Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
sanda2

Lučka za pritisk olja

Recommended Posts

sanda2

Vem da ste tukaj tudi specialisti, zato upam da poveste malce mnenje.

MP3 300ie, 2015 letnik, 5000 prevoženih - gori oz prižiga se lučka za pritisk olja. In to samo ko je motor topel in pod 2500 obrati. Hladen je popolnoma ok, nikjer nič ne cinglja, poje - motor dela kot urca, samo ta lučka.:blush: In tudi ko se lučka prižge - nič drugačen zvok. Daš gas - lučka ugasne, med vožnjo vse ok, semafor, ustaviš, pa te lučka spet pogleda :angryrant2:

Sedaj je na servisu - oljna črpalka OK, senzor za pritisk olja ok, skratka - vse je popolnoma ok, kljub temu pa pritisk olja krepko pod minimumom. Na servisu so ugotovili, da ni bil delan niti prvi servis oz sploh noben servis na tem motorju! In ker sedaj ne vedo kaj bi še bilo, želijo razstaviti motor, če je v motorju kaj narobe. Seveda prinese to s sabo precejšnje stroške. Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena...

Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja?
Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Mogoče oljni filter? Olje je po specifikacijah? So merili tlak olja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 3 minutami, BRANE pravi:

Mogoče oljni filter? Olje je po specifikacijah? So merili tlak olja?

Vse je preverjeno - olje novo po specifikacijah, oljna črpalka dela brezhibno, senzor dela brezhibno, elektrika do senzorja dela brezhibno - vse so izčrpali in vse je brezhibno. Ko pa zmerijo tlak olja, je ta krepko pod minimumom. Ampak - najdejo nič ne, kar bi bilo temu krivo. Zato bi sedaj radi razstavili motor, čeprav nič ne klopota v njem. Samo da pač pogledajo, če je morda tam še kaj za videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Če je izmerjen tlak prenizek, pol ni druge kot razstaviti. Najprej oljno črpalko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 7 minutami, BRANE pravi:

Če je izmerjen tlak prenizek, pol ni druge kot razstaviti. Najprej oljno črpalko...

Brane, res ne želim biti nesramna ampak - a si prebral? Vse so pregledali, vse je v redu. Zato je vse skupaj sedaj težava. VSE je v redu, pritiska pa kljub temu ni!

Edited by sanda2

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

E se mi zdi da pri skuterjih je vzdrževanje še večji problem kot pri motorjih ker so dostikra za prevoz v službo in podobno se ljudje samo usedejo gor in gasa.. servis pa mogoče 1x na 2 leti.

Kako vejo da oljna črpalka dela brezhibno? Lahko da se je kakšen kos znucal in olje malce bolj leti mimo kot bi moralo.

Lahko samo za kratek test daš notri 10W40. če potem lučka ne sveti pomeni da ima en del preveliko toleranco in ta redkejše olje teče prehitro mimo in pade tlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2

Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto...  Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 8 minutami, sanda2 pravi:

, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 7 minutami, sesir pravi:

Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit?

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 10 minutami, sanda2 pravi:

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Sem fuknjen in ne bi hotu vec tega mopija...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
17 minutes ago, sanda2 said:

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Joj. Denar nazaj. Edina smiselna.

Ce RES ni senzor, je brezveze met probleme. Uzgana lucka za olje zelo verjetno pomeni zracni mehur nekje v oljnem sistemu. Zracni mehur pomeni manjko olja.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2

To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da  nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Jaz bi najprej, preden se lotijo razdiranja, v zivo hotel videti kako izgleda blok taksnega motorja - kje gredo oljni kanali, in ali je mozno, da je prepihalo kaksno tesnilo, in da sistem pusca v notranjost motorja.

Sicer pa - sito za zajem olja, cev med sitom in oljno crpalko, oljna crpalka, tlacni ventil na crpalki, tlacno stikalo, oljni filter, tesnost mazalnega sistema - vse to vpliva na tlak mazalnega sistem, zato mora biti nekaj narobe na tej relaciji.

Ce so menjali crpalko, so verjetno menjali (ali pa vsaj pregledali) tudi sito za zajem olja. Ce ni zabit in ce ne pusca, je ok. Tlacni ventil je navadno integriran v crpalko.

Tlacno stikalo so preverili, tlak dejansko je prenizek.

Oljni filter, ce je pravi, ne bi smel biti vzrok, tudi ce bi bil fino zabit (kar pri 5k km ne bi smel biti), ima varnostni bypass, ki v tem primeru olje spusti skozi pac nefiltrirano.

Tezava je lahko se v tesnosti mazalnega sistema (prepihano tesnilo, poknjen blok) ali pa ce je kateri oljni kanal zabit.

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 2 urami, sanda2 pravi:

To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da  nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu....

Nevs zamudila zakonskih rokov...

Niti prvega servisa ni blo...eh...lahk pa zarnico odklopis in placas pri zavarovanju "avto asistenco"....te bo ziher vedno domov pripelu...

pred 2 urami, sanda2 pravi:

....

.

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
7 hours ago, sanda2 said:

Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja?
Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne?

Vsekakor vprašaj za drugo mnenje, hkrati pa se s prodajalcem dogovori kdo bo kril stroške popravila. Jaz sem imel podoben primer, s to razliko, da je pri meni v motorju nekaj ropotalo. Na prikolici sem ga peljal na servis k uvozniku, kjer so mi takoj odsvetovali nadaljno vožnjo, ponudili pa tudi pisno mnenje o stanju motorja in nadaljnem ukrepanju. Brez razdiranja motorja ni šlo...

 

7 hours ago, sanda2 said:

Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena...

Potem ga naj pa odkupi nazaj  in dela z njim kar želi. Resni moto prodajalci take zaplete rešujejo lepo potiho, ker si ne želijo slabe reklame. Marsikaj se da na lep način dogovoriti. Prižiganje lučke ni problematično, dokler je tlak olja zadovoljiv! V tvojem primeru se jaz ne bi igral z nadaljno vožnjo, ker so lahko posledice precej resne.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE
pred 10 urami, sanda2 pravi:

Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto...  Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 54 minutami, BRANE pravi:

Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 

Nimam pojma, očitno vse ni potrebno trgati narazen za črpalko. In da so poskusili z drugega in je bilo isto. Tako da sklepajo po tem, da črpalka ni. Vem kar so mi s servisa pojasnili, najbolje kratko povedano - vse je ok, dela pa ne v redu. Razstavljanje motorja je pa zakomplicirano baje - lahko je not ležaj, tesnilo, neka diza....milijon varijant, kar pa sploh ni nujno, glede da mašinca poje kot mora, brez čudnih zvokov. Samo tale lučka ga biksa :angryrant2:Takega primera še nikoli niso imeli, vedno je bil senzor, črpalka, ne pa kot tukaj - vse ok, dela pa ne prav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja.

RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST:

Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 20 urami, smasher pravi:

Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja.

RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST:

Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja)

Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120
pred 10 urami, sanda2 pravi:

Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč.

Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora.

L.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sanda2
pred 11 minutami, T 120 pravi:

Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora.

L.p.

Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična :blush: Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120
Ob 5. 11. 2018 ob 7:15, sanda2 pravi:

Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična :blush: Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril

Kako se je zadeva iztekla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
    • D.J.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!