Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Just now, krucymucy said:

Vseeno, najdrazja je licenca za navi.

 

V bistvu je vseeno, starega analognega števca na tem modelu več ne bo. Za nas starejše voznike bo TFT kar dobra pridobitev, bomo vsaj videli hitrost. Kar se tiče povezovalnosti je ne potrebujem, ne kličem po telefonu, za navigacijo uporabljam Garmina,..

Števec je kar napredek v primerjavi s prejšnjim, kaže nastavljeno hitrost za tempomat, čeprav trenutno ni v uporabi in podobne uporabne izboljšave glede na prejšnjo verzijo. Pred dvema tednoma sem vozil 850 s takim in me je navdušil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, farang pravi:

Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c?

A jebi ga, če imaš denar ga voziš, drugače pa samo gledaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, motolover said:

Pri novem modelu sem pozabil dodati še serijski led prednjo luč, ki je bila prej za doplačilo. 

Vidis to na sintisajzerju dobis zraven. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj me pride 20600,vsi trije paketi opreme,dodatno feltne na spice in pet letna garancija,plus komplet crn motor.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak je verjetno nekje skrit kaksen popust. Vceraj sem se za hec malo igral z konfiguratorjem, pa pod 21,5 nisem segel. Garancijo tri leta in brez špic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Tedybear pravi:

Ampak je verjetno nekje skrit kaksen popust. Vceraj sem se za hec malo igral z konfiguratorjem, pa pod 21,5 nisem segel. Garancijo tri leta in brez špic.

SLO al DE konfigurator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polna cena je bila cca21500,doplacal za dodatni dve leti garancije 200 eur,feltne 400eur,in crno bravo 400 eur minus popust,20600,ce bi vzel modrega ali sivega z litimi feltnami bi bil pod 20000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, krucymucy said:

Kdo bo prvi vgradil radarski tempotat alias adaptive cruise control?

Prenevarno, zaradi nepricakovanega zaviranja padeš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, perry said:

Prenevarno, zaradi nepricakovanega zaviranja padeš

To bo slej ko prej.

Samo me zanima kdo bo prvi. BMW zgleda da ne.

Bo Ducati? KTM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, farang pravi:

SLO al DE konfigurator?

SLO.  Ampak ne me jemat povsem resno, ker sem bil dokaj povrsen.

pred eno uro, Snecer pravi:

staro za novo :)

A misliš, da bi mojo kiblo tak renomiran proizvajalec sploh vzel v ceno?:naughty:

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ob 19. 10. 2018 ob 18:48, vandrovec pravi:

Si ga že vozil dlje časa?

Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago.

Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cisto resno, K25 2010 DOHC mi je bil res odlicen motor. Tudi imel sem ga najdlje.

Z wilbersi je bil samo se boljsi.

Veliko bolje pa se obnese za po kolenih drgnit skozi ovinke, kot pa na kakrsnemkoli terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jskrablin said:

Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne.

Ne gre za priznanje ali ne. Potemtakem človek tudi ni narejen za teči maratone, če nekdo tega ne zmore. Nekdo se ne more odpovedati kajenju, drugi sploh ne začne, tretji kadi travo, četrti se drogira, ker nima karakterja reči ne. Dejstvo je, da si omejitve kaj zmoremo in česa ne, postavimo v glavi. Ker je on rekel, da to motor ni za teren, mora to držati? Ne vemo kam in kolikokrat ga je sploh zapeljal in kakšno znanje vožnje po terenu ima. Mogoče si tega sploh ni nikoli dovolj želel, da bi se poskusil s takim motorjem naučiti voziti po terenu? 

1 hour ago, jskrablin said:

Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago.

Me zanima koliko km si naredil z njim, da je zate dovolj! 500, 1.000, 20.000? Mogoče si bil že vnaprej odločen, da zate to ni? Še enkrat, odločitve kaj zmoremo in česa ne, si naredimo v glavi. Tak odziv na podlago in tako odpuščanje napak, kot ponuja GS, težko najdeš v svetu motorjev. Zato je tako prodajan in popularen. Če ga boš kdaj imel, ti bo to hitro jasno, če ne boš bral na forumih objave tistih, ki ga nimajo, da imaš prav in bomo vsi zadovolji ;)

1 hour ago, krucymucy said:

Cisto resno, K25 2010 DOHC mi je bil res odlicen motor. Tudi imel sem ga najdlje.

Z wilbersi je bil samo se boljsi.

Veliko bolje pa se obnese za po kolenih drgnit skozi ovinke, kot pa na kakrsnemkoli terenu.

Bi rekel, da je mnogo boljših motorjev za po asfaltu, kakor tudi mnogo boljših za po terenu. Štos je v tem, da je v vsem dober. Bi rekel, da si vožnjo po asfaltu izpilil, za kaj drugega se nisi dovolj ali sploh potrudil. 

Da ne bomo samo teoretizirali.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, jskrablin said:

 

Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago.

Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne.

Mene boli kurc za teren,za teren mam MTB,al bi pa krosko kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne.

Še enkrat...ni hard enduro, je potovalni enduro. Je to tako težko razumet? V istem rangu je kot XTZ 660. :?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za po terenu je pa 50ccm kross ali pa 125, tja do max 400 ccm 

oz., še bolje trial...:naughty:

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!