Skoči na vsebino

Yamaha TW 125 Trailway


Disident

Priporočene objave

Zdravo,

izkoriščam tale forum, da pridem do informacije o motorju, ki me močno zanima.

1. Ali se da kje v bližini (Italija, Nemčija) kupiti TW 200, se pravi ali jih na tiste trge dobavljajo tudi v 200 ali samo v 125 verziji, tako kot na našega?

2. Ali se da obstoječo TW 125 z manjšimi stroški (nov bat itd.) predelati v TW 200. Stopetindvajsetk je namreč tod okoli dovolj na tržišču.

Vnaprej hvala, Disident

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bilo dobro če bi general uvoznika YAMAHA za Slovenijo ali Hrvaško vprašal!

Najdi na netu njihov naslov pa preši!

Pomoje nimajo takih motorjev v naših sosedah!Motorje ponavadi delajo za različne trg npr. Evropski trg, Ameriški itd.

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

THANKS, torej ostane samo morebitna predelava ali pa da bi kar ostala 125. Torej če kdo kaj ve o povečanju 125 na 200, dobrodošel.

Pozdrav, Disident

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

jest ga mam se v garazi.7500km, kot nov. motor je super.pocen vzdrzevanje, mal pije, lep zvok, za teren super, na asfaltu do 80 gre, pol se matra do 110.jest sem bil zadovoljen.za 195cm sicer mal mejhn, a sem z zeno, ki tudi ni ravno majhna, naredil krog iz lj do kranja, sk loke, ziri, polhov gradec v lj.

ce te zanima pis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, upostevat mors, da je motor stiritakten, in kot tak, s svojimi 12imi konjskimi mocmi ni ravno dirkac (za primerjavo: dobro ohranjen Tomos Elektronik E90 z MF 3 auspuhom in Elko 48 batom dol poci Yamaho SR 125, ki ima enako masino kot Yamaha Trailway 125). izgleda dokaj majhen, bremze so zmogljivostim primerne, zadaj je boben, ki deluje nekoliko "gumijasto", zadaj je 180 mm guma (full vredi zgleda, sam ko jo mors menjat pa pece glava), plastike so zilave, prav tako nosilci smernikov, in se ob manjsih padcih ne bodo zlomili, ampak elasticno upognili, tako da je ta motorcek kar trpezen. kuri ti okrog 3 litre, s casom tudi olja :P (vsaj tista Yamaha SR 125 k sm js delu izpit na njej je bla ze full zdihana, pa je olje zrla, je bla pa res zgonjena k s(m)o vsi delal ko svinja z buco :) ), armatura je skromna (mislim, da ni obratomerja, ziher pa ni merilca temperature, ki pa tako ni nujno potreben, saj je masina zracno hlajena), protivetrne zascite ni nobene (ceprav je do 80 km/h niti ne rabis, pol naprej bi jo pa blo dobr met - pa sej konc koncev gre za enduro), fajn zgleda, ce mas se kovcek zadaj, pa se uporabnost se full poveca. je idealen za tistega, ki je pravkar naredil izpit do 125cc/11kW, saj je lahkoten za upravljat, masina ni brutalna, zavore prav tako ne, ga pa zal zaradi agregata izredno hitro prerastes. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z dvotaktnimi ali stiritaktnimi?

o dvotaktnih bi vedel kar nekaj povedat, se vec pa moj best frend (je mel vcasih kawlna KMX 125, odprto verzijo), o stiritaktnih pa bolj tako-tako, kolk se spomnim iz avtosole, drugih nisem kaj dost vozil... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam ta motor. Letnik 99, z njim sem prevozil 7000km in sem zelo zadovoljen. Mislim da je bilo veliko že povedanega, tako da nimam kaj dodati. Če te pa še kaj zanima pa le vpraši. Je pa res da za cestne dirkače tale motor ni, ima rajši nas ki se večina vozimo z 1/2 gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj vsi pišete da je slabša ker je 4t :unsure: kaka je pa razlika med 2t in 4t za vozt in vzdržvanje :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzdrzevanja je pri 4T veliko manj kot pri 2T. Tudi ceneje skoz prides kar se tice goriva. Ni ti treba mesance delat tko kt pr 2T. Veliko manj ti pokur. Masina je bolj vzdrzljiva. Moc je bolj enakomerno porazdeljena po obratih kot pa pri 2T.

Je pa res, da so 4T sibkejsi. To se najbolj pride do izraza pri majhnih kubaturah(125,250). Ce bi izbiral pri tako majhni kubaturi med 2T ali pa 4T, bi definitivno izbral 2T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res, da so 4T sibkejsi. To se najbolj pride do izraza pri majhnih kubaturah(125,250). Ce bi izbiral pri tako majhni kubaturi med 2T ali pa 4T, bi definitivno izbral 2T.

teoreticno kar dvakrat sibkejsi (torej 4x manj razburljiv :P ). in to je en izmed razlogov, da ce ima 250 ccm ali manj, da mora za moje potrebe (zelje) obvezno bit cvajtaktar. .)

je pa res, da ma navor bolj enakomerno razporejen 4T, kar mu vzame brutalnost, to pa spet ni po mojem okusu... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Jest začnem u petek vozt za izpit in majo ta motor...

Mal me zanima če ma kdo to, kako se kej obnaša na cesti, a dobr drži, kolk gre....

Še slika, mal čudno gumo ma ja:Yamaha%20TW%20125.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če je 4takten ne mormo pričakovat kej dosti, sam me bolj zanimajo vozne lastnosti...

ENGINE

Type 124 cc, air cooled, single cylinder, 4-stroke

Compression ratio 10:1

Valves SOHC, 2 valves per cylinder

Power 11.8 hp (8.8 kW) @ 9000 rpm

Torque 9.7 Nm (7.2 ft. lbs) @ 8000 rpm

TRANSMISSION

Gearbox 5 speed

Final drive Chain

Starting system Electronic

WHEELS

Front tyre 130/80-18

Back tyre 180/80-14

Front brakes single 220 mm disc with 2-piston calipers

Rear brakes 130 mm drum

DIMENSIONS

Overall length 2135 mm (84.1 inches)

Overall width 820 mm (32.3 inches)

Overall height 1120 mm (44.1 inches)

Seat height 805 mm (31.7 inches)

Wheelbase 1330 mm (52.4 inches)

Fuel capacity - reserve 7 l (1.8 gallon US)

Dry weight 118 kg (260.1 pounds)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest začnem u petek vozt za izpit in majo ta motor...

Mal me zanima če ma kdo to, kako se kej obnaša na cesti, a dobr drži, kolk gre....

Še slika, mal čudno gumo ma ja:Yamaha%20TW%20125.jpg

ma ej bos ze prezvu, jst bom z istmo motorjm jutr vozu, in ti povem kak je filing----> :BUA: :BUA: :BUA: ok?

lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislem, da se greš pozanimat kaki motor boš vozu na ispitu :slap:

Če te že zanima, upraši inštruktorja, pomojem bo on kr vedu kakšen motor je ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prou se napiše izpit, ja sam lej, teme itak ni nobene, mal da vidm prej če gre kam in to, na kaj morm pazit če je kej posebnega, inštruktorja pa vidm šele u petek.. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tega sm meu jest na ispitu .... tale motorcek je prava igracka ... res ma slabe pospeske pa koncno je mel un moj okol 90 :> ampak lahko pa delas osmice kokr ces pa she s kolenom gres lahko po tleh ... res igracka motor .... na cesti pa tut... to je res motor s katermu se lahko IGRAS :> :OK: :OK: :OK: res da ti pri 90 hudo mocno piha u glavo ampak jebiga :> :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao, pa to gre bolj počasi od moje Štjrkice!

Jao jao, mwrm jt pol enkrat ku se bo kdo drug furu s tem ga stisnt, hehehehe :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!