Jump to content
  • Sign Up
  1. Xebec

    Xebec

  2. sesir

    sesir

  3. Kmet2

    Kmet2

  4. maus

    maus

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!