Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
spuzvica

AJP PR7

Recommended Posts

spuzvica

Zdravo,

ravnokar z EICMA-e, kjer me je navdusil zgornji motor.

Nekaj informacij prilagam:

1. Proizvajalcev webpage: https://www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-en/

2. Nedavni review: 

3. Navodila: https://www.ajpmotos.com/AJP_manuais/EN/PR7/PR7-EN.pdf

V zivo je motor silno vsecen in za moje potrebe (TET and TET-like trips) dobi vecino kljukic.

Dealerja v Sloveniji sicer ni, najblizji v Italiji v Ravenni (4h iz Ljubljane) pa jih ima na zalogi in so tudi zelo odprti za testne voznje. Z @jskrablin se planirava odpraviti tja v naslednjih 2 tednih, verjetno ena sobota, in motor stestirat. Ce prestane testno voznjo ga nalozim na prikolico in pripeljem. Kot sem rekel, AJP moto italia ima 4 na zalogi po ceni 9000EUR (znizano z 10500) plus doplacilo 960EUR za power up kit (Doma izpuh, nova ECU mapa in filter), ki poveca moc na 58 konjev (kar bi moralo na 168kg mokre teze biti zadostno). Pristeti bo potrebno se cca 150EUR DMVja pa nekaj registracijskih/transportnih stroskov. Za 10k dobis motor, ki za adventure riding skoraj ne potrebuje nobenih upgradeov. 

Ce koga zadeva se v taksni meri zanima naj se mi javi, morda se nam pridruzis na testni voznji, morda kupimo vec motorjev in dobimo se dodatni skonto. Tudi sicer bi bilo fino, ce bi nas bilo vec lastnikov tega samoroga v Sloveniji...

LP
Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Motor izgleda zanimiv in res narejen za TET potepanja in podobno. Me pa zanima...pač glede na to, da pri nas ni zastopnika torej tudi ne garancije in servisa....kaj je tista razlika, da bi vzel raje AJP pred Husko 701?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 5 urami, BIF pravi:

kaj je tista razlika, da bi vzel raje AJP pred Husko 701?

Huska rabi do podobne konfiguracije - maska (najmanj jurja plus za poceni varianto), količina goriva (13.5l vs 17l), plastična šusplata vs alu šuslata - precej vložka. Ima ABS, ki je tečen za izklopit (brez dodatnega vložka v dongle, ki to trajno uredi). Razporeditev teže je na 701 precej neuravnovešena, ker je kesl zadaj. Vzmetenje ima precej manj hoda (250/250 vs 300/280). Plus je da dobiš dele v vsaki trafiki in da s servisom, garancijo ni problema. Tole pa je v osnovi precej bolj namensko razvit offroad potovalnik.

Seveda je pa treba AJP še najprej pelat... pol bo marsikaj bolj jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

AJP se je  (se še? ) delal na Portugalskem, pa so se jih Portugalci nekako "izogibali" . Možno, da je "sosedova solata bolj zelena" , ali pa je kaj drugega.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Huska rabi do podobne konfiguracije - maska (najmanj jurja plus za poceni varianto), količina goriva (13.5l vs 17l), plastična šusplata vs alu šuslata - precej vložka. Ima ABS, ki je tečen za izklopit (brez dodatnega vložka v dongle, ki to trajno uredi). Razporeditev teže je na 701 precej neuravnovešena, ker je kesl zadaj. Vzmetenje ima precej manj hoda (250/250 vs 300/280). Plus je da dobiš dele v vsaki trafiki in da s servisom, garancijo ni problema. Tole pa je v osnovi precej bolj namensko razvit offroad potovalnik.

Seveda je pa treba AJP še najprej pelat... pol bo marsikaj bolj jasno.

Aha...no sedaj je več jasno. Premalo vem o motorju in tako na pogled se mi je pač porodilo tisto vprašanje.

Drugače pa ne vem kako je v motorizmu. Ampak nekoč mi je bil hobi štirikolesniki. Shineray je veljal (in še velja) za podn od podna. Smrtno nevarna zadeva, kjer je šlo vsako kolo po svoje....agregat pa poligon za garažne mehanike...skratka ko si slišal za Shineraj, si dobil kar urtikarije po telesu.

Upam, da pri motorjih ni tako oz. niti približno tako. Enak je CF in podobnimi firmami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, Snecer pravi:

Mašina by SWM.

Činez al lah ali?

Nekoliko starejši Huska tech in Kitajski denar.

 

pred 28 minutami, franc pravi:

AJP se je  (se še? ) delal na Portugalskem, pa so se jih Portugalci nekako "izogibali" . Možno, da je "sosedova solata bolj zelena" , ali pa je kaj drugega.

lp

Še vedno se dela na Portugalskem. Okvirje in nekaj ostalih komponent razvijajo sami (moj Sherco trial ima komplet hidravliko AJP), manjši modeli uporabljajo Made in China mašine. Za PR7 so v osnovi načrtovali motor iz 660 Tenere sam ga nihče ni šal v EURO4 tlačit. SWM motor je EURO4 in je verjetno edina preostala opcija za relativno sodoben 600 ccm single.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtzs
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Nekoliko starejši Huska tech in Kitajski denar.

 

Še vedno se dela na Portugalskem. Okvirje in nekaj ostalih komponent razvijajo sami (moj Sherco trial ima komplet hidravliko AJP), manjši modeli uporabljajo Made in China mašine. Za PR7 so v osnovi načrtovali motor iz 660 Tenere sam ga nihče ni šal v EURO4 tlačit. SWM motor je EURO4 in je verjetno edina preostala opcija za relativno sodoben 600 ccm single.

preveč če-jev in vprašajev zame - za ta denar :nono:, a je to le moje skromno mnenje, ..... tudi do Japoncev je na začetku prevladoval skepticizem....:eek:

....mi je avantura že misel, da bi se s tem odpravil na avanturo:lol1::jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
spuzvica

Zavedam se eksotike motorja. Ocitno smo v tem segmentu taksni marginalci, da za glavne akterje nismo interesantni in se vedno raje proizvajajo debele krave. Na EICMO sem sel izkljucno, da v zivo vidim in se vsedem na KTM 790, T700, SWM Superdual X in PR7. AJP zmaga v vseh pogledih, seveda pa ga je potrebno se peljati kot je rekel @jskrablin.

Tule je zelo dober thread na advriderju, kjer najdete goro izkusenj dejanskih lastnikov: https://advrider.com/f/threads/ajp-pr7.1013515/page-91#post-34841427

Vecina jih je v Avstraliji, kjer je motor silno popularen. Ce malo guglas najds tudi veliko videov iz Ceske, kjer jih kar nekaj prodajo.

Konkretno je link na en post primerjave s 701:

Quote

 

Tiago Ribeiro, Apr 22, 2018 #1810


The 701 requires a lot... and i do mean a LOT of farkling and money to get close to the level of the PR7, ill even argue that the 701's engine is the only feature i can think of that bests the PR7 dwpwnding on what your looking for:

701 - smoother but not by much and explosive power in the top end, low to mid range is ok, but wount light your hair on fire.

PR7 - all about the mid range and torque, very smooth too, very similar character to my former 1200gs

Other than the above and probably the lack of ABS brakes, the AJP takes the cake. A test ride is definitaly what everyone needs to make their minds, i test rode both several times over the course of a year (twice the PR7, once the ktm 690e and 3 times the 701)... the PR7 came on top easily in my mind... hence got one.

 

LP Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Motor je 20%, voznik 80%. Če vzameš to dejstvo v obzir je najpametneje voziti nekaj, kar lahko kupiš in popravljaš pri nas. In še pri nas nimajo vsi enake poprodajne storitve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
9 hours ago, Snecer said:

Mašina by SWM.

Činez al lah ali?

Kaj ima to veze?

Volvov lastnik je Geely

Land Rover, Jaguar - Tata

Je tvoj sploh na japonskem narejen? Ali so ga ladyboyi na tajskem sestavljali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Imam prijatelja iz Portugalske ki je imel 6 kosov AJP PR7.

Zanimivo je da jih je pred pol leta prodajal vseh 6, s kilomentrino med  7-15 000km.

Po letu in pol je vsaj na enemu menjal menjalnik, ampak ok to se lahko zgodi vsakomur. 

Kolikor vem je prodal le 2. Torej ima še 4.

Bodi pripravljen da bo tak motor ostal pri bajti za vedno. V skupni strošek še vzemi poleg nabavne cene, ki jo primerjaš z 701 še prodajno ceno. 701 boš čez 5 let prodal za med, AJP za drobiž, če bi res hotel da gre od hiše.

Če te zanima rabljen javi in vas povežem. Glede na to da jih prodaja pa ni za računat 100% iskrenosti zakaj jih tako hitro prodaja in kaj je z AJP ok ali narobe. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
17 hours ago, jskrablin said:

Huska rabi do podobne konfiguracije - maska (najmanj jurja plus za poceni varianto), količina goriva (13.5l vs 17l), plastična šusplata vs alu šuslata - precej vložka. Ima ABS, ki je tečen za izklopit (brez dodatnega vložka v dongle, ki to trajno uredi). Razporeditev teže je na 701 precej neuravnovešena, ker je kesl zadaj. Vzmetenje ima precej manj hoda (250/250 vs 300/280). Plus je da dobiš dele v vsaki trafiki in da s servisom, garancijo ni problema. Tole pa je v osnovi precej bolj namensko razvit offroad potovalnik.

Seveda je pa treba AJP še najprej pelat... pol bo marsikaj bolj jasno.

S 13,5 litra goriva lahko z 701 pri potovalni adventure voznji narediš veliko km. Poraba pri meni 4,3 L z torbami in prtljago. Seveda občutno več (5,5-6) če ga tiščiš. ABS na 701 izklopiš lahko z uporabo podložke ki jo že imaš v garaži. Namesriš jo pod senzor in ker je odmik večji, ABSu ni jasno kaj se dogaja in se varnostno izklopi. Strošek 0€. Ravnotežje na 701 je glede na moje potrebe dobro uravnotežena. Pri vožnji po mehki podlagi si želiš teže zadaj, pa prav lepo jo dviguje na zadnje kolo. Poglej Dakar bolide imajo tudi rezervoarje zadaj in najprej pokurijo prednje tanke, da je motor bolje uravnotežen.  Vzmetenje na 701 ima 275 hoda. 

Ne pozabi da imaš sedaj Afriko Twin  in da si navajen zanesljivosti, katera ti je postala samoumevna, zato preveri pri sebi ali morda ne podcenjuješ (ne) zanesljivosti AJP in zoprnije urejanja vsega pri šlampastih italijanih. Bog ne daj da boš rabil kak kos sredi sezone, ko boš lepo počakal da mine feragosta :D

Morda sem kot lastnik 701 malo pristranski, vendar nočem bit, upam da nisem in poskušam čimbolj realno primerjat.

No če kupiš AJP boš popestril slovensko paleto enduro motorjev in  ga bo z veseljem pogledat na naslednjem GEM meetingu :D

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, Ni3ous pravi:

Imam prijatelja iz Portugalske ki je imel 6 kosov AJP PR7.

Zanimivo je da jih je pred pol leta prodajal vseh 6, s kilomentrino med  7-15 000km.

Po letu in pol je vsaj na enemu menjal menjalnik, ampak ok to se lahko zgodi vsakomur. 

Kolikor vem je prodal le 2. Torej ima še 4.

Bodi pripravljen da bo tak motor ostal pri bajti za vedno. V skupni strošek še vzemi poleg nabavne cene, ki jo primerjaš z 701 še prodajno ceno. 701 boš čez 5 let prodal za med, AJP za drobiž, če bi res hotel da gre od hiše.

Če te zanima rabljen javi in vas povežem. Glede na to da jih prodaja pa ni za računat 100% iskrenosti zakaj jih tako hitro prodaja in kaj je z AJP ok ali narobe.

Kaj  pa dela s šestimi mopedi? Vodene ture? Okoli ostalega imaš seveda prav - moped je eksotika, resale value bo ustrezno nizek. Daj sporoči kontakt na privat, me res zanima za kolko in zakaj se to prodaja.

Okoli 701 - mene je na 690 zadnji del kr fino opozarjal, da se s polnim keslom in ne lih FIM enduro gumo zadaj ni za zajebavat. Ko sredi ovinka krene na počez ga je treba znati krotit... al pa je lowside/highside/maline. Cena za rally stil maske pa je kot sem že omenil - brutalna, osnovne variante so vsaj 10% vrednosti novega motorja, malo boljše z lahkoto 20%. Osnovna razsvetljava na 701 je smeh, prostora za karkoli extra dodat preprosto ni. Sej sam veš kako je s tem.

Btw pogonski agregat je kot sem že napisal od SWM. Za SWM obstaja uvoznik in servis v Sloveniji. Lagre, zobnike in podobno se vse zbrskat. Jeba zna bit kak drug material dobit. Se splača kr ob nabavi rezervne ročke, stopalke in podoben droben material vzeti da ob prvem prekucu na stran ne ostaneš brez mopeda ker nimaš rezervne ročke za sklopko/bremzo/menjalnik ali kaj podobno neumnega.

Po drugi strani sem tud za Shercota slišal swašta, kako so to ljudje kupovali in kmal prodajali ker kao niso ok... pa mi je osebno 300 SEF-R daleč najboljši hard enduro stroj, ki sem ga kadarkoli vozil. Je bilo pa tudi pri tem potrebno predelati original zaščito hladilnikov da paše gor kot se šika. Jebiga. Ni to šport za ljudi ki jih je strah orodja. In seveda je znana znamka bolj varna izbira. Varna znamka pri nas je KTM, Huska še niti ne - kolega že precej časa prodaja TE 250i... če bi to bil EXC 250 TPI bi šal pa v luftu. Ostali kaj primerljivega v ponudbi nimajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 25 minutami, spuzvica pravi:

@jskrablin, morda ves ce je dejansko enak HW kot SWM tudi za regulator napetosti, ECU unit, lambda, radiatorji, rezervar za hladilno, etc?

Motor je verjetno komplet z vbrizgom/ECU isti kot na SWM modelih s prilagojenimi mapami vsaj za power up kit. To ugibam, vem ne. Verjetno najboljše direkt Taljane al pa AJP vprašat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 urami, krucymucy pravi:

Kaj ima to veze?

Volvov lastnik je Geely

Land Rover, Jaguar - Tata

Je tvoj sploh na japonskem narejen? Ali so ga ladyboyi na tajskem sestavljali?

Ne gre za golo lastništvo kineza, ampak poleg tega tudi za proizvajalca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
38 minutes ago, Snecer said:

Ne gre za golo lastništvo kineza, ampak poleg tega tudi za proizvajalca.

 

Motorji so izdelani v isti tovarni, isti je proces izdelave, isti so konec koncev operaterji, ki to sestavljajo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 14 minutami, krucymucy pravi:

Motorji so izdelani v isti tovarni, isti je proces izdelave, isti so konec koncev operaterji, ki to sestavljajo. 

Volvo in shineray so iz iste tovarne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 45 minutami, Snecer pravi:

Ne gre za golo lastništvo kineza, ampak poleg tega tudi za proizvajalca.

SWM offroad/dual sport modeli (RS, SM, Superdual X in T) in njih pogonski agregati (kar vključuje pogonski agregat vgrajen v PR7) so nekoliko spremenjeni Husqvarna modeli in pogonski agregati iz časov, ko je bila Huska v lasti BMW-ja. Ko je BMW Husko prodal KTM-u, so tovarno v Italiji zaprli. Eden izmed inženirjev tam je nato uspel dobiti kitajski kapital (Shineray) in s tem spravit znamko SWM (ki je bila v 70-ih znana offroad znamka) nazaj v življenje ob uporabi prej omenjene Husqvarna tovarne in tehnologije. Takole prosto po spominu je šla ta zgodba. Malo starejša evropska tehnologija torej, ki se še vedno dobro obnese.

SWM cestno orientirani modeli ala Silver Vase pa so pretežno Shineray izdelki... zračno hlajeni ~ 450 ccm dvocilindraši. Okoli teh ne vem ničesar, razen tega da so relativno poceni.

Recimo da je tale razjasnitev SWM situacije in Kitajcev koliko tolko primerna za to temo, ker je govora o dobavitelju pogonskih agregatov za PR7. Kaj več o tem ni za razpravljati, nadaljne informacije ima stric Google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!