Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • MdAzz
      Sem si kupil dvojne gume za GS-a, pa so ene viška med oglasi.
    • MdAzz
    • MiNa
      Premontira vulkanizer, centriram pa sam. Vzamem si čas, pregledam še ležaje, semeringe vse lepo namastim in sestavim. Za tak poseg na "gumikliniki" ponavadi ni časa. Jaz ga imam pa na pretek...
    • Snečer
      Gume sam premontiraš?
    • MiNa
      Sestavljanje... V oba kraka dolil predpisano količino "mešanice" olja in sestavil nazaj ter vse skupaj privil na križe. Da se vilice pred zatezanjem lepo "uležejo" sem vstavil os in šele potem vse vijake na križih in mostičku, zatisnil na predpisano vrednost. Mostiček je tudi nosilec prednjega blatnika. Vse zatisnjeno na prave vrednosti. Seveda je sledil še pregled prednjih čeljusti in zavornih ploščic. Najprej vse razstavim očistim z namenskim čistilom, namažem z namensko pasto in preverim, če je vse OK. Ploščice so še precej nad oznako za izrabljenost, ker je vse BP sestavim nazaj... tako, še premontaža gume in potem...
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!