Jump to content
  • Sign Up
Andrejcer

Prvošte si jeno pravu kofetu 2.0

Recommended Posts

RobiRoberto

Ker danes zjutraj ni bilo elektrike, sem se moral na jutranjo :kava:o  odpeljati k Fežnarju v Idrijsko Belo.

IMG_1773.JPG.1e4ffc80ddb03459312cfc243a656f20.JPG

IMG_1780.JPG.5b90bd4cd800c91cd88e9acb87c86baa.JPG

IMG_1781.JPG.a6d0c5ecc46bd2827a98e1547e295579.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

tenor.gif.3491476e68ba4e6465fef693baaeb3b7.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Ko sem že tolikokrat razložil, bom pa še enkrat; radarji beležijo kršitve. K zmanjšanju mrtvih pa lahko sam prispevaš z zmanjšanjem hitrosti. Razen, če misliš, da morajo drugi čistiti svinjarijo za dirkači in ostalimi neprilagojenimi. 
    • Borutt
      En mesec so potrebovali, da so mašino vgradili in bo sedaj po tednu uporabe šla na odpad. 
    • igc1
      Enkrat dopoldan pridem čez Bregovo v Bolgarijo, tankam benz, kupim še eno karto Bolgarije, da ne bom preveč zalutal. Kontaktiram tudi bolgarskega linesmana Sabina. Ni mi dal glih spodbudnih navodil, tole mi je napisal in ponudil raje eno rezervno opcijo namesto uradnega TET Hello Igor,   In perfect weather conditions the road is easy. However every day is raining over here and there may be mud in places.    Also this winter a heavy storm broke thousands of trees and many roads in western Rodopi mountains are not passable.    I have checked one month ago a nice track from Bansko to Ivailovgrad that I can provide if it’s your direction.    Regards, Sabin Nič, vseeno rečem, probat ni greh, saj ta del je še relativno ravninski Začne se kar lepo,od mehke podlage 3D preoblikovani asfalti ...in lepi kolovozi   ...ki se zgubljajo v daljavi ob zanimivem jezeru   Nasmeha do ušes in idiličnih kolovozov je bilo kmal konec. Navigacija kaže, da jo moram direkt čez pšenico užgat. Hmhm, ni mi bilo všeč vseskup, verjetno se je track od trasiranja že spremenil, tam kjer je bil pred leti kolovoz je očitno direktor zadruge  ukazal posejat pšenico. Pšenice nikad kraja, grem po eni zvoženi traktorski špuri skoz pšenico, da ne delam škode in upam, da me ne bo kje kakšen kmet lovil pa kakega mednarodnega incidenta sprožu😕. Nekaj sem bluzil v krogu, nobenga pametnega obvoza... Nekak se le zmotam  z neugodne situacije, nakar se začne gozd, ki je v nasprotju s suhimi polji in travniki res moker. Je kar držal, kar je Sabin napisal, da je dež dost namočil.  Skozi orng zaraščene kolovoze se je bilo treba  wrestlat z vejami in motorjem in še spolzko podlago. Parkrat sem bil že na meji, da se bom zložu, pa je še šlo ravno še skoz, ampak napredovanje je res blo bolj slow moušn. Ni se mi dal niti fotkat, ker sem bil samo vesel, da sem se ven skopal. Par fotk, kjer je šlo kar fajn Neke silne kilometraže nisem naredil, me je vožnja preko tiste pšenic čist dezorientirala, piko na i je dodala še vožnja po globokih blatnih traktorskih kolesnicah, ki me je fizično dobro razsula. Prespim v enem manjšem mestecu, je bil kot edina prenočitvena opcija en tak samski dom za 7,5€ na noč, ampak se ga bil vesel  v tistem trenutku 100 na uro        
    • Borutt
    • krucymucy
      Ta zapis je en kratek povzetek napisan bolj po domace, splosno. In nemogoce je nekomu napisat nastavitve ce ne ves kako se vozi. Preload lahko, kompresijo in povratek nemogoce, to mora vsak sam zase nastaviti. Z majhnimi spremembami.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!