Jump to content

WSBK 2019


maus

Recommended Posts

Sm vesel, de se ja mal zdrmalo. Zmagat za 15sec ni normalno, ma ne vem, ce je to zasluzen Ducati. Laverty je tle ze zmagal, s Suzukijem, ki cez sezono tud steng ni vec videl, in z Aprilijo. Zdej mu je Rea dal 18sec. Davies JE top pilot. Za Reo je bil 15sec. Tole je bol kot Ducati, zmagal Alvaro Bautista. Zdej ma rekord proge v 125ccm, 250ccm in WSBK. 

Ne bi mu pa kar dal naslova. PI je res posebna pista, in Bautista je specialist. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Kugelschreiber said:

Sm vesel, de se ja mal zdrmalo. Zmagat za 15sec ni normalno, ma ne vem, ce je to zasluzen Ducati. Laverty je tle ze zmagal, s Suzukijem, ki cez sezono tud steng ni vec videl, in z Aprilijo. Zdej mu je Rea dal 18sec. Davies JE top pilot. Za Reo je bil 15sec. Tole je bol kot Ducati, zmagal Alvaro Bautista. Zdej ma rekord proge v 125ccm, 250ccm in WSBK. 

Ne bi mu pa kar dal naslova. PI je res posebna pista, in Bautista je specialist. 

  Se strinjam, da se ne vemo kaj bo... Je pa cel vikend Ducati 15-20km/h hitrejsi od drugih. Torej je 1000ccm agregat sposoben. Phillip island tudi ponavadi ne napove nic, lani npr je dvakrat zmagal Melandri. Je pa Alvaro v drugi dirki imel 20s pred Reo krog pred koncem. Pa 15s v prvi dirki. Davies pa tozi nad prednjim koncem in malo casa na motorju zaradi poskodb. Rossi je definitivno top pilot, pa na Duceju ni bil blizu recimo Stonerju. Alvaro pa je sigurno odlicen voznik, verjetno je kombinacija obojega dala tako veliko razliko. Top speed pa jasno pokaze, kaj je pac Ducati sposoben z 1000 kubiki narest. Pa da se V4 vti na 16K+, je tudi zanimivo...  O naslovu pa se ne bi ugibal, Rea sigurni se ni rekel zadnje besede, Haslam je tud kr naspicen.... :)

Just now, Lipstick said:

Ni več dolgo do skopljenja Drkatija ....... 1 sec na krog, ja hudo preveč za Dorno .... Haslam dobr je.. Rejo, Melandi pa fabrške Damahe ...

 Da, samo Ducati se  zelo hitro vrti, 16K plus, mogoce so sli v take obrate ravno zaradi teh pravil. V4 naj bi pa tudi ne imel najvecje moci ob zgornji meji obratov... Pac mal teoretiziram.  Drugace pa ja, Alvaro se je odpeljal, ostali so se pa dobro borili.

Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, jvalant pravi:

Top speed pa jasno pokaze, kaj je pac Ducati sposoben z 1000 kubiki narest. Pa da se V4 vti na 16K+, je tudi zanimivo..

Zakaj zanimivo? MX enocilindraši imajo omejevalnik nastavljen na 14k (KTM) in so v prosti prodaji za par procentov cene WSBK dirkalnika. Desmo bi se lahko vrtel tudi višje, ker nima problemov s prepočasnimi fedri na ventilih.

Sem si malo prebral, ker ne spremljam redno WSBK. Omejevanje obratov je bazirano na max obratih serijskega (homologiranega) motorja, pol pa jim glede na uspeh zbijajo max dovoljene obrate. Ker idiotizem. Na malo daljši rok vodi v oboroževalno tekmo... Zna biti da bo nekdo naredil 'serijski' motor s pnevmatskim krmiljenjem ventilov in 20k redline. Pa pojebal vse po vrsti še bolj ko Duče trenutno. Tak pristop nima nobene relevance za serijske stroje. Boljše bi bilo, če bi omejili max rpm za vse na isto vrednost in 'glihanje' uredili preko dodajanja balasta.

Tole je obup - https://www.cyclenews.com/2019/02/article/2019-worldsbk-rev-limit-released/

Duče ima 1450 rpm lufta pred BMW, ki se lahko vrti najvišje od ostale konkurence. Farsa. In vsak s pol možgana bi to lahko predvidel.

Link to comment
Share on other sites

Ducati tako v WSBK kot tudi v MotoGP dela nekaj bolje od konkurence. Pa s tem ne mislim na moč motorja pač pa na dejstvo, da, bistveno manj obrablja gume kot ostali in to kljub večji moči.

In to je naredilo tako veliko razliko. Na sprint dirki sta bila Bautista in Rea skoraj do konca povsem skupaj...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, jskrablin said:

Zakaj zanimivo? MX enocilindraši imajo omejevalnik nastavljen na 14k (KTM) in so v prosti prodaji za par procentov cene WSBK dirkalnika. Desmo bi se lahko vrtel tudi višje, ker nima problemov s prepočasnimi fedri na ventilih.

Sem si malo prebral, ker ne spremljam redno WSBK. Omejevanje obratov je bazirano na max obratih serijskega (homologiranega) motorja, pol pa jim glede na uspeh zbijajo max dovoljene obrate. Ker idiotizem. Na malo daljši rok vodi v oboroževalno tekmo... Zna biti da bo nekdo naredil 'serijski' motor s pnevmatskim krmiljenjem ventilov in 20k redline. Pa pojebal vse po vrsti še bolj ko Duče trenutno. Tak pristop nima nobene relevance za serijske stroje. Boljše bi bilo, če bi omejili max rpm za vse na isto vrednost in 'glihanje' uredili preko dodajanja balasta.

Tole je obup - https://www.cyclenews.com/2019/02/article/2019-worldsbk-rev-limit-released/

Duče ima 1450 rpm lufta pred BMW, ki se lahko vrti najvišje od ostale konkurence. Farsa. In vsak s pol možgana bi to lahko predvidel.

 Tocno tako... In Duce z desmom bi lahko dvinil obrate v nedogled... Koliko mi je znano, gre Desmo lahko se visje kot pnevmatika...   Ducati ima najvecjo moc pri 15k mislim, tako da imajo 1.5k lufta ze v startu. Pa verjetno pri 13 ali 14k ni veliko manjsa :) . Kar se pa same ideje tice: naredis nekaj boljse kot ostali in te strafajo. Naj se radar postavijo na ravnini, pa nej najhitrejsim (ki so hitri ker znajo nekaj vec, ker so vlozili nekaj vec, ker je dirkac bolj sposoben) blokirajo najvisjo prestavo....  tole je meni idiotizem in velika ovira pri gledanju. Strinjam se z uravnilovkami za 4 ali 3 ali 2 valja,  z kaznovanjem dobrih rezultatov pa ne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Joker said:

Ducati tako v WSBK kot tudi v MotoGP dela nekaj bolje od konkurence. Pa s tem ne mislim na moč motorja pač pa na dejstvo, da, bistveno manj obrablja gume kot ostali in to kljub večji moči.

In to je naredilo tako veliko razliko. Na sprint dirki sta bila Bautista in Rea skoraj do konca povsem skupaj...

 Milsim, da je Kwapawa tudi nekaj spremenil pri samem motorju za sprint, ker je Rea rekel po dirki da ni sans, da bi lahko tako preganjal Bautisto, ker morajo nazalost nazaj spremeniti konfiguracijo motorja za celo dirko. Lahko da je to kaka nastavitev agreata, pa vzmetenja, ne vem.... In potem na dirki res Rea ze od zacetka ni mogel loviti Bautiste...

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, Joker pravi:

Ducati tako v WSBK kot tudi v MotoGP dela nekaj bolje od konkurence. Pa s tem ne mislim na moč motorja pač pa na dejstvo, da, bistveno manj obrablja gume kot ostali in to kljub večji moči.

Menda je njihova 'skrivnost' zelo izpopolnjeno računalniško modeliranje obrabe pnevmatik. Konkretno s temi sodelujejo ali so sodelovali - http://www.megaride.eu/en/index.html#

Link to comment
Share on other sites

Nimaš kaj .. čestitke Ducatiju za dejstvo, da je zmagu obe uvodni dirki ... seveda pa tut kawasakiju, ker ima očitno dva huda dirkača ... ne smemo pozabit yamahe, ki so tut zelo konkurenčne ... zanimivo bo :ninja:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, maus pravi:

Nimaš kaj .. čestitke Ducatiju za dejstvo, da je zmagu obe uvodni dirki ... seveda pa tut kawasakiju, ker ima očitno dva huda dirkača ... ne smemo pozabit yamahe, ki so tut zelo konkurenčne ... zanimivo bo :ninja:

Glede nato zmagi odpisanega moto gp dirkača bi mogoče do naslednjega naslova lahko VR46 prisu v SBK namesto,da se se naprej trudi v moto gp...bulj,da gre po naslov v SBK kot v penzijo...

Link to comment
Share on other sites

Sprint Race je bil pravi cuker za gledat. Rea se je dobro dajal z Bautisto. Dirka 2 pa, razen tega, da se je Bau odpeljal naprej (kar smo že vedeli) je bilo pa ostalo kar zanimivo. Haslam po prikazani vožnji kr obeta in bo sigurno v boju z Reo skozi celotno sezono. Se že veselim druge.. v bistvu ne.. tretje, četrte in pete dirke na Tajskem. :D

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

jest sm se zmer preprican, de je razliko naredu Bautista, in ne motor. 

Glede na to, da je bil Chaz povsem nebogljen, zna biti kaj na tem.

Po drugi strani pa zadeva po ravnem res gre kot burja in tudi ni bilo videti, da bi imel Bautista, za razliko od ostalih, kakršnekoli težave z gumami...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Snecer said:

bivši serijski zmagovalec iz motogp?

Zmagovalc ne. Top 10 pa gotovo. Tud placo je mel med top 10. 

14 minutes ago, Joker said:

Glede na to, da je bil Chaz povsem nebogljen, zna biti kaj na tem.

Po drugi strani pa zadeva po ravnem res gre kot burja in tudi ni bilo videti, da bi imel Bautista, za razliko od ostalih, kakršnekoli težave z gumami...

 

Ne samo Davies. Na gridu so 4je panigale v4, tri vozijo vrhunski piloti. En je bil u svojem svetu, druga dva nit med 10.  Glede na to kako skup se vozjo kawasakiji in yamahe, bi reku, de je dokaj jasno, kdo je naredu razliko. 

 

Pa ce se ozremo mal nazaj, checa biaggi in melandri so tud strasno nezni z gumami, ko so vsi ostali jamrali. MotoGP sola, drugacno razumevanje in znanje? 

 

Vsekakor, bomo mogli pocakat. Mozno tud, de bo Alvaro povsod totalno razbijal konkurenco. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prov privoščil bi jim, da zdaj nabijejo HRC (katerokoli mašinerijo bodo že imeli)

Nekaj se govori o kombinaciji Yamaha (ali BMW) - Baz

Še bolje bi bilo V4R - Torres

TenKate

Edited by Gaunar Jokl
Link to comment
Share on other sites

0,3 na krog cca 20 krogov cca 6 sek na koncu, Reji bo še Haslam nagaju, pol bodo še Đamahahe uletele........Drkati, če se ne razleti, bo zmagovit, žal se Đejviz še vedno voz k de bi bil na 2 cilindrih, ampak počas ........  

Link to comment
Share on other sites

;) Se kdo spomni oddaje: Zato ker ste tako zeleli!  -  Ducati MORA tudi imeti 1000ccm. No pa jih ima :P

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, jvalant pravi:

;) Se kdo spomni oddaje: Zato ker ste tako zeleli!  -  Ducati MORA tudi imeti 1000ccm. No pa jih ima :P

 

še obrate naj imajo enake ;)

sicer pa .. Alvaro je z Ducatijem odličen ... tudi yamahe niso daleč ... ampak .. tut kawasaki ni švof :P

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!