Skoči na vsebino

MotoGP 2019


Rossi

Priporočene objave

pred 22 minutami, maus pravi:

MM je bil drugi ... Lorenzo nekje proti koncu ... sta zrela za penzijo :huh: 

Ne, morata biti stara najmanj 60 let in 40 let zavarovalne dobe ali 65 let in 15 let zavarovalne dobe. Če bi bila ženski, bi lahko šla v penzijo malo prej.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma jasno je, da je tastar zmagovalec prve dirke ... Še moja baba pa je GP ne zanima je vidla, pa mi hitela razlagat, da skoz kažejo njegov zaostank za prvim, pa še kamera ga ma rada. Se vrtijo reklame: evo mi iz tv skoči Rossi kolekcija majic šilčkov, nakurčnikov, kapic... Marqueza, Lorenza, Pedrose in ostalih drugoligaških kruhoborcev nikjer. Me zanima, koliko bodo z reklamo in reklamnimi artikli do naslednje dirke zaslužili ostali...

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, bikez said:

Mladih motoGP in nasploh motorji ne zanimajo. Tako, da ostaja ena in ista raja. Ko sem bil jaz mulc bi ledvico za APN prodal, današnja mladina pa za iPhone.

Ja ker ni bilo iphona.

Takrat si imel na izbiro apn al pa sintisajezer.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bikez pravi:

Mladih motoGP in nasploh motorji ne zanimajo. Tako, da ostaja ena in ista raja. Ko sem bil jaz mulc bi ledvico za APN prodal, današnja mladina pa za iPhone.

Ampak res.

Prejšnji teden sem bil prav žalosten, ko so modri zaplenili motor enemu 17 letniku, ki je edini pribrenčal s cvajtakterjem čez Izlake in mi vsakič narisal nasmeh na obraz.

Jaz bi najstnikom raje zasegal telefone pa tablice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, bikez pravi:

Ne, morata biti stara najmanj 60 let in 40 let zavarovalne dobe ali 65 let in 15 let zavarovalne dobe. Če bi bila ženski, bi lahko šla v penzijo malo prej.

Pa sej maus ti to razlaga. Dve ♀️...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, bikez pravi:

Mladih motoGP in nasploh motorji ne zanimajo. Tako, da ostaja ena in ista raja. Ko sem bil jaz mulc bi ledvico za APN prodal, današnja mladina pa za iPhone.

Ne bo čist držalo. Pri nas je vsko dirko mesarsko klanje, ko foter navija za prvaka Rosija, mulc pa za enga MM luzerja.

In, mulc prodaja vse, da dobi dele za rotaxove mašine.

In, iphoni so out, zdej so in huaveji. In njihove kamere z miljontaužnt piksli...pa še najboljši nogometaš, Levandovski dela reklamo zanjga. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Buschi pravi:

Ne bo čist držalo. Pri nas je vsko dirko mesarsko klanje, ko foter navija za prvaka Rosija, mulc pa za enga MM luzerja.

In, mulc prodaja vse, da dobi dele za rotaxove mašine.

In, iphoni so out, zdej so in huaveji. In njihove kamere z miljontaužnt piksli...pa še najboljši nogometaš, Levandovski dela reklamo zanjga. 

Zgleda, da mi manjka še druga ledvica? Imam "Huawei-ja".

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirka je bla dobra, toliko dirkačev na kupu, do zadnjega ovinka, že dolgo ni bilo. Kot bi gledal moto 3

Naj bodo vse dirke take na nož do zadnjega ovinka, pa naj zmaga najboljši.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to pomeni, ne da letos bodo ta kratko potegnili napram Ducatiju in Hondi, se Suzuki je boljsi motor od Yamahe sedaj ratal? Se pravi vsi tisti rezultati iz testiranj in treningov samo prekrivajo se vedno isto napako in to je obraba gume na trajanje dirke.  Ta stari prdec je ze vedel ocitno....

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, axaQ4 said:

No to pomeni, ne da letos bodo ta kratko potegnili napram Ducatiju in Hondi, se Suzuki je boljsi motor od Yamahe sedaj ratal? Se pravi vsi tisti rezultati iz testiranj in treningov samo prekrivajo se vedno isto napako in to je obraba gume na trajanje dirke.  Ta stari prdec je ze vedel ocitno....

Ja po tolkih letih dirkanja bo pa ja že neki vedu, tud če nekateri pravjo da nima pojma.

Razlike so mal manjše ker so poenotil elektronko, zato pa duče išče prednost v aerodinamiki, tej k vsi zdej protestirajo razn yamahe.

Yamaha je to testirala lansko leto ducati pa je to vzel in izboljšal za 300% ali pa še več (dnar majo).

Ko bo yamha zrihtala obrabo gum bo spet pri vrhu, drugače jim pa morda rata kaka zmaga sem in tja.

Mogoče si bi oni mogli sposodit ta spojler pri gumi zdej ko je doteran da malenkost pritiska usvarijo na njo da se jim nebo toliko v prazno vrtela in obrabljala?

Realno stanje se bo pokazalo po štirih - petih dirkah.

Za nas gledalce/navijače bo najbolj zanimivo če bo čimveč različnih zmagovalcev i napete borbe do zadnjega ovinka vsake dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, vandrovec said:

Menda pretirana obraba zadnje pnevmatike, tako pravi...

Hmmm, najbolj čudno pri tej izjavi je to, da potemtakem bi on moral že štartati z preveč obrabljeno gumo ipak je od štarta bil popolnoma povožen..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So tudi drugje napisali, da je imel največ problemov, ker ni mogel drzati liniji iz treninga....ker so mu drugi bili prevec v napoto :)

Skratka, ce on hoce biti na stopnickah, more poknt enga "Lorenzota" in pobegniti takoj na startu proc...

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Demon pravi:

Hmmm, najbolj čudno pri tej izjavi je to, da potemtakem bi on moral že štartati z preveč obrabljeno gumo ipak je od štarta bil popolnoma povožen..

 

Na startu je zaspal, to je njegova slabost...ali pa so imeli Ducatiji tako prednost zaradi zaklenjenih prednjih vilic, da so se lažje izstrelili...vse šteje na dirki, vsaka malenkost tudi kvalifikacije. Vprašanje, če Rossi ne bi štartal iz 14 mesta, koliko mest bi pridobil? V direktnem boju bi težko zmagal, če ne bi že prej pridobil neke prednosti, ker tudi Rinsa ni prehitel v zadnjem krogu...verjetno Yamaha ni tako močna kot Honda in Ducati, predvsem Ducati je na ravnem brutalno povozil Hondo, verjetno pospeški ali navor, ker hitrost naj bi imela Honda najvišjo po ravnini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, axaQ4 pravi:

So tudi drugje napisali, da je imel največ problemov, ker ni mogel drzati liniji iz treninga....ker so mu drugi bili prevec v napoto :)

Pa tudi če bi jih lahko proti Ducatijevi hitrosti po ravnini preprosto ni obrambe. Yamaha si lahko kr takoj spiše dolg seznam izgovorov za letošnje leto. Pokazali so bore malo (kar se tiče možnosti za zmago ali stopničke).

 

pred 13 urami, axaQ4 pravi:

No to pomeni, ne da letos bodo ta kratko potegnili napram Ducatiju in Hondi, se Suzuki je boljsi motor od Yamahe sedaj ratal? Se pravi vsi tisti rezultati iz testiranj in treningov samo prekrivajo se vedno isto napako in to je obraba gume na trajanje dirke.  Ta stari prdec je ze vedel ocitno....

Tako neka to zgleda. Komentarji onih, ki so se med dirko znašli za Rinsom so vsi isti - Suzuki je zelo hiter v ovinkih. Zmanjka pa moči za po ravnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lorenzo je z Yamaho zmagoval, ker je znal pobegnit...izkoristil je dober kvalifikacijski čas in prednost v ovinkih, s tem se je izognil direktnim dvobojem po ravninah. Za Rossijev način vožnje, ko napada iz ozadja, Yamaha ni dovolj močna...tako se meni zdi. Vinales še ni našel prave taktike, Rossiju pa na treningih in kvalifikacijah manjka motivacije...rad bi videl konkurenčno Yamaho, se mi pa zdi, da bo podobno kot lani, ...še par dirk bo potrebno počakat, da se bo bolje videlo, kdo je kje

 

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!