Jump to content

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Recommended Posts

Pravkar, Ris pravi:

Zgoraj je link do Akrapovič strani, ne men niso jasne št. Spoštovanje do Akrapoviča, ampak mene ne prepriča. 

saj sem tudi originalni link pogledu ;)

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 718
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Snečer

    143

  • DAMI34

    132

  • Ris

    63

  • cisco

    43

Top Posters In This Topic

Popular Posts

😉 

Fantje, a ga je kdo peljal? Kot prvo cena os. modela ni 17k, ampak 13500 , brez popusta. Cena 17k velja za model z showa aktivnim vzmetenjem (na elektromagnetne ventile, ne na koračne motorje) ed

Posted Images

pred 9 minutami, maus pravi:

a ćm ga kupt  :huh:

kje so tehnični podatki .. višina sedeža, teža in konji ... upam, da jih ima vsaj 180 konjeu, pa težek tja do 210 kil in višina sedeža največ 810 mm :huh:

 

 

sedež je zaradi drugačnega sedenja (naravnega) v rangu 840, a imajo znižanega na 820

konjev ima malo, le 120, so jih omejili, da ni prenevarno, da še lepše vleče

teža pa bo kar 250

v glavnem, ni zate... :) 

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, Snečer pravi:

Glede prodaje GSa ne more premagat, to je dejstvo, ker dokler bo človeška civilizacija na tej stopnji, se bo gska prodajala za tople žemljice :) samo da bo gor pravi znak

Glede samega motorja pa ni dileme. Ko so ga predstavili 2012 so se muzali o 4valjniku v vrsti, kaj hitro se je pojavil XR (2014), ki mu je še bližje.

190202jwdr_56369jpg_bigimage.jpg

@Ris naložba v prihodnosti? :) 

GSka je enduro? 99,99% se jih vozi pa asfaltu, tisti mikron preostalih pa še naleti na kak makadam ali drugo slabšo cesto, kjer se tudi konča "enduro" za GSko.

@Snečer tak si mislil? 

FB_IMG_1576228944092.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 23 minutami, dlicen pravi:

Očitno ne gre za povečanje maksimalne moči pri 8000+ rpm, pač pa moči pri 5450 rpm.

zakaj pa dajo primerjavo pri 8750 :huh: 

pred 23 minutami, Snečer pravi:

zakaj bi menjal, če je ok in ustreza? al ni ok in ne ustreza? :) 

jah sj veš .. rad imam motorje k sunejo k svina .. ampak ok .. bom tut s svojim preživu :P 

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, Lipstick pravi:

dal sem sliko iz uradne strani in (če znaš oziroma veš) komentiraj ne pa mi lepit ene druge slike ..

 

Link to post
Share on other sites
pred 21 minutami, dlicen pravi:

V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.

Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt".

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 58 minutami, Snečer pravi:

Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt".

Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. 

Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys.

Edited by dlicen
Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, vandrovec pravi:

...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor...:naughty:

Saj je le malo povišan SX, tako zgleda...

ampak samo izgleda, pa nč drugega. Hišni dizaj je valda enak, oziroma sledi neki rdeči niti.

Gabariti, mere, prostornost udobje potovalnost, na koncu tudi okvir en ma cevnega, drugi alu deltabox.

Cestne enduro gume komot.

Link to post
Share on other sites
pred 33 minutami, dlicen pravi:

Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. 

Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys.

Nobenega smisla nima imeti 150, 200, 300 PS, če bi bila moč problem, bi versaču vgradili kompresor...

BMW

121 kW (165 PS) at 11,000 rpm  

114 Nm at 9,250 rpm    

KAWA

88.2 kW {120 PS} / 9,000 rpm

102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 rpm

Tu je odgovor, zakaj je versač "šibkejši", ker so pač hotel, da je "vse" že prej.

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, maus pravi:

aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit :dry: 

da, ti lepo počaki VersisH2

pred 3 urami, Ris pravi:

s slip oni (in EURO normami) žal ni nobenih pridobitev več, razen teže pa lepote.

Link to post
Share on other sites

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, dlicen pravi:

V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.

prej bi rekel da je RS alternativa SXu

Link to post
Share on other sites
Pravkar, mato295 pravi:

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

no, ko bom mel denar bom pa GSa kupil, sedaj mi je jasno, zakaj ga ne :P

 

Link to post
Share on other sites
Pravkar, mato295 pravi:

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira

4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

O, dej povej kej vec na to temo, prosim. 

nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo)

Če na kratko:

versač je cestni SUV potovalnik s opudarkom na komoditeti in vetrni zaščiti

SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni

In ne moreš bilivat kako je šele Z900 drugačen od sxa, pa mata celo podobne mere, pa podoben agregat..deluje pa zelo zelo drugače

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, mato295 said:

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

Katere stevilke? Prodajne? A to je sveta resnica? Ni.  Ce bi bla, bi bil mekdonelds in cocacola najbols futr na planetu. GS je ko iphone. Za popizdit dobr stroj. A je vsemogocn in nevidzen? Ne ni. A je se vedno pol drazji? Ne. Je pa, kjub konkurenci, ostal standard. 

2 minutes ago, Snečer said:

že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira

4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je

Zakaj se XR prodaja tolk slabs k gs? Znacka ni problem. Denar ni vprasanje. 
 

in konc koncev, kako ti prezvis s samo dvema batoma? 

2 minutes ago, DAMI34 said:

nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo)

Če na kratko versač je cestni SUV potovalnik

SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni

O cevnih pa alu grustih sm mislu. 

Edited by Kugelschreiber
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!