Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   1 member

    • volk


  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Težko je videti take, ki ti z desne priletijo (in ti zavijaš tudi desno), in večinoma so hitri in brezglavi, sploh če je zelena luč na semaforju.
    • DAMI34
      preden se @motozajebantše 1x pritožiš nad smetenjem, naj ti pojasnim, da je moja izjava čisto resna, saj sem se namensko odločil pokniti v najnižji del avta in poleteti čez. Za silo mi je uspelo. Drugače bi priletel v kabino in bi najbrž samo noge bingljale ven. Povzročiteljica se mi je čez kake 2 meseca prišla opravičit in zahvalit, citiram njene besede: hvala ker me niste ubil.    
    • motozajebant
      Nevem kam bi tole umestil, pa bom kar tukaj. Nedolgo nazaj sem razmišljal točno o takšni situaciji.... da bi morali pešci in kolesarji vozit v kontra smeri, da ni zapletov z mrtvim kotom in nesrečo kot je na linku.  Ko zavijaš desno, ga lepo vidiš in počakaš. Pomoje bi tale kamionar videl tole kolesarko, če bi pripeljala iz druge smeri...tako pa jo je zgrešu v mrtvem kotu...  https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/v-hudi-nesreci-v-btc-ju-poskodovana-kolesarka.html 
    • motozajebant
      Res je. Boš pa poknil tarčo slabše, kot če bi vadil. nekako podobno je tukaj. Projektili grejo na puno v ovinek, ne zvozijo, vmes cviknejo in v graben, nasprotni pas, ipd.  Po mojem mnenju, v pogumnejšo vožnjo vodijo predvsem kilometri. Začneš na izi, potem pa stopnjuješ... nekateri si nekje postavijo mejo, spet drugi stopnjujejo dokler gre. potem takem, bi morali prepovedati vožnjo?   Škodit takšen tečaj verjetno ne more. Da pa bom zaradi takšnega tečaja postal profesionalec... no, tudi to ne. A vsak nasvet, ki mi ga lahko da usposobljena oseba, izkušenejši voznik, vzamem pozitivno in dobronamerno. (nekaterim je to izpod časti, pa ne mislim nate Snecer).... 
    • Snečer
      kljub nevadbi ni nobene nevarnosti, da bi koga poknil ...  takšni tečaji po moje vodijo v "pogumnejšo" vožnjo, kar pomeni večje tveganje
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!