Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Priporočene objave

Ne rabiš nobenih dodatnih meglenk, daljink in reflektorjev nabijat na moped, cornering lights delajo ko majka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, DAMI34 said:

moraš razumet, da obstajajo tudi kontraargumenti, ko nekateri tako zaljubljeni v nekaj (beri Norčev post zgoraj) v vsako temo privlečejo tako opevani GS in začnejo razkladat, da je vse ostalo nič. In očitno si človek kupi Versačeja (al pa Aprilio) ker nima denarja za GSa, ker očitno je merilo kvalitete odkartan znesek za moped :D 

Ne morejo in ne znajo razumeti, da nekaterim pa enostavno ni všeč.

In da, jaz tudi Versisa ne bom imel, ker mi je mal prevelik, pa preneroden, pa pa...mi je pa všeč, vsaj vizuelno in še nekaj: prepričan sem v njegovo kvaliteto. 

Sneči je pa ko Švedka aktivistka, on se žrtvuje za kawo :P in se bo boril do zadnjega diha.

 

 

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

to je pa bolj odvisno od fizične pripravljenosti šoferja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snečer said:

to je pa bolj odvisno od fizične pripravljenosti šoferja

Beri z razumevanjem : različna motorja, isti šofer , ista pot ( Lj-jadranka-Zd, kafe, Zd-jadranka-Pu, kafe, Pu-Plomin-Rijeka-Delnice-Lj)......

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med versačem in gs ne bi bilo razlike, versač je izjemno udoben, semi aktivno vzmetenje, vetrna zaščita

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

med versačem in gs ne bi bilo razlike, versač je izjemno udoben, semi aktivno vzmetenje, vetrna zaščita

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

Jaz sem šel do Šibenika in nazaj v enem dnevu, samo vročina je bila največji problem, Na TDM, katera je bolj podobna Versysu, sem se neugodno počutil že po 200-tih km. O videzu pa, ker ne maram polišpanih in bleščečih motorjev, mi je zelo všečen eden iz druge teme in sicer RE Himalayan. Če bi znal Kawasaki narediti nekaj v taki obliki bi bilo super...ali pa kdorkoli drug :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Jaz najbrž ne bi bil primeren za tak komentar (pa moja žena tudi ne) ker sva na pručkah (SX in GT) kar nekaj celodnevnih z vožnjo globoko v noč in celo v mraz prevozila. Na sxu nekaj okrog 900km (brez AC), na gt pa celo 1400km v enem šusu.

Aja, pa nihče od naju ni imel nekih problemov glede udobja.

Če se vrnem na Versisa. Dovolj udobne mere, primerena vetrna zaščita, ogrevane ročke, modi vožnje in semiaktivno vzmetenje, si niti ne znam predstavljati zakaj bi bil problem te kmje narediti. Seveda tudi na drugih ultimativnih turerjih ne, pa naj bo to BMW GS,  KTM ADV itd..

pred 21 minutami, Lipstick pravi:

Beri z razumevanjem : različna motorja, isti šofer , ista pot ( Lj-jadranka-Zd, kafe, Zd-jadranka-Pu, kafe, Pu-Plomin-Rijeka-Delnice-Lj)......

verjetno bi užival, vsaj kar se poznam, če lahko na Z900 cel dan vozim in uživam...najbrž bi povsod.

pred 16 minutami, Snečer pravi:

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

mam veliko takih fur. Poleti štart zgodaj, pa tja do 9 zvečer komot odkartaš te razdalje in to po normalnih cestah z normalno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Ris pravi:

@Zivnorc tista ženska, ko je večini moškim všeč, ima po navadi slab sloves?.  Ampak všeč jim pa je. 

Hahaha štekaš? 

...hitreje in lažje se jo losaš, ko se jo naveličaš.... a štekaš...   :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Če  imate (dejmo se na motorrističnem forumu tikat,  no(mal za hec)) izkušnje z obema, bi z veseljem prebral. Sem imel enkrat možnost pelat GS nekaj KM, pomoje premalo, nč posebnega. Ni bil nek uauuu faktor. Ampak sem res sam nekih 40 km ga peljal. Če pa kdaj rabite koga, da bi z vami testiral, je pa brez dlake na jeziku, pa tud lahko kontaktirate...cajta mam dost! Preveč.

Nisem peljal še versysa 1000, je pa ne enmu mojmu seznamu, da nekoč mora bit v garaži. Se mi dopade. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...hitreje in lažje se jo losaš, ko se jo naveličaš.... a štekaš...   :lol1:

 

In kaj hitro se najde drugi, ki si jo lahko ali pa upa privoščit?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snečer pravi:

Kawasakija ne rabiš testirat, sploh versys je siguren nakup in zadetek v polno.

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Joker pravi:

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

težava ni v kawasakiju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Joker pravi:

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

se ne strinjam, al pa je z mano nekaj narobe. Vse mopede sem kupil brez testiranja in vedno užival.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

in kaj bi želel da nardijo?

Evo ti za offroad 

1528392381_Breznaslova.thumb.png.3db9cb015cf390f39e1924e8a643fd31.png

in tam kjer boš z GSom haral lahko haraš z vsako karjolo ki ima podobne gabarite in pnevmatike.

Simpl. BMW še ni naredil mopeda, ki bi mene prepričal....ja vem bogokletno govorim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

se ne strinjam, al pa je z mano nekaj narobe. Vse mopede sem kupil brez testiranja in vedno užival.

Sicer še nisem imel čast, ampak na slikah mi ne izgledaš ravno dvometraš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Joker pravi:

Sicer še nisem imel čast, ampak na slikah mi ne izgledaš ravno dvometraš...

to pa res ne. Ampak si opravil primerjavo višino sedeža, višino/dolžino do tačk, višino vetrne zaščite, razdaljo do kr mila med GS in Versisom 1000?

Teoretično se lahko o slabem produktu, kar nekateri trdijo in nadmočnosti enega modela pogovarjamo samo ko so neke cifre na mizi, pa še takrat je hudičevo pomembno kaj komu sede.

Daleč od tega, da trdim, da je GS slab ali karkol drugega, moped je dober, jih je pa še kar nekaj na tržišču ki so tudi dobri/konkurenčni najboljši svetovni znamki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da z nakupom Kawasakija človek dobi gratis še kaj...

Motorjev ne preverjam iz tehničnih podatkov pač pa s preizkusom. Žal testnih Versysev ni, se pa da nanj usesti v salonih. Povsem dovolj, da mi je jasno, da niti testne vožnje ne potrebujem. 

Poleg tega sem že x-krat napisal, da motor, ki ga pač imam, ne bi bil prva izbira, če bi bil 20cm nižji... Skratka, nisem obremenjen z znamko. Kvečjemu mi je znamka, ki jo vozim, v breme, saj nekateri radi žigosajo in predalčkajo ljudi po motorju, katerega vozijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Joker pravi:

Vidim, da z nakupom Kawasakija človek dobi gratis še kaj...

Motorjev ne preverjam iz tehničnih podatkov pač pa s preizkusom. Žal testnih Versysev ni, se pa da nanj usesti v salonih. Povsem dovolj, da mi je jasno, da niti testne vožnje ne potrebujem. 

Poleg tega sem že x-krat napisal, da motor, ki ga pač imam, ne bi bil prva izbira, če bi bil 20cm nižji... Skratka, nisem obremenjen z znamko. Kvečjemu mi je znamka, ki jo vozim, v breme, saj nekateri radi žigosajo in predalčkajo ljudi po motorju, katerega vozijo. 

verjemi da jaz ne (sodim ljudi po znamki moped, ki ga vozijo). Ni pa GS edini moped , ki bi bil prostoren.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!