Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli

Recommended Posts

Vito23
pred eno uro, Ris pravi:

Tud Harley je poseben in ikona pa zato ni potrebe po opevanju. 

P.s. nekaj časa bo še trajalo to BMW obdobje, pol bo pa tud to iz mode, kot pred leti čoperi. 

 

Traja ja... že 40 let bo imel GS :)

Glede okusa itak lahko nabijamo cel dan ampak, če je snečerju grd bmw mu je pač grd. Meni je pa grd versys sploh zadnji model in pa tak model kot ga ima on. Mi je tudi GS grd sploh tam leta 2000 do 2005. Pa še bi lahko govoril... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Sem pelal versisa 1000 malo.  Lepo se pelje,  ne čuti člouk teže,  agregat perfekten,  lahko vozi v 6. Od 50 pa do konca.  V ovinke lepo pada,  vetrna zaščita ok.  Motijo me premajhne številke na digitalnem šteucu,  neke čudne vibracije v nekem območju vrtljajev.. Sicer minimalne,  ampak so.  Sedež bi lahko bil boljši,  širši. Lowcoast elementi na njemu (menjalna tačka,  bremza...).  Afrika 1000 mi je kljub precej švohnejšemu in bolj cukajočemu agregatu boljša izbira (glede na mojo enduro naravnanost). Vseeno lahko komot rečem,  da je versys 1000 zelo dober motor-  za razliko od 650 tke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

da pristavim svoj lonček :P

Lepota/nelepota/všečnost/grdoba itd...je tako subjektivne narave, da je skoraj nemogoče razpravljati o nji.

Sam dizajn ima sicer neke smernice, o katerih lahko govorimo, vizuelno skladen, všečen na pogled ampak to je to. Spet pa je lahko nekaj, posebno,drugačno, pade prej v oko itd..

Kar je nekomu všeč, mogoče drugemu ni. Prbijat katerokol znamko na piedestal, je bedarija. Motorji so sedaj hudo dobri in opremljeni skoraj vsi, so majhne razlike med njimi ampak imeti občutek da si lastniki nečesa več kot drugi, ker voziš določeno blagovno znamko je pa smešno.

Da plačujemo za motorje skoraj toliko kot za avto, pa tudi pove, da ni več slabih zadev, oziroma, da so vsi več al manj naloudani.

Če se spustim na Versisa, je dizajn (govorim o dizajnu, ne kar je meni všeč) primeren hišni noti, podoben kawasakijem, pravzaprav dovolj skladen in lep. Kar pa ne pomeni, da je boljši ali bolj zaželjen od nekatere druge komkurence.

Men so tak al tak vsi motorji lepi, vsak po svoje in mel bi vse. :P

 

 

Amen

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

o lepotah GSa, primerjavah GSa in drugih motorjev itd, sem prestavil sem:

da ne smetimo drugih tem.

Čvekanje o lepoti/grdoti Versača je pa lahko tule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      https://www.motogp.com/en/news/2020/08/03/marc-marquez-undergoes-second-operation/336779 Zgleda da tud v brno še nebo čisto fit za dirko
    • GeeSXer
      Ko sem avtomobilist, me motijo kolesarji, ko sem kolesar me motijo avtomobilisti, ko sem pa motorist me motijo oboji.
    • ligenjček
      Na 69 jih je čez vikend res polno, pa včasih jodlarji pozabijo opozorit  ampak čez teden se pa splača it, dosti vozim tam pa jih med tednom še nisem srečal  
    • Shillien
      Prehitevam preko polne tudi z avtom ne samo z motorjem (seveda kjer je pregledno in varno narediti to) Divjajo kot snete sekire, jah to je zelo subjektivno, vprašaj kakšnega starčka ko ti bo povedal da danes VSI brez izjeme divjajo in prehitevajo. Vožnja mimo kolone je pa problem samo za tiste ki jih zaradi tega boli ego, zakonsko je dovoljena.  Biciklisti so popolnoma drug problem, ovirajo promet ko se vozijo po cesti 2m od njih pa kolesarska steza, izgovor: peljem več kot pa je na kolesarski omejitev. Ja mogoče, redki, NOBEDEN pa ne pelje 90 kot je omejitev na cesti ampak krepko pod. Umaknejo se samo izjeme, več je takih idijotov ki se vozijo po 2 v štric. Najhuje pa je da je to postalo hudo popularno, vsak ki ima 10 min preveč časa in se odloči rekreirati nabavi specialko (ali pa še to ne) in pajkice ter jebe krizo PO CESTI. Sam sem bil na kolesu res ogromno, več ur na dan pa se NIKOLI, NITI 1X nisem peljal po cesti ob kolesarski stezi, večkrat ob cesti po pločniku če je bil prost in ni bilo kolesarske po cesti pa samo če ni bilo druge izbire. Da ne govorim o tistih ki dejansko malo bol resno (skoraj vsi med njimi amatersko) gonijo pa so kar na enkrat vsi rogliči in so cpp za njih popolna španska vas, prav tako vsak bonton na cesti. Absolutno drži da se izjeme najdejo med vozniki vseh vozil, ampak pri biciklistih so na žalost postali izjeme tisti ki ne ovirajo ostalega prometa največ pa je tistih "profijev" na specialkah ki vozijo 30kmh na kolesarski pa je omejitev 25kmh in se obnašajo kot da so sami na svetu ne samo na cesti.
    • ligenjček
      35€, vedno, ne glede na prekršek, tudi če bi za tak prekršek pri nas izgubil vozniško... baje 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!