Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      Če se pravilno spomnim, se čez mejni prehod (?) Robič nisem še nikoli z ničemer peljal in to sem imel ta vikend namen narediti z MMV, vendar tega ne bom mogel izpeljati iz dveh razlogov, od katerih je prvi razlog vremenska napoved, drugi razlog pa ta, ker moja sestra zopet ne bo prišla čez vikend skrbeti za svojo mamo, ker "ji je nekje menda spodrsnilo in je padla" in si pri tem poškodovala (udarec ?) eno nogo in eno roko. Take imam ...        
    • dr.looney
      Jaz na tvojem mestu bi šla k dohtarju za koleno. Priporočam dr.Sajovica. S koleni imam težave že od otrostva , pri tridesetih sem imela precej hudo obrabo pogacic. Po 15 letih se je hrustanec na pogacicah delno obnovil sam od sebe, brez glukozamina. Imela sem protibolečinske fizioterapije z ultrazvokom, ki so mi pomagale. Seveda nisem cisto brez bolecin a je veliko bolje kot je bilo.  Telovadim pa ne . 🙃   Glede bolecine v roki lahko je tako kot ti je doktor rekel lahko pa bolecina izvira iz hrbtenice. Če mene vprašaš bi poskušala priti zadevi do dna. Trpela sem hude bolecine v desnem kolku po letu dni je minilo, vzrok neznan. Prav tako so se mi vneli mali sklepi na obeh nogah isto ,vzrok neznan. Bolecin ni več.  Zdej pa mal za hec, pravijo da zemlja vse ven potegne, prporocam da se vležeš v blatno jamo 😁😁😁😁
    • Darko3g
      Razlika med vožnjo avta in motorja je kar velika. Če se v ovinku pojavi pesek, če za ovinkom stoji traktor, ali je kamen, če ti od nekod prileti nekdo na cesto, pač pokneš po zavori ali zasučeš volan in ostaneš na kolesih. Pri motorju (vsaj pri meni) pa moram pri pesku ali oviri najprej stisnit rit, da mi kaj ne pobegne, potem zravnat in zavirat, ali pospešit in nagnit - odvisno od količine peska in položaja. pri tem z lahkoto zdrsne guma in če zdrsne preveč, sledi padec. Tudi zaviranje s sprednjo in zadnjo gumo je popolnoma različno kot pri avtu, posledice pa katastrofalno različne. Zato se mi zdi pomembno vadit vožnjo motorja in poslušat inštruktorje, tudi pri vožnji po predpisih, pri avtu pa to ni tako pomembno.
    • RobiRoberto
      Od septembra 2009:  še vedno lažje s kolesom kakor peš ...   Najprej urgenca UKC in nekaj let pozneje še Valdoltra in dokončna rešitev bi bila zamenjava stegnjenice od kolka do kolena, kar bi prišlo v poštev le, če bi me morali v Valdoltro od rešilca do bolnišnice pripeljati na invalidskem vozičku ...  
    • Kaldu
      Da opišem še moje težave z koleni. Začelo se je dobre 3 leta nazaj, po padcu v gozdu me je začelo bolet desno koleno na notranji strani. Bolečnina ni hotela izginiti, pa sem šel do svoje zdravnice. Sledila je napotnica na MR in ortoped. Njegova ugotovitev je bila vnetje sklepa in meniskusa,. Pa je sledila fizioterapija, krepitev veznih mišic za razbremenitev sklepa. To ni nič pomagalo.  Pa sem slišal za maserja, fizioterapevta v bližini. Obisk pri njemu in dobra masaža mi je pomagala. Po treh mesecih je bolečina izginila. Od takrat vsak mesec hodim na športno masažo, da mi sprosti mišice. Imel sem mir do konca korona krize. Bil sem brez masaže 3 mesece. Enaka bolečina se je pojavila na levem kolenu, enako na notranji strani. Zategnilo mi je stegensko mišico in njeno rastišče se je vnelo. Prešlo je še na kolenski sklep.   Hodil sem kot 99 letnik.  Čez 14 dni se je enaka bolečina ponovila še na desnem kolenu. Obisk zdravnice, Orfen in napotnice za MR obeh kolen in spet ortoped-travmatolog. Danes imam MR, konec meseca pa specialista. Orfen pomaga, le preveč hoditi ne smem. Športi odpadejo v celoti. Najhujša bolečina je v avtu zaradi prisiljene drže kolen. (Hvala nekomu, da je izumil tempomat)    
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!