Skoči na vsebino

Gilera runner 50 2011 70kit


Kawl

Priporočene objave

Vprasanje.

Kaj sem naredil ce zamenjam samo cilinder s kaksnim od 70ccm? Vse ostalo je original. Se to sploh splaca? Bo motor kaj bolje sel. 

Se pravi motor je original. Kaj vse bi bilo potrebno da bi motot bolj sel. 

 

Hvala

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kombinaciji s 70ccm cilindrom za optimalno delovanje in max. performance potrebuješ še ustrezen resonančni izpuh (npr. Leovince ZX-R, Yasuni R (Z), Stage 6, ...), v kombinaciji z izbranim izpuhom pravilno težo valjčkov v variomatu, da dosežeš resonančno frekvenco izpuha in (kar je osnova) pravilno nastavljen vplinjač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, davsc5 pravi:

V kombinaciji s 70ccm cilindrom za optimalno delovanje in max. performance potrebuješ še ustrezen resonančni izpuh (npr. Leovince ZX-R, Yasuni R (Z), Stage 6, ...), v kombinaciji z izbranim izpuhom pravilno težo valjčkov v variomatu, da dosežeš resonančno frekvenco izpuha in (kar je osnova) pravilno nastavljen vplinjač.

Pa uplinjac je tudi potrebno menjati al se menjajo samo dize? Zanima me predvsem ker me zanima koliko priblizno bi nanesla komplet predelava. Pa da se na koncu nekaj pozna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim, je serijski vplinjač na Gileri runner 17,5. Tu bi tudi v primeru osnovnega 70ccm kita lahko samo zamenjal dize / nastavil iglo.

Lahko pa poizkusiš najprej samo zamenjati izpuh (+valjčke v variomatu in pravilno nastaviti vplinjač -večja diza/prava višina igle). Razlika bo že tukaj precejšnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi gred in sklopko boš moral s časom zamenjati. Ne eno ne drugo ne bo zdržalo večjo moč. Uplinjač je dovolj 17,5. Predvsem pa najdi dobrega mojstra. Bo že vedel, kaj in kako. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, davsc5 pravi:

Lahko pa poizkusiš najprej samo zamenjati izpuh (+valjčke v variomatu in pravilno nastaviti vplinjač -večja diza/prava višina igle). Razlika bo že tukaj precejšnja.

Izpuh,variomat,valjcki,jermen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Borutt pravi:

Tudi gred in sklopko boš moral s časom zamenjati. Ne eno ne drugo ne bo zdržalo večjo moč. Uplinjač je dovolj 17,5. Predvsem pa najdi dobrega mojstra. Bo že vedel, kaj in kako. 

Jaz sicer veliko sraufam sam, predvsem orave motorje. V 2takt predelavah sem pa bos tukaj nimam pojma. Zamenjat znam vse sam, nastavit uplinjace tudi, sam pojma nimam kaj vse je potrebno menjat. Motor potem seveda cez tehnicnega ne pride vec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kawl pravi:

Jaz sicer veliko sraufam sam, predvsem orave motorje. V 2takt predelavah sem pa bos tukaj nimam pojma. Zamenjat znam vse sam, nastavit uplinjace tudi, sam pojma nimam kaj vse je potrebno menjat. Motor potem seveda cez tehnicnega ne pride vec?

Če boš tiščal do konca na valjih, verjetno ne bo šlo skozi. Za tam se dobijo razni limitatorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko ti gre sedaj motor? Spet jaz utrujam s starimi skuterji, ampak če je mašina kot je bila, ko pobereš vse blokade vn je nekje enako kot piaggio NRG, torej bi morala lete cca. 80km/h. Če daš gor samo 70cc cilinder (in verjento menjaš dizo v upinjaču)

Malo sem brskal po netu, in če ne misliš dat neke ultra šport varjante cilindra, ki sem opazil da koštajo tudi preko 300€ ampak bolj kata kega (https://www.cilinder.si/skuter-50ccm-2t/gilera-piaggio/cilindri/vodno-hlajenje/cilinderkit-motoforce-sport-70cc-piaggio-lc.html) še tle vprašaj kaj ti svetujejo.

Če pustiš vse original, dodaj težje valjčke, nekaj bistvene razlike v končni ne bo, bojo pa pospeški in vožnja v klanec bistveno bolši, če nisi glih en tak modern moški ki je samo solato je dobro met takšen cilinder, da tudi v klanc lepo potegne 60+.

O tehničnem pregledu ne bom pametoval, so elektronski omejevalci, začasno dajanje blokad gor....

Najprej poskusi omogočit original cilindru maksimalno moč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, smasher pravi:

Koliko ti gre sedaj motor? Spet jaz utrujam s starimi skuterji, ampak če je mašina kot je bila, ko pobereš vse blokade vn je nekje enako kot piaggio NRG, torej bi morala lete cca. 80km/h. Če daš gor samo 70cc cilinder (in verjento menjaš dizo v upinjaču)

Malo sem brskal po netu, in če ne misliš dat neke ultra šport varjante cilindra, ki sem opazil da koštajo tudi preko 300€ ampak bolj kata kega (https://www.cilinder.si/skuter-50ccm-2t/gilera-piaggio/cilindri/vodno-hlajenje/cilinderkit-motoforce-sport-70cc-piaggio-lc.html) še tle vprašaj kaj ti svetujejo.

Če pustiš vse original, dodaj težje valjčke, nekaj bistvene razlike v končni ne bo, bojo pa pospeški in vožnja v klanec bistveno bolši, če nisi glih en tak modern moški ki je samo solato je dobro met takšen cilinder, da tudi v klanc lepo potegne 60+.

O tehničnem pregledu ne bom pametoval, so elektronski omejevalci, začasno dajanje blokad gor....

Najprej poskusi omogočit original cilindru maksimalno moč.

Kolk so original valjči notr ? Skuter se bo vozil z voznikom od 70kg do cca 90kg.

Original komaj štarta :D Drugače gre že original več kot 60kmh po števcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom najprej probal Variomat menjat, vzmeti sklopke ter izpuh. Potem bomo vidl kje smo. Kater Variomat priporočate Multivar ali od Polinija ? Verjetno je vse en isti drek... Izpuh bo verjetno leo vince zxr? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kawl said:

Kolk so original valjči notr ? Skuter se bo vozil z voznikom od 70kg do cca 90kg.

Original komaj štarta :D Drugače gre že original več kot 60kmh po števcu.

Koliko km ima sedaj skuter? morda potrebuje  najprej en dobr servis ?

Vsedi se na en podoben skuter, Typhoon, NRG, Zip 2t, in če je bistveno počasnejši pol ga je treba neki poštimat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Koliko km ima sedaj skuter? morda potrebuje  najprej en dobr servis ?

Vsedi se na en podoben skuter, Typhoon, NRG, Zip 2t, in če je bistveno počasnejši pol ga je treba neki poštimat.

Motor je 2012 letnik in ima 520km :D Kak servis bi ti delal ? haha če je praktično nov motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kawl pravi:

Motor je 2012 letnik in ima 520km :D Kak servis bi ti delal ? haha če je praktično nov motor

Jz sem se igral z valjcki...cilinder in bat imam nadomestni najcenejsi...izpuh gianeli,variomat TGB,filter Malosi...po mojem poizkusanju...3 valjcki original in dva tezja...tako masina lepo zasuce z mesta...ceprav bi moralo biti 6 valjckov...

P.S

Ko sem kupil nov jermen (pocenski) gre skuter z njim 30% manj in tako star Polini jermen spet dal nazaj...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Kawl said:

Mogoče je pa samo problem ker smo navajeni na motorje 100+ konjev :D

To zna tudi bit problem, skuter z blokado ima nekje 2kW, brez bloikade pride na tistih 4.5kW. Torej če so na semaforju od 0 do 50 tako hitr kot nek Clio al pa kaj takega je to to. Imaš torej cca 6 konjev za vlečt okoli 200kil (skuter+voznik+sendvič pod zicem :D )

Torej je to 0,0225kW na kilo, torej 10x manj kot kakšen povprečen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi naredil takole:

Original izpuh bi zamenjal z resonančnim - če imaš v mislih Leovince ZX-R, le-ta najbolje dela (peak power) na cca. 8.200 obratih. Da dosežeš te obrate, moraš v variomatu zamenjati valjčke z lažjimi (v primerjavi z originalnimi, ki so mislim, da 6,5g). Zraven izpuha ponavadi dobiš tudi valjčke vendar predlagam, da za fine-tunning nabaviš set valjčkov različnih tež in obratomer (npr. tale kitajski povsem zadošča). Ko ugotoviš, katera teža je prava, nabaviš »prave« valjčke (valjčki v setu za test so ponavadi xy kvalitete). Vsi valjčki v variomatu naj bodo enako težki, saj v primeru razlike za več kot 1g lahko pride do neželenih vibracij.

Po zamenjavi izpuha nujno ponastavi uplinjač (zrak/igla/glavna diza), da ne bo veselja prekmalu konec ? Čez prst moraš glavno dizo povečati za cca. 10%. Svetujem nabavo seta diz in nato preverjanje barve svečice na ¼, polovici in pri polnem plinu.

Preveri tudi širino jermena - kako jermen leži v variomatu (če ne leži povsem na dnu, boš startal »iz druge«) in ali gre čisto do vrha.

Vzmeti v sklopki lahko zamenjaš s tršimi, da boš startal pri višjih (optimalnih) obratih (lažje speljevanje v klancu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, davsc5 pravi:

Jaz bi naredil takole:

Original izpuh bi zamenjal z resonančnim - če imaš v mislih Leovince ZX-R, le-ta najbolje dela (peak power) na cca. 8.200 obratih.

Hitri prsti... Na cca. 8.700 obratih. Powerband se začne od 8.000 obratov naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!