Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • damjandugi
      Še vedno iščem nepooblaščenega serviserja za BMW. Ljubljana z bližnjo okolico. Hvala za vsak kontakt.
    • DAMI34
    • solorider
      Eni že imajo pripravljeno (prešvasano) da lahko privijačiš. Moj nima in bom proviziral...
    • BIF
    • thumper
      eh..od moje nevada ima manj kot 17tkm... v 7 sezonah.. kupljen nov.. lani 73km .. je pač tako prišlo .. moj boni jih je v 10 sezonah naredil 81tkm.. vmes par sezon manj kot 5000km ..  je pa res , da je kar nekaj km presedela kot sopotnica na mojem .. pa še 3000km z drugim .. zdaj sem malo v dilemi.. njen guzzzi je njen in ostane.. moj boni je boni in ostane .. potrebujem motor za dva .. gledam norge 1200 pa nikakor ne morem uskladit termina , da bi se vsedla nanj zadaj.. pa ko se bo če mi reče da ji ne sede bomo gledali naprej in nabijali km na obstoječih..
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!