Jump to content

AJP PR7


spuzvica

Recommended Posts

pred 8 minutami, Snecer pravi:

dejansko edino zastarel agregat pri vsem skupaj?

ti pa res že dolgo nisi bil v garaži.......     :naughty:                                      :jezik:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@Snecer vsekakor ni latest&greatest, niti nima titanijevih odmikacev in karbonskih pokrovov, ce bi si to zelel bi kupil kaj drugega. To je poznan Husqvarnin 630 agregat, ki so ga izpopolnili da:

a. manj trese

b. izpolnjuje EURO 4 norme

c. ima nov DUCATIjev ECU, ki se ga da tudi remapati oz upgrejdati.

d. verjetno se kup stvari, ki jih ne vem.

Meni je masina in njeno obnasanje vsecno, vsekakor je kaj kar bi bilo lahko boljse, ampak overall za enocilindrasa presenetljivo dober, predvsem pa zelo dostopen za kak servis, menjavo svecke, troubleshooting, itd. Brez posebnosti in eksotike, kar zelis pri zanesljivih masinah.

Koliko je dejansko zanesljiv bomo seveda sele videli...

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, Snecer pravi:

dejansko edino zastarel agregat pri vsem skupaj?

Jap, vse ostalo okoli agregata je razvito na novo. Prvi prototip se je vozil naokoli mislim da 2014? Najprej so načrtovali uporabo agregata iz Tenerejke, pa kolikor se spomnim niso prišli skupaj s proizvajalcev okoli EURO4 homologacije. Ostal je lih enkrat takrat oživljen SWM in njihov 600 kubičen enovaljnik, ki ga uporabljajo sedaj.

Link to comment
Share on other sites

Ta SWM bazira na agregatu od Husqvarne 510. Zastarel ravno ni, po konceptu se ni veliko spremenilo pri taksnih motorjih. So pa ga precej spremenili. Iz 500 na cez 600 ccm. Pa pokrovi so ratali enodelni, na Husy so bili dvodelni.  Vprasanje je, kje vse so se sparali in se ne vidi. Husa 510 je zelo vzdrzljiv agregat, zal so deli tezko dostopni in dragi. Za SWM pa verjetno tudi ni servisov v Sloveniji, kako pa bo z vzdrzljivostjo pa bomo videli. Jaz sem preprican, da SWM ni na enakem nivoju kot Husa, konec koncev so cele SWM motorje prodajalu za bagatelo.

Skoda, da v ta moped niso vgradili kaj kvalitetnejsega. Je pa tako, za to kolicino kar oni potrebujejo ni ne vem kaj na razpokago. Nobeden dobavitelj ne bo sel v neke vecje predelave za to kolicino.

Potem sem se opazil napis na platiscih AJP. Torej neke no name felne. Kateri proizvajalec? So od DID, Excell ali kitajska roba? Pa zavore enako, lastna blagovna znamka. Poreklo znano?

Zelim pa novemu lastniku veliko uzitkov.

Ce bos namestil power up kit in bo ta moped dal 60 konjev ti definitivno predlagam menjavo olja na 2500 km namesto 5000.

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, IZTOK pravi:

Ta SWM bazira na agregatu od Husqvarne 510..

Spomin nanjo...švicanje in kletje ko jo vžigal....drugače nimam kaj čez za rečt...

Edited by sesir
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, IZTOK pravi:

Skoda, da v ta moped niso vgradili kaj kvalitetnejsega. Je pa tako, za to kolicino kar oni potrebujejo ni ne vem kaj na razpokago. Nobeden dobavitelj ne bo sel v neke vecje predelave za to kolicino.

Kaj pa sploh je drugega na voljo na trgu? Minarelli je odpadel (ex Tenere mašina), ostane ti KTM. Tega verjetno ne zanima preveč direktna konkurenca njihovim enduro izdelkom. Motor bi naj sicer bil posodobljena varianta TE 630 agregata. Glej slike spodaj - izgleda zelo podobno. Agregat od 510 je na uč bolj kompakten - glava pa vsaj na zunaj pri obeh zgleda podobno.

2010_Husqvarna_TE_630-3.jpg

HVA-630SM%20R.jpg

pred 2 urami, IZTOK pravi:

Potem sem se opazil napis na platiscih AJP. Torej neke no name felne. Kateri proizvajalec? So od DID, Excell ali kitajska roba? Pa zavore enako, lastna blagovna znamka. Poreklo znano?

Za zavore ti lahko povem da so  AJP lasten razvoj in izdelava. Mam na Sherco trialu njihovo hidravliko... niso nekaj novega v teh vodah. Okoli obročev ne vem a jih sami skup dajejo oz od koga so.

Link to comment
Share on other sites

Meni se dopade zelo tale AJP.

Posreceno izgleda, voznost je vrhunska glede na napisano. Z agregatom se pa ne obremenjujem za razliko od nekaterih. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 22 urami, jskrablin pravi:

Za zavore ti lahko povem da so  AJP lasten razvoj in izdelava. Mam na Sherco trialu njihovo hidravliko... niso nekaj novega v teh vodah. Okoli obročev ne vem a jih sami skup dajejo oz od koga so.

Ok, nisem vedel da delajo sami zavore. Ce je na Shercotu potem je ze ok. Felne pa bolj tezko verjame. Ni enostavna tehnologija. To moras proizvajat v velikih kolicinah, da se splaca. Samo verjetno niso nataknili kitajske glede na ostale komponente. Meni je motor na splosno vsec, sem pa skepticen glede agregata. Cas bo pokazal svoje ;), upam, da sem v zmoti.

Kje pa se nabavlja rezervne dele?

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, krucymucy pravi:

Tako kot vse ostale. Po posti. 

Aha, zanimivo. Se pravi pojma nimas kje:ras:

Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, krucymucy pravi:

Download delov torej? 

 

Ni treba, pritisnes print screen ;)

Link to comment
Share on other sites

Ob 4. 12. 2018 ob 12:32, IZTOK pravi:

Ok, nisem vedel da delajo sami zavore. Ce je na Shercotu potem je ze ok. Felne pa bolj tezko verjame. Ni enostavna tehnologija. To moras proizvajat v velikih kolicinah, da se splaca. Samo verjetno niso nataknili kitajske glede na ostale komponente. Meni je motor na splosno vsec, sem pa skepticen glede agregata. Cas bo pokazal svoje ;), upam, da sem v zmoti.

Kje pa se nabavlja rezervne dele?

Via štacuna kjer se je motor kupil, al pa direkt od proizvajalca. Power up komplet se je naročil in plačal v štacuni, poslali ga bojo pa direkt iz Portugalske na domači naslov. 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, jskrablin pravi:

Via štacuna kjer se je motor kupil, al pa direkt od proizvajalca. Power up komplet se je naročil in plačal v štacuni, poslali ga bojo pa direkt iz Portugalske na domači naslov. 

Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. Saj verjamem, dele bodo že poslali ampak če se kaj zgodi v motorju in ga moraš podret si brez specialnega orodja v temi. Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, IZTOK pravi:

Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. . Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja.

Se strinjam...ampak ta mopi bi jz dovolil šravfat le mehaniku huskvarne...

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, IZTOK pravi:

Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. Saj verjamem, dele bodo že poslali ampak če se kaj zgodi v motorju in ga moraš podret si brez specialnega orodja v temi. Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja.

SWM imajo pri motorjetu, sem nekaj videl objavo na FB, tako, da verjetno tam poservisirajo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, Snecer pravi:

SWM imajo pri motorjetu, sem nekaj videl objavo na FB, tako, da verjetno tam poservisirajo

Drži. Sem si pri motorjetu ogledoval SWM-je. Če prodajajo po moje tudi servisirajo. zdaj kako...to pa je spet drugo vprašanje. Čeprav sem osebno mnenja, da če je mehanik pravi, je to vse tu nekje. Niso to neke silne mašine, kjer ne moreš prdnit brez diagnostike in računalnika. Service manuale itak imajo...mogoče se zatakne pri kakšnem delu, ki ga je potrebno naročit in zadeva malce dlje traja.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!