Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MaraTone

Poceni skute -Scarabeo 500

Recommended Posts

MaraTone

Sem nov med motoristi, sicer pa že v letih..

Zanima me vaše mnenje o nakupu starega maxi skuterja, npr. kakšnih 14 let starega Aprilia Scarabeo 500. Ali bo tak povprečno ohranjen (40.000 km, že več lastnikov..) še služil svojemu namenu, ali pa bo samo še na servisu stal? Scarabeota so že pred časom nehali delati. Ali ga bo sploh še kdo znal oziroma mogel poservisirati? Kako je z nabavo rezervnih delov?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Jaz ga imam in sam servisiram. Dele se dobi brez problemov. In kilometri 40.000 niso noben problem. Filtre dajem hiflo, olje najboljše sintetično motul za 4t skuter. Rezervne dele običajno jemljem v Trstu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Obstajata dva motorja s to oznako. Starejši model sem si lastil. Meni je bil lep, a z gumami križi in težave - zaradi dimenzij in pa variomat ni bil glih nekaj. Zavore slabe. Priporočam novi model. Na sliki je star model.

DSC_0050.thumb.JPG.131b353abaeac2b8bdb98e6e5931a067.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraTone
Ob 17. 1. 2019 ob 14:46, BRANE pravi:

Jaz ga imam in sam servisiram. Dele se dobi brez problemov. In kilometri 40.000 niso noben problem. Filtre dajem hiflo, olje najboljše sintetično motul za 4t skuter. Rezervne dele običajno jemljem v Trstu.

Kje pa v Trstu? A je v Italiji tudi kakšen odpad za rabljene dele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraTone
Ob 17. 1. 2019 ob 15:08, Scarabeo 500 pravi:

Obstajata dva motorja s to oznako. Starejši model sem si lastil. Meni je bil lep, a z gumami križi in težave - zaradi dimenzij in pa variomat ni bil glih nekaj. Zavore slabe. Priporočam novi model. Na sliki je star model.

DSC_0050.thumb.JPG.131b353abaeac2b8bdb98e6e5931a067.JPG

Težav z gumami pa res ne bi pričakoval -hvala za opozorilo. Verjetno za novejšega Scarabeota  ni težav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 11 minutami, MaraTone pravi:

Težav z gumami pa res ne bi pričakoval -hvala za opozorilo. Verjetno za novejšega Scarabeota  ni težav.

Če se prav spomnem ima novejši drugačno dimenzijo. Moj je imel 16 colske gume in ne spomnem se, da bi imel še kakšen takšno dimenzijo. Baje je bil novejši boljši, čeprav pa je bila meni ta retro izvedba super lepa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE
pred 53 minutami, MaraTone pravi:

Kje pa v Trstu? A je v Italiji tudi kakšen odpad za rabljene dele?

Charlie moto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!