Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Priporočene objave

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Ni pa GS edini moped , ki bi bil prostoren.

Npr.,.....

Zame vem da, če ni enduro, ni udoben, ampak nimam 2 m v višino...tam verjetno še marsikateri enduro odpade..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

Kawasaki ima Enduro motorje, letos je lansiral KLX 230, povsem osnovni model za teren, 134kg...

https://www.kawasaki.eu/en/products

Ni problem napravit nekaj večjega, samo potem to ni več za teren, ker je preprosto pretežko.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

zato ker verjetno nima smisla delat za 0,0001% sitnih kupcev nek poseben model in imet linijo za to

danes so praktično vsi motorji dobri in ne potrebuješ nobenega posebnega preizkusa, za neko običajno uporabo bo vsak več kot dovolj in še več = za po Evropi itd.

primer:

yamaha mt07, tracer700, mt09, tracer900, tenere700, super tenere = vse to je za kupit in za vozit, z vsemi se bo fino peljalo tako ali drugače...

danes je toliko izbire, da je veselje

še karkoli sem do sedaj peljal, vse je bilo v redu in za vozit, še najmanj mi je ustrezal fz6 zaradi krmila in položaja sedenja, agregat pa je imel lušen, ampak to je že model za bistro

za Versys lahko mirno rečem, da je to motor, ki je "vsestranski" in bo vsakomur ustrezal...

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

al pa gsu daš značko kawasaki in obratno :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Npr.,.....

Zame vem da, če ni enduro, ni udoben, ampak nimam 2 m v višino...tam verjetno še marsikateri enduro odpade..

Versač je cestni SUV, kot še večina krav, ki jih srečaš na cesti. In od teh le redko srečajo pravo enduriranje, 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

To bo verjetno naslednji "veliki korak" v moto industriji, ko boš obkljukal preko interneta, kakšno velikost okvirja, agregat,  krmilo... (individualizacija it tovarne) naj ti v tovarni navesijo na izbrani model. Verjetno bo še trajalo, preden bo, pa tud cenovno bo bolj za premožne... a ne dvomim da nekega dne...

Sicer nekaj takega že obstaja... custom... sam je res za petičneže in navdušence, ki jih ni toliko, da bi se tega tovarne lotile masovno. Sam počasi bodo mogli ponuditi "nekaj več". Ker samo mobilni telefon z omejitvami namesto števca ni nek hud dosežek.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

Versač je cestni SUV, kot še večina krav, ki jih srečaš na cesti. In od teh le redko srečajo pravo enduriranje, 

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

pred 2 urami, Snečer pravi:

Kawasaki ima Enduro motorje, letos je lansiral KLX 230, povsem osnovni model za teren, 134kg...

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

Sprijaznite se kawasakijevci, da vaša firma nima motorja v segmentu potovalnih endur...kar se sicer trenutno najbolj prodaja.

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

lih tolko je enduro kot GSka, mogoče malenkost manj, ker je na gski spredaj 19" kolo če se ne motim

na asfaltu pa je versys izjemen, sploh tisočka je nekaka SUV Ninja, tu ni nobene debate

glede udobnosti v vseh testih zadevo hvalijo, sploh SE, ki ima še semi aktivno vzmetenje, udoben sedež, udoben položaj šoferja, vetrna zaščita itd.

saj sem ti gori prilimal še teste "neodvisnih" portalov, samo hvala

 

reklame

bscap0003.thumb.jpg.91a6de5042c9249deb05738d22f6ca35.jpg

DSC_0005.thumb.JPG.8d5ac8d787ca4939f741bf831cb4f2e9.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je versace bolj primerjat z XR kot pa za z GS?! Je pa ta tanov zelo grd mi je biila prejšnja verzija veliko lepša. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, vandrovec pravi:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

Sprijaznite se kawasakijevci, da vaša firma nima motorja v segmentu potovalnih endur...kar se sicer trenutno najbolj prodaja.

1. prosim, da mi pojasniš, kaj so prave mere, da bom razumel, kaj je udobje na asfaltu

2. zakaj bi jaz v tej temi moral se sekirati kok se versis prodaja? To je problem kave, ne pa moj. Defintivno pa nima prodajnih podatkov takih zato, ker bi bil slab ali napačno dimenzioniran.

3. Res ne maram, da lastnik, ki ima filing da vozi nadmočno znamko (veš včasih je bil GOLF sinonim, da si tata mata, sploh če si zraven jugota parkiral :P) zviška gleda na mene, ker vozim ali mi je všeč kawasaki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SnečerZakaj ne prilepiš kar pdf-ja, kjer se takoj vidi, da je pristal na predzadnjem mestu. Še tukaj ga rešujejo samo točke na račun "prijaznosti do denarnice".... 

https://www.avto-magazin.si/media/upload/AttachedFile/2012/10/26/am16_2012_primerjalni_test.pdf

Moje mnenje,... 2012 je bil grd, 2015 lep, 2019 pa spet spaka... v živo mi ni všeč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

@SnečerZakaj ne prilepiš kar pdf-ja, kjer se takoj vidi, da je pristal na predzadnjem mestu. Še tukaj ga rešujejo samo točke na račun "prijaznosti do denarnice".... 

https://www.avto-magazin.si/media/upload/AttachedFile/2012/10/26/am16_2012_primerjalni_test.pdf

Moje mnenje,... 2012 je bil grd, 2015 lep, 2019 pa spet spaka... v živo mi ni všeč. 

Če pa je isti kot 2015 :) 

2012

Rezultat iskanja slik za versys 2012 1000

2015

Rezultat iskanja slik za versys 2015 1000

2020

Rezultat iskanja slik za versys 2020 1000

s tem da ima 202 lepši izpuh, stranske luči in vizir, ki nima koleščkov zunaj.

Po drugi strani pa bo GS zaradi štrlečih cilindrov vedno grd, maska in grdi sprednji spojler pa sta itak zgodba zase...

Se prav čudiš, da jim pri XRu rata naredit lep motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

1. prosim, da mi pojasniš, kaj so prave mere, da bom razumel, kaj je udobje na asfaltu

Ne bom, ker bi kot moderator to moral vedeti, ampak razumem nekoga, ki stalno vozi le en segment motorjev. GS in XR nista in ne bosta v istem primerljivem razredu, čeprav tudi novinarji tlačijo včasih v primerjavo "hruške in jabolka". Prvi od teh križancev je bila Yamaha TDM, takrat čudo, sedaj se je ta segment okrepil, ker je nekoliko udobnejši od športnih cestakov...:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Ne bom, ker bi kot moderator to moral vedeti, ampak razumem nekoga, ki stalno vozi le en segment motorjev. GS in XR nista in ne bosta v istem primerljivem razredu, čeprav tudi novinarji tlačijo včasih v primerjavo "hruške in jabolka". Prvi od teh križancev je bila Yamaha TDM, takrat čudo, sedaj se je ta segment okrepil, ker je nekoliko udobnejši od športnih cestakov...:smoke:

kot moderator mi ni potrebno prav nič vedeti o motorjih, le red moram delati :P in tule bova o moderatorjih zaključila, ker je omemba tega dela prav nepotrebna in neprimerna. Lahko mi pa napišeš, da kot član/motorist vozim samo en segment. In to je pa res. Še najbolj mi sede ta drža, zato pokončnega sedenja nočem. Sem pa vozil kar nekaj SUVjev in zaenkrat mi kot karakter še najbolj sede KTM 1290 ADV

 

Da motorji postajajo in prehajajo vedno bolj drug drugemu v segment, da so ST mopedi bolj za dirkanje in ST bolj za udobno križarjanje, da novinarji celo primerjajo ST in SUV je pa že dolgo. Poglej primerjave, celo KTMGT vžejo kdaj v primerjavo z GSom...

Kot voznik/lastnik pa morem vedeti samo nekaj:

1. da mi je lep

2. da ustreza temu kar hočem od mopeda

Vse ostalo (vključno z blagovno znamko) je zanemarljivo, oziroma koliko je kaj dražje pri vzdrževanju, kvarljivosti itd..pa spoznaš ko se voziš.

Tako da, toliko o blagovnih znamkah, kaj si o znamkah mislim pa si poglej pri spodnji sliki, lahko gladko zamenjaš znački, je prepuščeno lastniku in njegovemu filingu za koliko se mu je podaljšal, ker vozi neko blagovno znamko :P

ps. Versač ima čisto dovolj velike in udobne mere kot večina cestnih SUV

1459076_588346324568257_1462148091_n.jpg.99932790bb016286f515f8a12ea0cbf4.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi Versys bil avto, bi ga takoj kupil. Relativno poceni, se ne kvari, uporaben, varen... ker pa je to motor, pri njem pogresam malo več, nekaj kar ne moreš opisati s podatki, statistiko... Zato Versys nikoli ne bo v moji garazi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, vandrovec said:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

Pismo, jez mam mal cez 180cm, pa mal cez 120kil, zavzamem kar dost prostora. Pelal nisem, parkiran, je verso 1000 (2012)  zelo prostorn motor. Bi reku, de ima celo vecjo klop, kot gs. Hecno, najleps sm sedel na vstromu 2014. Ceprav je obcutno manjsi kot verso,  so mi razmerja sedla u piko. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, perry pravi:

Če bi Versys bil avto, bi ga takoj kupil. Relativno poceni, se ne kvari, uporaben, varen... ker pa je to motor, pri njem pogresam malo več, nekaj kar ne moreš opisati s podatki, statistiko... Zato Versys nikoli ne bo v moji garazi.

mislim, da si kar zadel bistvo motorizma. :OK:

pa ne velja to samo za Versača, verjetno še kak drugi moped

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pismo, jez mam mal cez 180cm, pa mal cez 120kil, zavzamem kar dost prostora. Pelal nisem, parkiran, je verso 1000 (2012)  zelo prostorn motor. Bi reku, de ima celo vecjo klop, kot gs. Hecno, najleps sm sedel na vstromu 2014. Ceprav je obcutno manjsi kot verso,  so mi razmerja sedla u piko. 

Saj o tem smo že, kaj je za nekoga udobno. Pa Strom je enduro, Versys pa ne, morda je to vzrok. Primerjaj hod vzmetenja, širino krmila, višino sedeža, medosno dolžino, velikosti koles...pa boš morda našel razliko,

Tu sem našel še kar dobro razvrstitev motornih koles, drugje jih pa strpajo v pol manj razredov in vse pomešajo...

Ashampoo_Snap_2019_12.15_11h17m04s_001_.png.6b18c7d6d11760b94368b35114a8838d.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, vandrovec pravi:

Saj o tem smo že, kaj je za nekoga udobno. Pa Strom je enduro, Versys pa ne, morda je to vzrok. Primerjaj hod vzmetenja, širino krmila, višino sedeža, medosno dolžino, velikosti koles...pa boš morda našel razliko,

Tu sem našel še kar dobro razvrstitev motornih koles, drugje jih pa strpajo v pol manj razredov in vse pomešajo...

Ashampoo_Snap_2019_12.15_11h17m04s_001_.png.6b18c7d6d11760b94368b35114a8838d.png

dobro poglej fotko, kaj je enduro...ma kaki vstrom :)

GS in Versys spadata v kategorijo Adventure in tako ga oglašuje tudi kawasaki = adventure tourer

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

dobro poglej fotko, kaj je enduro...ma kaki vstrom :)

GS in Versys spadata v kategorijo Adventure in tako ga oglašuje tudi kawasaki = adventure tourer

 

Ja, v kategoriji enduro sta pa GS in Strom... GS je v obeh kategorijah, Versys samo v Adventure, čeprav so tudi tam nekaj pomešali, sto ljudi sto čudi. Po merah se jih lahko loči

...kako je tu vmes prišel Ducati Panigale pa ne vemAshampoo_Snap_2019_12.15_12h12m55s_002_.thumb.png.f478f45642f53779a761a5e7ac485ac9.png

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

Če pa je isti kot 2015 :) 

Ni. Primerjaj ju v živo, po možnosti v isti barvi. 2015 si prilepil v najgrši "kičasti" barvi... 

 

31 minutes ago, DAMI34 said:

mislim, da si kar zadel bistvo motorizma. :OK:

pa ne velja to samo za Versača, verjetno še kak drugi moped

Ni zadel bistvo motorizma... povedal je le, da nima nekaj več, kar bi lastnika pripeljalo do zmage v merjenju pimpekov, če se že omenja pisoarje. Je le povprečen, kar pa ni dovolj za prodajni hit. Manjka še Versys H2... se pa bojim, da ga bo na poti do zmage ovirala teža...  :)  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!