Jump to content

AJP PR7


spuzvica

Recommended Posts

pred 17 minutami, spuzvica pravi:

Mocno dvomim da bi ti modeli tako vozil, kar izgleda kot serijski motor s power up kitom, ce bi bile pri vecjih hitrostih vecje tezave. Seveda lahko da ima interne komponente vilic kaj modificirane, tega nikjer ne pise. 

Tole vzmetenje je definitivno nastavljeno po željah voznika. Ne goniš takole skoz ovinke motorja če mu ne zaupaš. Dobro ga pelje, ni kaj.

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami, spuzvica pravi:

Seveda lahko da ima interne komponente vilic kaj modificirane, tega nikjer ne pise. 

Lahko si prepričan, da je Santosevo vzmetenje daleč od serijskega...

Vidim, da me je @jskrablin že prehitel...

 

Edited by Joker
Link to comment
Share on other sites

Nisem še nič delal po vilicah, bom pa dal nekaj rajcing gor :D 

V bistvu moram do Bergama na WP po kole ampak je malo iz poti glede na vajin plan, da bi šli skupaj verjetno. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, jskrablin pravi:

. Ne vem sicer kaj si oni predstavljajo pod testno vožnjo, sam če ne gre na počez in preko kake solidno razbite podlage pol to ni lih nek hud test. 

Ne vem....bil le na bmw v Rimu....tam pustil kljuce od nalozenega kombija...in se vsedel na bmw in odpeljal...tisti dan jih vec sprobal...prosto po presernu...ker je to off road mopi bodo upam imeli kak poligon...

Slikajta le kaj....seveda prvo uzivajta!!!

Edited by sesir
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni sploh ni jasno, kako se lahko primerjajo jabolka in hruske. Ce tole Kitajsko sra... stane 1000 EUR manj od Huse potem stane pet jurjev prevec. Saj, vsak naj zase kupi kar zeli in enim je tudi kitajc vsec samo primerjave delat z premium znamko pa je cisto mimo. In tako mimogrede, v MB je lani en trgovec prodajal SWM je. Izgledali so se se kar vredu dokler nisi pogledal detajlov. Na koncu leta jih je prodal za drobiz. Letos jih nima vec :D

Marcic je imel sponzorskega. Cez tri mesece je ze bil v delavnici z zaribano masino. Bolj primerki za gledat.

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, IZTOK pravi:

Meni sploh ni jasno, kako se lahko primerjajo jabolka in hruske. Ce tole Kitajsko sra... stane 1000 EUR manj od Huse potem stane pet jurjev prevec. Saj, vsak naj zase kupi kar zeli in enim je tudi kitajc vsec samo primerjave delat z premium znamko pa je cisto mimo.

AJP je portugalska firma, ki je naokoli že kar nekaj časa. SWM je v debato prišel zato, ker jim dobavljajo pogonske agregate. In ja okoli kvalitete le-tega se lahko pogovarjamo. Ni pa AJP kitajsko sranje, ker jih dajejo skup v EU. Malo počasneje beri drugič :P

Kot je bilo omenjeno tudi motorji premium znamk niso brez problemov. Jaz sem v 690 vrgel za ~ 800€ materiala in servisnih ur prej ko sem ga prodal. Menjava krepane ABS enote ni poceni tudi če nadomestni del dobiš za drobiž v primerjavi z novo. In ATM iščem bolj preprost (= manj elektronike) relativno sodoben stroj. Teh pa ni veliko.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, IZTOK said:

Ce tole Kitajsko sra... stane ....

Dej no dej. Si sploh prebral celo temo? Bi bilo smiselno predno pihneš komentar v eter. 
Pa če smo že pri Kitajcih. Loncin je naprimer delal za BMW (G650GS) agregate. 

Tale tema postaja AJP Vs KTM. 

Edited by Dimen
Link to comment
Share on other sites

pred 45 minutami, Dimen pravi:

Dej no dej. Si sploh prebral celo temo? Bi bilo smiselno predno pihneš komentar v eter. 
Pa če smo že pri Kitajcih. Loncin je naprimer delal za BMW (G650GS) agregate. 

Tale tema postaja AJP Vs KTM. 

Prebral. Agregat je kitajski polproizvod z kvazi Huskqvarna tehnologijo. Ce privleces na kitajskem spacane sestavne dele in ga v italiji sestavis je se vedno kitajski polproizvod. Ta tema je bila zaceta kot primerjava kitajske z evropejsko robo. To zame ni primerjava. Made in China kupim samo, ce vem, da bom potreboval zelo redko in stane pol manj. V cem je sicer poanta kitajske robe?

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, jskrablin pravi:

AJP je portugalska firma, ki je naokoli že kar nekaj časa. SWM je v debato prišel zato, ker jim dobavljajo pogonske agregate. In ja okoli kvalitete le-tega se lahko pogovarjamo. Ni pa AJP kitajsko sranje, ker jih dajejo skup v EU. Malo počasneje beri drugič :P

Kot je bilo omenjeno tudi motorji premium znamk niso brez problemov. Jaz sem v 690 vrgel za ~ 800€ materiala in servisnih ur prej ko sem ga prodal. Menjava krepane ABS enote ni poceni tudi če nadomestni del dobiš za drobiž v primerjavi z novo. In ATM iščem bolj preprost (= manj elektronike) relativno sodoben stroj. Teh pa ni veliko.

Saj o agregatu sem pisal. Kaj pomaga ah in oh vzmetenje ce ima za pogon SWM.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Dimen pravi:

Tale tema postaja AJP Vs KTM. 

KTM je edina možna primerjava. Pa kak CCM, sam tisto je še bolj eksotika.

pred 18 minutami, IZTOK pravi:

Saj o agregatu sem pisal. Kaj pomaga ah in oh vzmetenje ce ima za pogon SWM.

To je to kar je na voljo. Treba videt v živo da bo jasno kaj več. Pa še kak kos dejanske izkušnje s SWM 600 singlom kje zbrskat. Alternativa je upgrade 701/690. Novi modeli vsaj odmikačev ventilov ne lomijo več.

Drugega v tej kategoriji na trgu ni. Razen muzejskih primerkov Hond, Yamah, Suzukijev, KTMa. Od tega še najbolj zgleda kak 640 Adv. Vedno je nek trade off. Al je novo in krasno z nepotrebnimi priveski, al je novo in krasno z made in PRC deli, al je staro in vsaj pol leta spravljaš v red pa menjaš čisto vsak obremenjen kos na motorju ker bo drugače krepnil sredi vukojebine (al pa relija kot je Poskitu nihajka na sicer noro dobro vzdrževanem 690 RFR).

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Ni3ous pravi:

Iztok AJP PR7 vseeno ni kitajska roba. 

Agregat je. Sicer ima cisto vsak avto in motor kaksne dele, ki so iz kitajske. Ampak o SWM agregatu pa nima smisla debatirat in primerjat z huso, ktm, itd. Pa dovolj o tem, vsak pac kupuje po svoje. Si pa sam zadel v polno z navedbo, da bo lastnik tega motirja tudi lastnik nepremicnine.

Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, IZTOK pravi:

Ampak o SWM agregatu pa nima smisla debatirat in primerjat z  ktm, itd.

100% ni primerljivo...saj imas pac KTM non stop na vploklicih,ki so v tvoji srzavi...

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Dimen pravi:

Dej no dej. Si sploh prebral celo temo? Bi bilo smiselno predno pihneš komentar v eter. 
Pa če smo že pri Kitajcih. Loncin je naprimer delal za BMW (G650GS) agregate. 

Tale tema postaja AJP Vs KTM. 

Takoj naj povem, da ne želim zdaj netit neke anti-kitajske agregat vojne.Bom samo opisal moje dosedanje izkušnje s kitajsko agregat "tehnologijo". Se bom povrnil v moje obdobje štirikolesnikov, verjamem pa da je pri enoslednih vozilih enako, ker gre za iste proizvajalce agregatov in nemalokdaj tudi enake agregate.

Torej...kitajci niso nobenega agregata razvili sami. To pove vse. So kopijaši in to po mojih izkušnjah zelo slabi. V večini štirikolesnikov, ki so jih (in jih še) prodajali pri nas so neki zastareli enovaljni agregati praviloma od Honde...Ker so v 5 letih 15 let stare kopije že "popravili" kar so zapacali so jih potem začeli vgrajevat tudi v štirikolesnike...pa kljub vsemu...ojnice, spuščanje ležajev, neustrezni mehki materiali....skratka njihovi agregati so non-stop šrot. Za povrhu pa deli dragi kot za bmw ali ktm. Eden njihovih zadnjih copi-paste "uspehov" je kopija dvovaljnega Rotaxovega 800ccm agregata. Od "uspešne" predstavitve njihovega "razvoja" so iz identične kopije dobili 25 konjev manj od originala...in še preostali konji so bili v vsaj polovici primerni za evtanazijo. Počeni bloki, odfukane ojnice, potočki olja iz vseh lukenj....rezultat njihovega "uspeha". Pa to so naredili pri CF-u, ki je kao oh in ah. Omenjen je bil Loncin za bmw650...no s tem se lahko pohvali samo Loncin...bmw-ju pa ni ravno v čast. Je pa treba ločit agregate, ki jih kitajci samoiniciativno skopirajo...ker tam tudi sami določijo "kvaliteto" materiala, potem agregate, ki jih licenčno kopirajo (to je verjetno SWM), kjer od prvotnega proizvajalca dobijo vse podatke, tudi o sestavi materiala za sestavne komponente, in pa agregate, ki jih dejansko izdelujejo pod strogim nadzorom (z pištolo na tilniku) in rigorozno končo kontrolo...kar je primer pri BMW-ju. SWM dobiva agregate iz tiste srednje kategorije, kar verjetno pomeni, da sicer zastarel a uporaben gregat deluje zadovoljivo, vprašljiva je le njegova življenska doba...ali pa morda, kakšen del, ki mu niso posvečali preveč pozornosti.

V vsakem primeru....jaz osebno iz videnege, slišanega, doživetega in na lastni koži preizkušenega...bi se kitajskega agregata v prvih dveh kategorijah na široko ognil..oz...me NE zanimata, pa če sta vgrajen v ne vem kaj in čisto zastonj. S takim agregatom ne bi upal na Pohorje, kaj šele na kakšno avanturo, off road in podobno, kjer si daleč od pomoči in kjer sedež, torbe, lučke, razni auspuhi en prazen kurac pomenijo, če zataji agregat. Ta tretja kategorija kitajskih agrgatov (torej s pištolo na tilniku), pride v poštev pogojno...po 2,3,4, letih na trgu, kjer se pojavijo in odpravijo napake.

O vzemetnju in ostalih komponentah ne bi sodil, ker spadam v tisto kategorijo kot jo je nekdo omenil..."da nekateri teh sprememb sploh ne opazijo"...to sem jaz...glede na moje znanje se glede tega prištevam v to kategorijo. Na gregate pa sem iz izkušenj zelo občutljiv, zato upam, da boste imeli srečo oz, se boste predhodno dobro prepričali, če je zadeva vredna..ČETUDI NA PRVI POGLED UGODNEGA NAKUPA.

Link to comment
Share on other sites

Da presekam malo to religozno debato. Danes sem bil obdarjen z dzabe novo Africo, ne vem ce me AJP sploh se zanima :)

image.thumb.png.7e5b5659a3adeb2e4ee8de3a8a14036f.png

a. agregat je stari husquarnin in v najslabsem primeru italijanski in ne kitajski. Edino kar je kitajskega na tem motorju je denar, ki pokriva izgubo SWMja...

b. ne razumem zakaj se stari macki foruma pustite provocirat s taksnimi posti, se najbolje bi bilo, ce se jih popolnoma izbrise, ker samo smetijo temo.

Facts&figures so seveda dobrodosli dokler so povezani z naslovom teme.

Edited by spuzvica
Link to comment
Share on other sites

Ob 16. 11. 2018 ob 20:22, spuzvica pravi:

 Danes sem bil obdarjen z dzabe novo Africo...

Kaj si mislil s tem ĐABE...?

In še bolj OHOHO vprašanje: zakaj je števc na nuli?

Ob 16. 11. 2018 ob 20:22, spuzvica pravi:

...s taksnimi posti, se najbolje bi bilo, ce se jih popolnoma izbrise, ker samo smetijo temo.

Sploh ne. Nekak sem se začel navduševat nad G 650 Xchallenge(predvsem zaradi teže) in tega o povezavi Loncin-BMW nisem vedel !

IN...zdej ne vem, al se še nej navdošujem al ne...

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, Buschi pravi:

Sploh ne. Nekak sem se začel navduševat nad G 650 Xchallenge(predvsem zaradi teže) in tega o povezavi Loncin-BMW nisem vedel !

IN...zdej ne vem, al se še nej navdošujem al ne...

Preberi temo Indija 2018 by Avtomoto in se navdušuj naprej...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Buschi pravi:

Kaj si mislil s tem ĐABE...?

In še bolj OHOHO vprašanje: zakaj je števc na nuli?

Sploh ne. Nekak sem se začel navduševat nad G 650 Xchallenge(predvsem zaradi teže) in tega o povezavi Loncin-BMW nisem vedel !

IN...zdej ne vem, al se še nej navdošujem al ne...

Motor ni problem. Problem je vzmetenje.

lp

Link to comment
Share on other sites

On 11/14/2018 at 10:26 PM, spuzvica said:

 

Mimogrede, z @jskrablin greva 24.11. na demo voznjo v Ravenno, ce koga zanima ga morda lahko prijavim in gremo skupaj.

Whats the verdict fanta?  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Ni3ous fanta gresta sele naslednjo soboto ker so italijani rekli v petek popoldne da je v Italiji nek transportni strajk in motorji niso prisli. Danes sem dobil obvestilo, da so prisli motorji in potrditev da smo dobrodosli v soboto.

Ce koga zanima, da bi sel zraven, plac je se.

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, Ni3ous pravi:

Whats the verdict fanta?  

Neresni Talijani. Ko bo, bo poročilo s kako sliko in morebiti celo posnetkom. Upam da ne bo demo ride sam po asfaltu...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sem malo "pofirbcal" v manual , samo tole ni niti približno "low maintenance" motor (servis na 5 000 in praktično "generalna" na 20 000) . Sama zasnova mi je sicer všeč, izvedba pa precej manj.

lp

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!