Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Priporočene objave

pred 6 urami, luxsa pravi:

Klobasac Snecer daj ti meni razlozi kako je mogoce da je po tvoje versis z 257 kilam lazji od gesa ki ma 247 kil,ali imajo japanajzeri lazje kile al kaj.  ?

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, Snečer pravi:

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

se strinjam s tabo...

doma imam v-stroma 1000 letnik 2007

in če sem odkrit je Versys na prvo lažji...za premikanje gor dol po garaži

in dvorišču imam občutek da je lažji (pa čeprav ima uradno kako kilo več kot štrom),

mogoče zaradi drugačnega težišča...ne vem...kako bo pa v sami vožnji 

pa še ne vem...upam pa da čimprej sprobam in javim...:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

Ne bo drzalo,v prospektu lepo pise da versis letnik 2020 vaga 257 kg se verzija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, luxsa pravi:

Ne bo drzalo,v prospektu lepo pise da versis letnik 2020 vaga 257 kg se verzija.

Na Dinos pelji tvojega stehtat pa bomo sigurni kolko je GSA težek. Tam so točne vage.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sin je rekel za Ninjo 1000sx, fak kok je lahek v primerjavi z SDGT...no potem sem mu povedal, da mata oba 230 kg...nakar je odgovoril točno to kar se piše "feels like". Očitno nizko težišče daje filing, ko ga z nogami stisneš, agilnosti, kar se enači s težo. Šele ko ga moraš s tal pobirat, mu fiksaš vse po spisku :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:OK:...jaz sem "že" en tank pokuru...

Popravljeno . Popravil cisco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil???

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Ris pravi:

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil???

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

0 je verjetno defolt, moralo bi pisati v knjigi. -5do+5 je pa verjetno fina nastavitev, ki si jo sam narediš po želji. Recimo ti maš zihr, voznik, vozink+kufri, 2 osebi in 2 osebi+kufri. In to določiš verjetno s tipkami. Zadeva zategne potem vzmet po nekem določenem programu, za 2 osebi itd..Če boš osnovo spremenil, recimo da maš kakih 90kg, kar je običajno več kot defolt, potem daš še kak + zraven. Tako jaz razumem. Fino nastavljanje osnovne prednapetosti. Bi pa zihr moralo v navodilih pisat.

ps. qviki za navzdol, pri meni super deluje če športno vozim, pri umirjeni vožnji mi veliko bolj odgovarja blipanje (sklopka blip dol)

Tudi s samega vidika vožnje, mi ni všeč odpuščanje gasa na nulo pred ovinkom, ker imaš kar nekaj dela, najprej odpustiš pol dodaš. Običajno pri padanju brzin se gas še dodatno odpre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

0 je verjetno defolt, moralo bi pisati v knjigi. -5do+5 je pa verjetno fina nastavitev, ki si jo sam narediš po želji. Recimo ti maš zihr, voznik, vozink+kufri, 2 osebi in 2 osebi+kufri. In to določiš verjetno s tipkami. Zadeva zategne potem vzmet po nekem določenem programu, za 2 osebi itd..Če boš osnovo spremenil, recimo da maš kakih 90kg, kar je običajno več kot defolt, potem daš še kak + zraven. Tako jaz razumem. Fino nastavljanje osnovne prednapetosti. Bi pa zihr moralo v navodilih pisat.

ps. qviki za navzdol, pri meni super deluje če športno vozim, pri umirjeni vožnji mi veliko bolj odgovarja blipanje (sklopka blip dol)

Tudi s samega vidika vožnje, mi ni všeč odpuščanje gasa na nulo pred ovinkom, ker imaš kar nekaj dela, najprej odpustiš pol dodaš. Običajno pri padanju brzin se gas še dodatno odpre.

To o kilaži sem tud jaz pomislil, ker pri pretikanje nastavitev solo, solo+potnik se motor dvigne. Bom ga že pogrunta mam čas. 

Važno, da sem zopet v sedlu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Ris pravi:

Screenshot_20200321-165146.png

Tako kot sem ti rekel. Fina nastavitev. Recimo motor je nekje pripravljen za 70-75 kg težkega šoferja, maš 80kg, daš prednapetost na +1. To je dobro, moj GT tega nima, pa bi rabil. Za fino nastavitev moram na servis.

Drugače pa pri pretikanju se bo še vedno moped dvignil ampak z upoštevano osnovno fino nastavitvijo, kar je tudi prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Ris pravi:

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil???

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

 

 

lahko rečem da imam zlo podobno izkušnjo...kviki gor mi gre lepo dol mi dela mal teža se bo treba navadat...

kar se tiče nastavitve Load-a...jaz sem dal na +2...mam tam cca 100 kil...s tem se bom še mal poigral

sam da zima spet mine...poraba identična 5,6 po dobrih 300 km...

edin akr me moti je zvok...tle morm neki poštudirat...

 

 

tole je brutalno sam škoda k pr nam ni legalno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kviki za dol uporablja v bistvu nenaraven gib, to je spuščanje plina na nulo. Večji kot so obrati, bolj kot je športna vožnja, lepše pade tudi dol, tudi obrate lepo dvigne pred tem. Recimo ga pripuliš pred ovinek, spustiš plin, bum bum dve dol. Za umirjeno vožnjo pa ravno ni, oz je lepše s sklopko.

Tak je na mojem, ampak je identična roba na vseh jurjakih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za športno vozit je primerno držat obrate nekje nad 4000rpm, to pa pomeni max4 prestava za koliko toliko legalno hitrost na cesti. Motor pa se pelje čudovito v 6 tud pri 2000rpm. 

V glavnem gor KQS, dol kuplunga. Vsaj jaz z mojim načinom vožnje. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ga ne boš zamoril :P sedaj ko je še v garanciji mu kr občasno vadi dušo. Ne bo nič škode, če pa bo, bo pa vsaj popravljena zastonj. Šalim se, nič mu ne škodi ne eno ne drugo. Škodo mu pa samo eno (bilokatero)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ja res...za versysa 330 eur kar je top cena :hmm:

 

25.3a.42.D1100160102LeoVinceLVoneEvoEndschalldaempfer84019.jpg

Popravljeno . Popravil cisco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, cisco pravi:

ja res...za versysa 330 eur kar je top cena :hmm:

 

25.3a.42.D1100160102LeoVinceLVoneEvoEndschalldaempfer84019.jpg

Me mika nabavit. ? Morda črnega?

5c.13.6a.H1100378661LeoVinceNeroEndschalldaempfer84019.jpeg

Popravljeno . Popravil Ris
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Ris pravi:

Me mika nabavit. ? Morda črnega?

črn je 370 eur...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!