Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Priporočene objave

Ja, 650 je še boljša, precej lažja z manjšo porabo :) Mana 650ke je prav dvovaljnik, ki bi ga morali zamenjati. 

Šalo na stran, zanimive ugotovitve. Lahko pa še malo argumentiraš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, mladench pravi:

@Loba odlično napisano ?

@MitjaFvalda nis dau 18000 za to? ?

@DAMI34 in ostali ... A Versys ima 12v in gretje ročk serijsko? Sem spregledal... Ali je tudi pri temu modelu Kawasakija dodatno? Če nima, zanimiva odločitev Kawe ?

 

vem da SE verzija ima:

semiaktivno vzmetenje

kviki gor dol

cornering lights

Recimo to so kar drage zadeve in dvigujejo rang motocikla, oziroma to je to kar dobiš pri najboljših mopedih za 20 kek.

Vsi tureji bi pa avtomatsko morali imeti 12v vtičnico in ogrevane ročke. Kawa zna biti škrta, kar se tega tiče. (pojma nimam kaj ima/nima od teh drobnarij)

Drugače pa piše, kaj spada v opremo turer: 3x kovček, nosilec navigacije, tank zaščita in odvisno od modela še kaj, povišana šipca itd..)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od dodatne opreme k Se različici sem vzel stranske kufre in tank zaščito. S tem se smatra kot Versys 1000SE LT. Dodatne luči mi niso potrebne, nosilec za GPS mi tud ni potreben(imam drugačnega), zgornji kufer pa je nadomestljiv z cenejši (jaz sem kupil Shad 48). Z popustom sem dal 17300+200 SHAD. 

Ker sem bil skeptičen glede višine sedeža sem razmišljal o nižjem a je nižji okol 300€ doplačila. (malo čudno, da morš doplačat namesto da dajo pač nižjega gor) Če mi nebo vredu me pride ceneje nižanje in morda gel vložek. 

Popravljeno . Popravil Ris
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Loba pravi:

Po moje pri izbiri modela veliko vlogo igrajo subjektivni vplivi,  ki so posledica socialnega druženja, vplivi marketinga na našo zavest ter podobno in to se vidi že pri prvem izboru blagovne znamke pred izbiro modela. Motoristi, ki so šele pričeli voziti najbrž niti ne vedo, kaj bi jim "pasalo" in tako kupujejo na "oko" ali pa po "črednem nagonu", torej, tisto, česar je največ na trgu. Najbrž smo vsi v podzavesti pod določeniim vplivom okolja, družbe in informacij ki jih preberemo na netu in si tako zelo tažko ustvarimo svoje mnenje. Meni osebni recimo Versys sploh ni všeč, pa vozim vizuelno podoben motor, in Versusa sploh še nisem probal, a imam o njem svoje menenje, kar pomeni, da se itak motim, ker ne morem soditi na podlagi nekih predvidevanj. Po drugi strani pa vedno ko pogledam recimo Kawasakija Ninjo (katerokoli,  jo občudujem, še posebej sedaj to novo SX 1000, ki je pa prav tako sploh še nisem vozil, a bi jo imel.... in imam ustvarjeno neko mnenje na podlagi vizualizacije in prebranega. Čeprav sem sprobal že kar dosti motorjev, pa jih vseeno še večino sploh nisem in potem prebiram mnenja tistih, ki so jih vozili in si na podlagi tega ustvarim neko mnenje. Tako da, mogoče je ravno čar v tem , da vsega ne moremo sprobati (no, nekateri. po profesionalni poti imate te možnosti, super !), ampak najbrž se tisti, ki ne sprobamo vsega, več motimo kot imamo prav. In potem prebiramo debate dalje... bo zanimivo leto, upam da sprobam kaj od novitet. 

Versys je versatile motorno kolo, nekakšen SUV, vse v enem, tako je nakup brez probne vožnje brez tveganja.

In ta segment se danes najbolje prodaja pri motorjih.

Jaz Ninje npr. ne bi kupil, ker je to cestak in vemo kam to sodi oz od kod prihaja.

In danes ne delajo več slabih motorjev, lahko naštejem cel kup motorjev, ki bi z lahkoto nadomeščali mojega sedanjega.

Eni pač preveč komplicirate.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 1. 2020 ob 0:59, MitjaF pravi:

2016 sem prvič v življenju kupoval nov motor (hotel sem crossover in rabljenih ni bilo). Kupoval sem več kot 6mes. in probal vse v razredu :Yamaha Tracer 900, Ducati Multistrada 1200, BMW1000xr. Yamaho in BMW cca dve uri, Multistrado in Kawasaki sem vzel za weekend.

Vsi so dobri motorji, ampak jaz se vozim (20.000+ na sezono) in v tem, je Kawasaki boljši od vseh, sploh za v dvoje. Če koga zanima, lahko argumentiram.

Je pa od vseh najmanj sexsi (če se o lepoti ne sodi) in najmanj sportski. 

Jaz na žalost v 25 letni karieri nisem prišel do nivoja, da bi lahko izkoristil teh 120KM. Na cestah pa niti slučajno, že tako če prevoziš 20000km na sezono, si 5x bolj ogrožen od povprečnega slo. motorista, ki naredi 3-5 tisoč. Zato je vprašanje: ali rabim 160KM a no-braeiner kot rečejo. 

Je pa res, da je agregat praktično enak kot na 2012 modelu, ampak jaz bi se namesto dodatnih konjev, bolj razveselil 20% nižje porabe. Tudi turbo bi bil super, ampak potem bi bil zadosti 650 dvovalnik z alu okvirjem in Showa semi active vzmetenjem. Tak motor bi bil varčen z dosti navora in čez 100KM, 20kg lažji... bi bil pa gotovo predrag. 

Jaz sem probal... Tracer 900, Bmw s1000xr, BMW 1200GS in RS, Multistrado 950 in 1260... Kupil slednjo, kolega pa XRa. Oba delava 15000km na leto. V dvoje se vozim ene 35%

Tvoj nakup je pravi, mi2 falila z izbiro? 

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) ?‍♂️

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, mladench pravi:

Jaz sem probal... Tracer 900, Bmw s1000xr, BMW 1200GS in RS, Multistrado 950 in 1260... Kupil slednjo, kolega pa XRa. Oba delava 15000km na leto. V dvoje se vozim ene 35%

Tvoj nakup je pravi, mi2 falila z izbiro? 

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) ?‍♂️

MTS je oblikovno verjetno res najlepši in nisi falil z izbiro. Italijanski gs killer.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, mladench said:

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) ?‍♂️

Ce sm jez deca zastopu, se pri 20k km pocuti(s/mo) ogrozen 4x dlje,  kot pri 5k km. Pa da bi on sam, v svojem primeru,  napredek raje videl v obliki 20% manjse porabe, kot 30% vecji moci. Oboje cist stekam, ker pa prevozim samo polovico, bi zase raj  “kojne”:) 
 

@MitjaF, kje si pa vezota dobil za vikend? Ga imas se? Danes  mora imet ze blizu 100kkm, ne? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

,  napredek raje videl v obliki 20% manjse porabe, kot 30% vecji moci. Oboje cist stekam, ker pa prevozim samo polovico, bi zase raj  “kojne”:) 
 

 

verjemi, z EURO normami je padla tudi poraba, pa ne na račun kojnov.

173 konjev ima povprečno porabo 5,7l/100km, v zadnjih 5ih jurjih...pa prej ni bilo nič drugače. Taki potratneži so pred časom žlempali 7 in več.

ps. kojni mojo bit, ne rabim 200, ma mal več kot 120 pri 210 suhe teže, tudi to je dejstvo, ki me od versota odvrača. Le zakaj hudiča so SXov agregat šli doungrejdat?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje ne pretiravat. Moj suzuk pr 260kg in 100 konjih doseze 100km v 3s. Rukne dol skor vsak sporten avto. Na roke bi se dal preštet kerga ne. Gre noro k svina. Tud ce sta 2 gor se ne pozna. V 3 gre 190kmh. V 6. Pa 255. Verso ima boljse razmerje teža konji. Sicer ima manjso koncno, ker ni namenjen za ta namen. Ne morte me prepricat da je premal PS. Sicer pa ni to raketa. To je suv. Dost ima vsega da se da z njim cist konkretno peljat. 

Pa se neki... Slabih motorjev ne delajo več. Zdej je razlika med njimi minimalna. V cenah in performence. Men je všeč. In je na seznamu "must have".

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Fantje ne pretiravat. Moj suzuk pr 260kg in 100 konjih doseze 100km v 3s. Rukne dol skor vsak sporten avto. Na roke bi se dal preštet kerga ne. Gre noro k svina. Tud ce sta 2 gor se ne pozna. V 3 gre 190kmh. V 6. Pa 255. Verso ima boljse razmerje teža konji. Sicer ima manjso koncno, ker ni namenjen za ta namen. Ne morte me prepricat da je premal PS. Sicer pa ni to raketa. To je suv. Dost ima vsega da se da z njim cist konkretno peljat. 

Pa se neki... Slabih motorjev ne delajo več. Zdej je razlika med njimi minimalna. V cenah in performence. Men je všeč. In je na seznamu "must have".

kdo je rekel, da koga v kaj prepričujem? Meni je premalo konjev, pa pretežak mi je, pa ADV je...verjamem da tudi SX ni vsem všeč niti drža niti karkolidrugega..

 

Ampak za nakup te mora nekaj prepričati oziroma kako se kupujejo mopedi:

 

-da ti sede u uč, ko kaka bejba da si prec slinast

-da ma prave mere in primerno držo, ki ti paše

-da ma druge atribute (oprema, teža, itd itd)

da--še vedno pišem o motorju. :P

In potem najdeš 3 recimo SUV motorje oziroma ADV. Vsi trije so ti všeč. In potem gledaš ceno, pa opremo, pa mogoče tudi konje, porabo, št valjev itd..vse to vpliva na to a boš ali ne boš kupil. Eni gledajo celo samo na blagovno znamko in bo kupili samo to in ničesar drugega, ker so prepričani, da obstaja samo ta znamka in jo bodo kovali v zvezde in oboževali (pa naj bo to kawa, Honda al pa BMW)

Tako se mopedi kupujejo..žal. 

pred 6 minutami, DinDiin pravi:

Men je tud 100 konjev dost, za dva pa kufre bi pa raj 150, da pac bl leti. :D

pazi tvojih 100 ma odstranjeno ekologijo (in se že pelje sprejemljivo), ker ko sem ga peljal kot original stanje je bil bolj kot ne "srednja žalost" :D ampak to velja samo za mene, mogoče nekomu čisto zadostuje.

pred 16 minutami, luxsa pravi:

Zarad snecerja,a nisi vedu? ?

pa sej lahko kaj o mopedu napišeš, al pa fantaziraš. Ravno o Snečiju ni treba...fantazirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, skalar36 pravi:

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

tudi na testih so pisali, da jih ima premalo, da "komaj" pride na vršič, ko so primerjali s konkurenco

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

tudi na testih so pisali, da jih ima premalo, da "komaj" pride na vršič, ko so primerjali s konkurenco

 

Nisem vidu kater test. A je bil BMW vmes? Ce je bil to pove vse.

Motorevi in raznih testov ne berem več. Vsaj evropskih. Vse je ena slaba reklama. Ce bi verjel v teste bi moral vsako sezono kupt nov model motorja.

Sej vemo kako gre... Fenci hotel, fina papica, kksna " krača". Pol pa sinfi... Te ne bo vec zravn. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj za Super Tenere tudi to pisejo, ker je kao konkurenca na testih in zmeraj zadnja. Pa verjamem, da se cist kul pelje. Pri sraufanju sigurn zmaga :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, skalar36 pravi:

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

Nikoli, vozim pa občasno v SPORT modu. Ampak pomagala so itak samo potuha, da lahko obrneš gas bolj brez skrbi.

Pa spustva KTM in greva na Z900. Lahek in primerni konji. Zame, za solo vožnje. Za 2 osebi mi je premalo je recimo optimalen SX. KTM je pa ravno fajn.

In spet moram povedati konji na Sx in konji na GTju so različni, med vožnjo pa ni take razlike, ker je bolj bistvena krivulja moči in prestavno razmerje. Oba mata ugodno in primerno za "skakanje" mim avtov v dvoje, kot meni ustreza. Ampak ni nujno da drugim, nekateri rabijo več drugi manj.

Versis 1000 nikakor nima premalo konjev, ima ugoden navor in veliko konjev že spodaj (ter kratek menjalnik), ni pa ravno neka beštja, in nekateri hočemo mal več. Mene tudi H2 ne bi motil, nasprotno je hudičevo ugoden motor, brez potrebe po šaltanju in z veeeliko moči spodaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Nisem vidu kater test. A je bil BMW vmes? Ce je bil to pove vse.

Motorevi in raznih testov ne berem več. Vsaj evropskih. Vse je ena slaba reklama. Ce bi verjel v teste bi moral vsako sezono kupt nov model motorja.

Sej vemo kako gre... Fenci hotel, fina papica, kksna " krača". Pol pa sinfi... Te ne bo vec zravn. :)

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

ja gs razred so testirali in prvič videli 4 valjnik v tem segmentu

Štirivaljnik vleče kot elektromotor, le da ima slednji največji navor v najnižjih vrtljajih, štirivaljni motor z notranjim zgorevanjem pa ne, kar je lepo razvidno že iz tehničnih podatkov, vtis z vožnje na Vršič pa tezo le še potrdi.

Zato je s tremi kovčki in sopotnico obteženega Versysa pri vzpenjanju po serpentinasti cesti treba zavrteti v nekoliko višje vrtljaje, kot bi si motorist-turist želel. 

ni za Dolomite & co

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

ja gs razred so testirali in prvič videli 4 valjnik v tem segmentu

Štirivaljnik vleče kot elektromotor, le da ima slednji največji navor v najnižjih vrtljajih, štirivaljni motor z notranjim zgorevanjem pa ne, kar je lepo razvidno že iz tehničnih podatkov, vtis z vožnje na Vršič pa tezo le še potrdi.

sem prabral tisti test in edin kar potrdi je, da tip res ne zna vozit motorja, če 1000ccm ne zna na Vršič spravit :Din ne pozna 4valjnega motorja oz njegovih karakteristik.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem prabral tisti test in edin kar potrdi je, da tip res ne zna vozit motorja, če 1000ccm ne zna na Vršič spravit :D

 

ker si delita motor s sx, bi me streslo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

ker si delita motor s sx, bi me streslo :)

sune kaj pa :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mi nekdo rece, da 600 ccm 4v motor nikamor ne gre, in da je treba velik prestavljat, takoj vidim zelenca. Ce pa to napise nekdo, ki je novinar, za 1000 ccm bi blo pa bolje, da dela teste za kravje vime.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!