Jump to content
  • Sign Up
  1. Gonca

    Gonca

  2. vandrovec

    vandrovec

  3. Ris

    Ris

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Peru se izteka,samo še tranzit. Kar sem imel namen, sem obiskal😄tam, kjer je turistična točka(Machu Picchu) tam je urejeno, drugače pa ni velike razlike med Pakistanom, Indijo in Perujem po št. smeti😠sem se danes vozil, in si mislil, v Pakistanu, ni bilo takšnih smetišč, kot tukaj....Spiš v hotelu, motor pa pri policijiRudari on(dobesedno)) včeraj ni šlo po načrtu, zaradi plazu, je bila cesta zaprta zajtrkkosilovečerja
    • marincspeedshop
      Vceraj stestiral barvo v spreju. Odlicno prime. Cel dan hard enduro+vleku motor iz vlake. Grip se ni premaknil niti milimeter.
    • Mavti
      nekaj me zeza brskalnik pa je odrezalo del objave ,vglavnem za februar odlično vreme, ki ga bom verjetno pogrešal maja meseca (ker bo vsak dan dež)  Kilometri pa kar letijo na števcu spet utripa lučka za servis ,a se jo da odklopit  
    • Mavti
      V soboto proti Murski soboti v šoping v nedeljo pa čez Pavličevo sedlo najvišja točka prehoda kjer so ob normalni zimi več meterski nanosi snega danes komaj za vzorec nato Jezerski vrh nato pa proti Kranju vmes pa en čuden znak
    • Loba
      Izbira Pravege oblacila je zame najmanj tako pomembna kot motor. Najvecji filing mi je seveda v usnju, ki ga pa ne uporabljam pri nizkih temperaturah. Takrat imam tekstil, ampak komaj cakam da so pogoji za leder. Zaradi dobrega obcutka v voznji nimam rad velikih touring vizirjev  zato je prava izbira obleke se bolj vazna. Oprijet leder je ziher najboljsi in najvarnejsi ni pa tako vsestranski kot kaksni touring kompeti ki so nekako komot ampak pri bolj resni voznji so lahko moteci. Se mi pa zdi da se kakovosti usnjenin kompleti v cenovnih razredih bolj razlikujejo od tekstila. Poceni leder je skoraj vedno zanic, poceni tekstil pa se nekako gre skozi Vsekakor pa je seveda vazno pri izbiri obleke vrsta motorja in nacin voznje. Mislim da treba menjati nekaj kompetov da ugotovis kaj ti pase. Ampak dobra roba se pozna v vrocini, ma mraz ni problem, biti zasciten v vrocini in pri tem ne prevec trpeti je pa tezje.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!