Jump to content

Lučka za pritisk olja


Recommended Posts

Vem da ste tukaj tudi specialisti, zato upam da poveste malce mnenje.

MP3 300ie, 2015 letnik, 5000 prevoženih - gori oz prižiga se lučka za pritisk olja. In to samo ko je motor topel in pod 2500 obrati. Hladen je popolnoma ok, nikjer nič ne cinglja, poje - motor dela kot urca, samo ta lučka.:blush: In tudi ko se lučka prižge - nič drugačen zvok. Daš gas - lučka ugasne, med vožnjo vse ok, semafor, ustaviš, pa te lučka spet pogleda :angryrant2:

Sedaj je na servisu - oljna črpalka OK, senzor za pritisk olja ok, skratka - vse je popolnoma ok, kljub temu pa pritisk olja krepko pod minimumom. Na servisu so ugotovili, da ni bil delan niti prvi servis oz sploh noben servis na tem motorju! In ker sedaj ne vedo kaj bi še bilo, želijo razstaviti motor, če je v motorju kaj narobe. Seveda prinese to s sabo precejšnje stroške. Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena...

Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja?
Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne?

Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, BRANE pravi:

Mogoče oljni filter? Olje je po specifikacijah? So merili tlak olja?

Vse je preverjeno - olje novo po specifikacijah, oljna črpalka dela brezhibno, senzor dela brezhibno, elektrika do senzorja dela brezhibno - vse so izčrpali in vse je brezhibno. Ko pa zmerijo tlak olja, je ta krepko pod minimumom. Ampak - najdejo nič ne, kar bi bilo temu krivo. Zato bi sedaj radi razstavili motor, čeprav nič ne klopota v njem. Samo da pač pogledajo, če je morda tam še kaj za videti.

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, BRANE pravi:

Če je izmerjen tlak prenizek, pol ni druge kot razstaviti. Najprej oljno črpalko...

Brane, res ne želim biti nesramna ampak - a si prebral? Vse so pregledali, vse je v redu. Zato je vse skupaj sedaj težava. VSE je v redu, pritiska pa kljub temu ni!

Edited by sanda2
Link to post
Share on other sites

E se mi zdi da pri skuterjih je vzdrževanje še večji problem kot pri motorjih ker so dostikra za prevoz v službo in podobno se ljudje samo usedejo gor in gasa.. servis pa mogoče 1x na 2 leti.

Kako vejo da oljna črpalka dela brezhibno? Lahko da se je kakšen kos znucal in olje malce bolj leti mimo kot bi moralo.

Lahko samo za kratek test daš notri 10W40. če potem lučka ne sveti pomeni da ima en del preveliko toleranco in ta redkejše olje teče prehitro mimo in pade tlak.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto...  Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Link to post
Share on other sites
pred 8 minutami, sanda2 pravi:

, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit?

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, sesir pravi:

Absolutno...bo prej sneg...se imas opcijo vrnit?

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Link to post
Share on other sites
pred 10 minutami, sanda2 pravi:

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Sem fuknjen in ne bi hotu vec tega mopija...

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, sanda2 said:

Težka bo - prodajalec trdi da sigurno ne sme biti nič narobe, nekaj je govoril, da bo poklical svojega serviserja.... Jaz pa - čakam in upam da pridejo od kje dobre novice zame :?

 

Joj. Denar nazaj. Edina smiselna.

Ce RES ni senzor, je brezveze met probleme. Uzgana lucka za olje zelo verjetno pomeni zracni mehur nekje v oljnem sistemu. Zracni mehur pomeni manjko olja.....

Link to post
Share on other sites

To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da  nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu....

Link to post
Share on other sites

Jaz bi najprej, preden se lotijo razdiranja, v zivo hotel videti kako izgleda blok taksnega motorja - kje gredo oljni kanali, in ali je mozno, da je prepihalo kaksno tesnilo, in da sistem pusca v notranjost motorja.

Sicer pa - sito za zajem olja, cev med sitom in oljno crpalko, oljna crpalka, tlacni ventil na crpalki, tlacno stikalo, oljni filter, tesnost mazalnega sistema - vse to vpliva na tlak mazalnega sistem, zato mora biti nekaj narobe na tej relaciji.

Ce so menjali crpalko, so verjetno menjali (ali pa vsaj pregledali) tudi sito za zajem olja. Ce ni zabit in ce ne pusca, je ok. Tlacni ventil je navadno integriran v crpalko.

Tlacno stikalo so preverili, tlak dejansko je prenizek.

Oljni filter, ce je pravi, ne bi smel biti vzrok, tudi ce bi bil fino zabit (kar pri 5k km ne bi smel biti), ima varnostni bypass, ki v tem primeru olje spusti skozi pac nefiltrirano.

Tezava je lahko se v tesnosti mazalnega sistema (prepihano tesnilo, poknjen blok) ali pa ce je kateri oljni kanal zabit.

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, sanda2 pravi:

To bi najraje naredila, vendar.... se bojim, da brez težav in hude krvi ne bo šlo. Sploh pa ne vem kaj verjeti...kako servis trdi da ni nič večjega, hkrati pa niti ne vedo kaj je...Prodajalec trdi da  nič ne ve o tem, da ne verjame nobenemu....

Nevs zamudila zakonskih rokov...

Niti prvega servisa ni blo...eh...lahk pa zarnico odklopis in placas pri zavarovanju "avto asistenco"....te bo ziher vedno domov pripelu...

pred 2 urami, sanda2 pravi:

....

.

Edited by sesir
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, sanda2 said:

Vse ok, pa spet ni ok. Nobenih posegov ni delanih, kar potrdi tudi servis, vse špila kot urca, ta lučka pa nikomur jasna. Zdaj pa - kaj narediti - je res potrebno razdirati cel motor, ali je morda kakšna finta da se to dogaja?
Zdaj sicer še čakamo, če bo kaj javljeno, da je bil kakšen vpoklic teh modelov, kakšna tovarniška napaka, drugače pa smo vsi zmedeni. Ideje kaj storiti, menjati servis ter povprašati za drugo mnenje, je imel kdo podoben primer? Ta servis načeloma vsi hvalijo, ampak - tudi najboljši se včasih zmedejo, a ne?

Vsekakor vprašaj za drugo mnenje, hkrati pa se s prodajalcem dogovori kdo bo kril stroške popravila. Jaz sem imel podoben primer, s to razliko, da je pri meni v motorju nekaj ropotalo. Na prikolici sem ga peljal na servis k uvozniku, kjer so mi takoj odsvetovali nadaljno vožnjo, ponudili pa tudi pisno mnenje o stanju motorja in nadaljnem ukrepanju. Brez razdiranja motorja ni šlo...

 

7 hours ago, sanda2 said:

Prodajalec motorja trdi, da na motorju ne bi smelo bit nič, da si servis želi nabiti stroške, jaz definitivno popolnoma zmedena...

Potem ga naj pa odkupi nazaj  in dela z njim kar želi. Resni moto prodajalci take zaplete rešujejo lepo potiho, ker si ne želijo slabe reklame. Marsikaj se da na lep način dogovoriti. Prižiganje lučke ni problematično, dokler je tlak olja zadovoljiv! V tvojem primeru se jaz ne bi igral z nadaljno vožnjo, ker so lahko posledice precej resne.  

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, sanda2 pravi:

Ja tako so rekli na servisu, ko so imeli razstavljeno - da je oljna črpalka v redu, naj bi celo preizkusili še z drugega motorja - delalo isto...  Sicer bodo poskusili naliti drugo olje še, z drugo viskoznostjo (sedaj je po normativih tisto pravo not), če pa še to ne pomaga, pa želijo razstavljati kompleten motor. In tukaj nato pridemo do končne sporne zadeve. Jaz osebno se res ne spoznam, ampak - vsekakor se mi zdi da pa ta zadeva sedaj res že predolgo traja, in na koncu niti ne vemo kje smo :blush:

Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 

Link to post
Share on other sites
pred 54 minutami, BRANE pravi:

Sori, ma za pridet do oljne črpalke treba baje motor razdret (tako nahitro se mi zdi, da je to med bloki)... Ali slabo razumem ali kaj: da so probali iz drugega sesalca črpalko? Imam podoben agregat... Nikoli se lučka ni prižgala razen enkrat v zelo zelo hudem deževju in ke takoj ugasnila. Po moje kaka vlaga. Pa ima skoraj 50.000 

Nimam pojma, očitno vse ni potrebno trgati narazen za črpalko. In da so poskusili z drugega in je bilo isto. Tako da sklepajo po tem, da črpalka ni. Vem kar so mi s servisa pojasnili, najbolje kratko povedano - vse je ok, dela pa ne v redu. Razstavljanje motorja je pa zakomplicirano baje - lahko je not ležaj, tesnilo, neka diza....milijon varijant, kar pa sploh ni nujno, glede da mašinca poje kot mora, brez čudnih zvokov. Samo tale lučka ga biksa :angryrant2:Takega primera še nikoli niso imeli, vedno je bil senzor, črpalka, ne pa kot tukaj - vse ok, dela pa ne prav.

Link to post
Share on other sites

Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja.

RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST:

Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja)

Link to post
Share on other sites
pred 20 urami, smasher pravi:

Ne, če ni zadostnega tlaka olja se motor uničuje, sicer zelo malo po malo ampak se ker se deli obrabljajo več kot ponavadi, sej bo znal kdo tukaj bolje razložiti, da proizvajalci določijo iskoznost olja glede na tolerance uporabljene v motorju da se med deli ustvarja dovolj dober film olja.

RAD BI POPRAVIL MOJ PRVI POST:

Če je problem pritisk olja pri vročem motorju in hladnem ne, je potem potrebno dati 5W50 in ne 10W40 kot sem prej napisal, ta druga številka je viskoznost pri večji temperaturi (pravzaprav zunanja temperatura bla bala.. v glavnem če je problem visoka temperatura je boljše da je druga številka višja)

Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč.

Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, sanda2 pravi:

Ja, to dela samo pri vročem motorju. In še celo potem samo pri nizkih obratih - če se ustaviš. MED samo vožnjo nikoli ne gori. Niti takrat, ko je motor vroč.

Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora.

L.p.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 11 minutami, T 120 pravi:

Jaz sem imel enako na Hondi. Skuter je bil nov, prvi servis na 1000 km mimo, pa tole. Sem ga imel na servisu dvakrat pa nič. No v tretje je pa šlo. Razložili so mi, da je po prvem servisu ostal v mašini nek opilek. So pa razdrli mašino. Dela kar nekaj je bil pa v garanciji. Potem pa delal tako kot mora.

L.p.

Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična :blush: Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Ob 5. 11. 2018 ob 7:15, sanda2 pravi:

Fak... Saj pravim - fantje s servisa tudi trdijo tako, ker je vse ostalo OK. In trdijo, da ne bo nič narobe in če stroške krije prodajalec NE bo nato nobenih težav, kajti glede na vse delovanje motorja, videno ob odprtju, se motor splača obdržat, samo zaradi stroškov se naj dogovorim. Ker če bi bilo kaj hujšega, bi že zdavnaj sedaj ugotovili. Je pa res, da sem skeptična :blush: Bo OK, garancijo mi potem sicer ONI dajo, da bo špilalo vse, stroški so sedaj vprašaj - kdo bo kril

Kako se je zadeva iztekla

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!