Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lep pozdrav,

Motor: Gilera runner 50cc 2011.

Omenjen motor sem komplet obnovil se pravi... nova gred z že nameščeno ojnico + tesnila gredi(menjano 2x preventivno), komplet ležaji, nova vodna pumpa, kompletni set cilindra znamke Airsal +bat+obročki(vse v kompletu) in menjana vsa tesnila cilindra (tesnilo cilindra in dva gumijasta tesnila glave). Svečka nova(standard).

 Prvi poizkus vžiga je vrtelo a ni hotelo vžgati. Kompresija v cilindru je nizka 75- 85 psi. Načeloma v skuterjih bi se moralo vrteti kompresija od 125 pa vse do 150 cca po preteklih izkušnjah.

Pregledal: -Iskra OK, gorivo OK, kot že omenjeno tesnila gredi ponovno menjana in tesnilo cilindra enako.

Ostane mi samo še zamenjava batnega obročka ( defekten)?

Fantje, upam na vašo pomoč, če mi znate pomagati bi vam bil zelo hvaležen.

Lp Erik

  • Confused 1
Posted

Da nisi počil kakšen obroček pri vgradnji?

Posted
pred 2 minutami, Ciko86 pravi:

Da nisi počil kakšen obroček pri vgradnji?

Obroček sem pregledal. Na videz z obročkom je vse ok. Sumim na defekten obroček! mogoče ne tesni zadostno?

Drugega mi ne preostane. 

Npr. merilec kompresije meri pritisk samo v cilindru, zato problem je v cilindru.

Bom zamenjal še batni obroček pa bom videl kako naprej.

Hvala za odgovor. 

Posted (edited)

Veliko presravfo 2t jajca,se vec menjal bate in nikoli v zivljenju naletu na defekten obrocek...glede kompresije je cudno...al je toliko manjsa,ker,ce imas le en obrocek?

Bat si prav obrnu?Sicer bi verjetno ce ne bi takoj pocil obrocek...

Edited by sesir
Posted
pred 1 minuto, sesir pravi:

Veliko presravfo 2t jajca,se vec menjal bate in nikoli v zivljenju naletu na defekten obrocek...glede kompresije je cudno...al je toliko manjsa,ker,ce imas le en obrocek?

Samo en obroček na batu. Tako nizka kompresija pa tudi ne. Noče vžgat pa probal vse možno.

Posted (edited)
pred 28 minutami, boja9 pravi:

Samo en obroček na batu. Tako nizka kompresija pa tudi ne. Noče vžgat pa probal vse možno.

Par kapljic oz cca 0.01dcl mesance skozi glavo spricnit?

Na moji gileri pa zgornji obrocek L,spodnji navaden...

Edited by sesir
Posted
pred 1 minuto, sesir pravi:

Par kapljic oz cca 0.01dcl mesance skozi glavo spricnit?

Probal že, samo vrti. Vse ostalo pa ima.

Posted (edited)
pred 13 minutami, boja9 pravi:

Probal že, samo vrti. Vse ostalo pa ima.

Tesnila vsa nova,vse pravilno sestavljeno,iskra je in ce vlijes skozi glavo mesanco ne vzge? Nikoli dozivel...

Ker,ce/ko...obrocek slabo tesni vseeno vzge le moci nima...

Edited by sesir
Posted

Tudi jaz nikoli doživel, zato sem tukaj.

Bomo rešili ni druge.

  • Like 1
Posted

Bo treba odpreti. Na moji je nov bat počil. 

  • Confused 1
Posted
Pravkar, Borutt pravi:

Bo treba odpreti. Na moji je nov bat počil. 

Vse sem že pogledal. Bat je na videz vredu! Imam motor na pultu. 

  • Like 1
Posted
pred 1 uro, boja9 pravi:

Vse sem že pogledal. Bat je na videz vredu! Imam motor na pultu. 

Razstavi....sestavi...mora vzgat...kaka malenkost...pojma ni jasno...hehe

pred 1 uro, Borutt pravi:

Bo treba odpreti. Na moji je nov bat počil. 

Jz sem na mojo kupo najcenejsi set cilinder+bat=52eu s tesnili...kaj naj recem...super gre...

Posted
pred 8 minutami, sesir pravi:

...

Jz sem na mojo kupo najcenejsi set cilinder+bat=52eu s tesnili...kaj naj recem...super gre...

Jaz pa najdražjega. In je bat počil kmalu po vgradnji. 

  • Like 1
Posted
pred eno uro, Borutt pravi:

Jaz pa najdražjega. In je bat počil kmalu po vgradnji. 

Prepusti delo strokovnjakom, pa ne bo nic pokalo:jezik:

  • Like 1
Posted
pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Prepusti delo strokovnjakom, pa ne bo nic pokalo:jezik:

Saj sem. Bat je bil z napako. Sedaj mašina lepo teče :P

Posted
pred 24 minutami, Borutt pravi:

Saj sem. Bat je bil z napako. Sedaj mašina lepo teče :P

A to tistemu, ki ti je povedal, da se motorno olje menja hladno:D

Posted (edited)
pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

A to tistemu, ki ti je povedal, da se motorno olje menja hladno:D

Mislim, da je bila tista stvar nekoliko drugačna in sicer, da je brez veze vžigati motor in ga s starim ter izrabljenim oljem mazati, če se je pa vse nabralo v karterju. Odviješ vijak in ga spustiš. Pa še opečeš se ne, ne z vijakom in ne z oljem. 

 

 

Edited by Borutt
Posted

Je dvodelna glava cilindra al navadna?

Posted
pred 31 minutami, Ciko86 pravi:

Je dvodelna glava cilindra al navadna?

1302166357-0-0.jpg

  • Like 1
Posted

Mogoce zgubljaš v hladilni sistem kompresijo?

Posted
pred 2 minutami, Ciko86 pravi:

Mogoce zgubljaš v hladilni sistem kompresijo?

Predpostavljam da misliš mimo tesnila glave?

Posted

Kako hitro ti pa pada pritisk v cilindru?

Lahko je problem tudi v sesanju (lameli) .

lp

Posted
pred 29 minutami, franc pravi:

Kako hitro ti pa pada pritisk v cilindru?

Lahko je problem tudi v sesanju (lameli) .

lp

Sem pregledal sesalno lamelo je kot nova. Možen scenarij je, da polovici motorja ne tesnita zadostno? je nekje luft. 

 

Posted
pred 14 urami, boja9 pravi:

 Možen scenarij je, da polovici motorja ne tesnita zadostno? je nekje luft. 

 

S tem sem jaz imel enkrat probleme. Hladen je sicer vžgal, ko se je segrel, je pa delal samo še nad cca 4000 obrati. Luknjica v (spoju)  tesnil pa za buckino glavico.

lp

  • Like 1
Posted (edited)

Poskusi z drugo svecko, ce daje zunaj iskro se ne pomeni, da jo daje tudi v valju, pa tudi to, da je nova, ni zagotovilo, da je OK.

Upam, da si med sestavljanjem uporabljal montazno olje...?

Edited by Zok

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!