Jump to content
  • Sign Up
Rossi

MotoGP 2019

Recommended Posts

Kugelschreiber

Kar se stromarjev tice...na Manu odzvizgajo krog enako hitro kot lightweighti. 650ccm dvovaljniki. Napiljen Er6 je pogosta izbira. Zdej, to kao naj ne bi blo ne vem kako hitro, ampak poprecje kroga 119milj na uro....pizda, to je zelo hitro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
MotoGP Day 2 Session
FINISHED
POS # RIDER GAP
1
30
T. NAKAGAMI
1:37.945
2
93
M. MARQUEZ
+0.025
3
12
M. VIÑALES
+0.121
4
99
J. LORENZO
+0.160
5
9
D. PETRUCCI
+0.164
6
21
F. MORBIDELLI
+0.173
7
43
J. MILLER
+0.262
8
4
A. DOVIZIOSO
+0.347
9
63
F. BAGNAIA
+0.388
10
42
A. RINS
+0.577

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Verjetno preizkusajo stango za prenos sile ob zaviranju - da se zavorni moment ne prenasa na nihajko, in da zato ne obremenuje zadnjega vzmetenja in asimetricno obremenjuje same nihajke?

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zadnja zavora..  podobno štango ima tudi moj 1981 moped..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Sam sem zasledil, da naj bi tale "štanga" na mestu držala raznorazne senzorje s čimer nadzorujejo obrabo zadnje pnevmatike. Uporabno samo na testiranjih in ne tudi na dirkah.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Tak sistem so uporabljali prvic ze v 60ih letih (podoben paralelogram). Gigi je res pravi eksperimentalec in probava vse po spisku. KTM ima tudi polne kamione kosov itd. Edino pri yamahi so videti precej zadrzani v tem oziru.

Edited by axaQ4

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 27 minutami, axaQ4 pravi:

 Edino pri yamahi so videti precej zadrzani v tem oziru.

Pri Yamahi imajo pa top šoferja in se zanašajo nanj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Sej inzenirjem more bit fajn, eden ima pri 23 letih menopavzo (1x je vesel k radio veseljak, v naslednji uri se bliza konec sveta), ta drugi je pa ze tezki zamorjen realist, ki zelo pogostoma uporablja besedno zvezo we're are struggling (izreci to z glupim italjanskim naglasom). Je pa Rossi vsaj konstanten pri jamranju, ce ze Vinales ni :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marko P.

Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Sem malo spremljal testiranja in nekako iz izjav v živo na MotoGP TV razbral dve stvari: Medtem, ko je Mavericku prihajalo ob novem agregatu in času kroga, se je penzič bolj ukvarjal z vprašanjem, kako novi agregat pripomore k manjši obrabi zadnje gume in pač ugotovil, da -0...

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 2 minutami, Marko P. pravi:

Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. 

Ti bi jih vmes v bokse na menjavo baterij poslal?...kot v F1...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
1 minute ago, Marko P. said:

Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. 

Verjetn jih tudi "bremzajo" ( tako kažejo časi kroga ), da bodo sploh prišli do knca dirke..... 

2 minutes ago, sesir said:

Ti bi jih vmes v bokse na menjavo baterij poslal?...kot v F1...

V f1e menjajo cel dirkalnik.... ni enostavno zamenat bakterij....

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
7 hours ago, Marko P. said:

Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. 

Zakaj morali, al je na daljincu baterij zmanjkalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marko P.
pred 15 urami, jvalant pravi:
pred 22 urami, Marko P. pravi:

Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. 

Zakaj morali, al je na daljincu baterij zmanjkalo?

Imam takšno čudno navado, da kadar si dirko ogledam v živo, ne nosim daljinca od TV s sabo.:)

Drugače sem pa samo želel povedati, da ti električni motorji še nekaj let ne bodo niti blizu GP kategorij in bi moralo biti tekmovanje z njimi ločeno od GP, ne pa da bomo od sezone 2019 dalje zaradi tega gledali nekaj krajše dirke v ostalih kategorijah. 

Pa še zvok, kolikor ga pač imajo je tečen za popi___t!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 7 minutami, Marko P. pravi:

Drugače sem pa samo želel povedati, da ti električni motorji še nekaj let ne bodo niti blizu GP kategorij in bi moralo biti tekmovanje z njimi ločeno od GP, ne pa da bomo od sezone 2019 dalje zaradi tega gledali nekaj krajše dirke v ostalih kategorijah. 

Da bo v tem segmentu popolnoma nova tehnologija rabila nekaj časa da se razvije ni neka nova ugotovitev. Definitivno pa se svet počasi, ampak vztrajno premika v smeri elektrike. Vprašanje je samo a bo to dovolj za vzbuditi zanimanje pri mlajših al pa je bolj scanje proti vetru, ki (dolgoročno) napoveduje počasno ugašanje globalnega zanimanja za motorno dirkaške športe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marko P.
pred 28 minutami, jskrablin pravi:

Da bo v tem segmentu popolnoma nova tehnologija rabila nekaj časa da se razvije ni neka nova ugotovitev. Definitivno pa se svet počasi, ampak vztrajno premika v smeri elektrike. Vprašanje je samo a bo to dovolj za vzbuditi zanimanje pri mlajših al pa je bolj scanje proti vetru, ki (dolgoročno) napoveduje počasno ugašanje globalnega zanimanja za motorno dirkaške športe.

Se popolnoma strinjam.

Je pa razvoj tu zelo omejen, če so vsi motorji narejeni pod isto streho...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
Ob 18. 11. 2018 ob 19:01, Rossi pravi:

Tako, kdo bo prvak v novi sezoni? Sam stavim na VR46, normalno ?

Vidiš...so kr spremenili pravilo in bodo dirkači lahko lavfali do cilja...tu pa je VR46 zal prestar za lavfat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

https://motomatters.com/news/2018/12/20/aprilia_appoint_massimo_rivola_racing.html

http://www.motogp.com/en/news/2018/12/20/massimo-rivola-to-be-aprilia-racing-ceo/281427

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon


Če le ni kaka šala, vseeno pa mislim, da je odločitev prava. Privilegij in čast vozit s številko "1" na motorju, je VELIK, narobe bi ju bilo NE izkoristit:worship:

Screen Shot 2018-12-28 at 11.45.42.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Najverjetneje ni res. V Španiji danes praznujejo njihov 1. April.

 

Javili so tudi, da naj bi Pedrosa nadomeščal Pola pri KTMu.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

    • Gorgh


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!