfu se nism pelal motorja, predno sm ga kupil. Vidu prodajalca, vidu motor, kupil in se pol cudil wtf sm si naredu. Vsaj dveh motorjev ne bi kupil, ce bi se prej pelal. In obakrat bi bla to huda napaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
7 hours ago, motolover said:

Glede teže sem napisal, ker vsi jamrajo zakaj je težji. Največ je na račun izpuha, ki nj bi bil zdaj mnogo tišji.

Kdo se pritožuje nad težo GSa? Tisti, ki ga nima ;) . Težek je samo pri prestavljanju po garaži, ko enkrat odpelješ se teže ne čuti, tudi na polno otovorjenem ne.

Jaz sem se pritoževal, medtem ko sem ga iz enega grma ven vleku.

To je bilo prvi mesec, ko sem še mislil da sem enduro kupil. Nato sem se bolj asfalta držal raje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
11 hours ago, farang said:

Aha, a pol maš zdj LC-ja al si ga že zataušu?

Imel RSa,prodal en teden nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
Just now, luxsa said:

Imel RSa,prodal en teden nazaj.

Dober motor a?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
43 minutes ago, luxsa said:

Dober,samo glede na to da je 47000 km pri nas ze kriticna kilometraza je bil cajt za prodat.:kva2:

Men je en drgnil da ne ve ce bi kupil hondo. 

Ker je imela ze ful kilometrov, 24.000km.

Potem cez kake dva tedna, ko sem umaknil oglas je pa prisel po moped.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Evo, tudi "in da house" inženirji so enakega mnenja kot jaz..... jeb.... konje, navor te iz ovinka vleče!  :)

 

Za primerjavo:

BMW 1250 GS: 110 NM pri 2000 rpm  (skupaj 143 NM/6250 rpm in 136 KM) 

KTM 1290 ADV: 108 NM pri 2500 rpm (skupaj 140 NM/6750 rpm in 160 KM)

Ducati 1260 MTS: 129,5 NM/7500 rpm , 158 KM

 

 

Edited by kasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
3 hours ago, krucymucy said:

Jaz sem se pritoževal, medtem ko sem ga iz enega grma ven vleku.

To je bilo prvi mesec, ko sem še mislil da sem enduro kupil. Nato sem se bolj asfalta držal raje.

Ni dovolj, da ga kupiš, kaj je treba narediti v smeri izobraževanja. Saj je povsod isto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
57 minutes ago, motolover said:

Ni dovolj, da ga kupiš, kaj je treba narediti v smeri izobraževanja. Saj je povsod isto.

 

Upam da se strinjava vsaj v tem, da to ni endura ampak motor s katerim se izredno dobro pelje po cesti s cestnimi gumami.

Solidno se pelje tudi po nezahtevnem terenu s primernimi gumami, ampak se potem po cesti ne vec. 

Za teren obstajajo veliko primernejsi motorji ze kar znotraj iste znamke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, skalar36 said:

Gledam, da je ta na posnetku samo za 1 osebo?

Tisti ki sedi zadaj, vsaj ponavadi, itak ni nic dal za motor.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 45 minutami, krucymucy pravi:

Tisti ki sedi zadaj, vsaj ponavadi, itak ni nic dal za motor.

Ta 2 ki pri meni sedita zadi...Predolga debata. Resno me zanima, bosta 2 modela(3,4,5)  pa bo en bolj "specialno" usmerjen. Al je to bl predstavitveni model. Ker se mi ne da brskat, pač tle prašam, k je lažje v 1 min prebrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Upam da se strinjava vsaj v tem, da to ni endura ampak motor s katerim se izredno dobro pelje po cesti s cestnimi gumami.

Solidno se pelje tudi po nezahtevnem terenu s primernimi gumami, ampak se potem po cesti ne vec. 

Za teren obstajajo veliko primernejsi motorji ze kar znotraj iste znamke.

Kolikor sam ločujem je to potovalni enduro, samo za teren so pa hard endure :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil
pred 15 urami, Kugelschreiber pravi:

Funny off topic. Kolega kupuje, in sm ga vozil od motorja do motorja, de on to probava in se cudi....pa ugotovim, de u lajfu se nism pelal motorja, predno sm ga kupil. Vidu prodajalca, vidu motor, kupil in se pol cudil wtf sm si naredu. Vsaj dveh motorjev ne bi kupil, ce bi se prej pelal. In obakrat bi bla to huda napaka.

No, no...

pri drugih si pa pameten da slišiš muho kašljat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MdAzz
pred 1 uro, skalar36 pravi:

Ta 2 ki pri meni sedita zadi...Predolga debata. Resno me zanima, bosta 2 modela(3,4,5)  pa bo en bolj "specialno" usmerjen. Al je to bl predstavitveni model. Ker se mi ne da brskat, pač tle prašam, k je lažje v 1 min prebrat.

Ta v videu je Rally model in ima že od 2017 v osnovi enojni sedež in večjo plato za prtljago. Seveda sta dva sedeža tudi na voljo, kot opcija seveda...

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
4 hours ago, krucymucy said:

Upam da se strinjava vsaj v tem, da to ni endura ampak motor s katerim se izredno dobro pelje po cesti s cestnimi gumami.

Solidno se pelje tudi po nezahtevnem terenu s primernimi gumami, ampak se potem po cesti ne vec. 

Za teren obstajajo veliko primernejsi motorji ze kar znotraj iste znamke.

Toliko kot je dober po asfaltu je tudi na terenu.  Rabi sposobnega voznika, ki zna peljati po terenu in potem je tam primerljivo dober, kot v rokah dobrega voznika na asfaltu. Prav v tem je čar tega motorja. Ni pa v ničemer odličen, za to so bolj specializirani modeli. Če hočeš odličen motor za po asfaltu, offroad, dolga potovanja po AC in še kaj, je treba vzeti model motorja, ki je primeren samo temu. Ni pa potem to več allrounder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, Fadil pravi:

No, no...

pri drugih si pa pameten da slišiš muho kašljat.

 

fadile, to si nabavi pa ne boš več iskal :) 

pred 22 minutami, motolover pravi:

Toliko kot je dober po asfaltu je tudi na terenu.  Rabi sposobnega voznika, ki zna peljati po terenu in potem je tam primerljivo dober, kot v rokah dobrega voznika na asfaltu. Prav v tem je čar tega motorja. Ni pa v ničemer odličen, za to so bolj specializirani modeli. Če hočeš odličen motor za po asfaltu, offroad, dolga potovanja po AC in še kaj, je treba vzeti model motorja, ki je primeren samo temu. Ni pa potem to več allrounder.

Za makadam ja, za teren ni šans, omejuje ga tudi elektronika, ki ga zakoplje, velika teža itd.

Ja, mogoče bi se Gajser še kar v redu peljal po terenu...

1 na 2 mio uporabnikov...

Ti ne :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
8 minutes ago, Snecer said:

Za makadam ja, za teren ni šans, omejuje ga tudi elektronika, ki ga zakoplje, velika teža itd.

Prav nasprotno, elektronika mu pomaga. Pri GS se elektronika izklopi s klikom na gumbek in ABS in TC več ne delujeta, obstajata pa tudi mapi Enduro in Enduro Pro. Dobro je, da ti kdo pokaže kako in kaj deluje, potem imaš povsem drug pogled. 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 54 minutami, Snecer pravi:

Za makadam ja, za teren ni šans, omejuje ga tudi elektronika, ki ga zakoplje, velika teža itd.

Glede na XTZ 660 ni velike razlike...mogoče edino širina cilindrov po ozkih stezah. Primerjam navadnega GS-a, ne GSA in XTZ 660, ne XT660Z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!