Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

Snečer
pred 15 minutami, vandrovec pravi:

Skalar, za GSa še nisi slišal?...tega Versysa v vsem prekaša, tudi rabljen. :P

z grdimi štrleči cilindri zame ne bo nikoli nobena opcija

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 urami, skalaprava pravi:

Malo spremljam tole debato, pa naj podam še svoje skromno mnenje.

Meni, kot dolgoletnemu bemflarju izgleda tale veliki Versys kar ok. Itak, saj če so ti grdi bemfli všeč, zakaj ti ne bi bili malo manj grdi kawlni všeč ?

Čeravno sem prepričan, da gre za odličen motorin, pa nekako dvomim da jih bomo v večjem številu videvali na cesti. Problem je, da v nobeni stvari ne odstopa pretirano od primerljive t.i. premium konkurence (po konjenici je celo pod njo),  cena pa je skoraj tam tam! In potem se bo seveda večina odločila dodati še tistega jurja ali dva in se bo lahko pohvalila da ima BMW, KTM, Ducati.... K večji prodaji mu ne bo pripomoglo niti en kup težko zapomljivih kratic elektronskih geđetov, ker tudi omenjena konkurenca je kar dobro založena z vsakojako elektroniko!

Moje razmišljanje je morda mimo, ampak če bi hoteli narediti res velik pretres na trgu v tem segmentu, bi morali v okvir vtakniti s kompresorjem podprt agregat od H2 SX, ga iz 200KM spustiti nekje na konkureci prilagojenih 160 - 170KM, cena pa bi morala ostati nekje na zdajšnji ravni. In to bi bilo tisto nekaj "več", po katerem bi veliki Versys zaslovel. Le kdo se nebi hotel pohvaliti pred kolegi, da ima prisilno polnjen agregat med nogami.....prodajni uspeh zagarantiran ?  

Kaj pa vi menite o tej kombinaciji?

Ok, ne bom več smetil ?

dobro mnenje, mam popolnoma enako...ampak očitno so izračunali, da bo šlo. Sicer mi pa niso jasni podatki prodaje Versisa 1000 že do sedaj, ker je bila podobna zgodba. Ampak pri SXu jim je kljub konkurenci uspelo, to vem, da je najbolje prodajan ST moped .

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Versys in SX naj bi bila v različnih razredih...razlike pa ni veliko.

 

tak na kratko, razlika je ogromna. Res ogromna. Preden ti naprej razložim poglej samo dimenzije enega in drugega, držo, nosilnost itd.

SXa ne boš prodal nekomu, ki mu cestne endure in pokončno sedenje ustreza.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, vandrovec pravi:

Skalar, za GSa še nisi slišal?...tega Versysa v vsem prekaša, tudi rabljen. :P

Na pa smo spet pri barvni televiziji :P

Jesusmarija :eek: sami pravi verniki. In en Emotikon samo za pravoverne:

410tEq4hpRL.jpg.49d5aaec207cb0f5b42515e9656e85fa.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred eno uro, Snecer pravi:

ja, H2 agregat bi zatresel trg, vendar so razmišljali tako da ponudijo "vsestranski" versys in nekako malo bolj športni SX, ki ima strupen agregat

In ravno zato ne razumem marketing oddelka pri Kawasakiju. Lahko bi podobno "strigli" kupce, kot to dela BMW, ki razvije en agregat in ga potem vtakne v različne modele. Kawasaki bi svoj prisilno polnjeni agregat, ki niti nima konkurence v zasnovi, ponudil tako v Versys H21000 SE  kot tudi v recimo H2 Z1000 izvedbi in bi prodajali na veliko, s čimer bi še dodatno znižali proizvodne stroške agregata. Še pri bemflu bi morali pošteno razmišljati o odgovoru na izziv.

Pa še marketiško se mi zdi, da je ta agregat na internacionalni motosceni že zdaj zelo prepoznaven, konec koncev saj smo ga že vsi kdaj pokomentirali ali kaj prebrali o njem, čeprav ga večina sploh še ni srečala na cesti! Še jaz sem ga sam samo enkrat v živo srečal (en slovenski starejši par na črpalki v Paklenici z H2 SX lani konec avgusta). Sem kar zaprisežen bemflar pa priznam, da se mi zdi ta agregat zelo zanimiv!

Evo, po tej zadnji izjavi zdaj me bo pa moja sekta linčala ?

 

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Na pa smo spet pri barvni televiziji :P

Jesusmarija :eek: sami pravi verniki. In en Emotikon samo za pravoverne:

410tEq4hpRL.jpg.49d5aaec207cb0f5b42515e9656e85fa.jpg

 

 

Gospod moderator, zakaj smetite v tej lepi temi? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, skalaprava pravi:

Gospod moderator, zakaj smetite v tej lepi temi? ?

zaradi extremistov, ki ne morejo brez "onaniranja" na določeno znamko. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, skalaprava pravi:

In ravno zato ne razumem marketing oddelka pri Kawasakiju. Lahko bi podobno "strigli" kupce, kot to dela BMW, ki razvije en agregat in ga potem vtakne v različne modele. Kawasaki bi svoj prisilno polnjeni agregat, ki niti nima konkurence v zasnovi, ponudil tako v Versys H21000 SE  kot tudi v recimo H2 Z1000 izvedbi in bi prodajali na veliko, s čimer bi še dodatno znižali proizvodne stroške agregata. Še pri bemflu bi morali pošteno razmišljati o odgovoru na izziv.

Pa še marketiško se mi zdi, da je ta agregat na internacionalni motosceni že zdaj zelo prepoznaven, konec koncev saj smo ga že vsi kdaj pokomentirali ali kaj prebrali o njem, čeprav ga večina sploh še ni srečala na cesti! Še jaz sem ga sam samo enkrat v živo srečal (en slovenski starejši par na črpalki v Paklenici z H2 SX lani konec avgusta). Sem kar zaprisežen bemflar pa priznam, da se mi zdi ta agregat zelo zanimiv!

Evo, po tej zadnji izjavi zdaj me bo pa moja sekta linčala ?

 

 

Linčal te bojo, oziroma tvoje izjave bodo zaradi napačnih izjav tule manj vredne pri pravovernih. :P

 

Šalo na stran, men se zdi da bo šel koncept kupi osnovno verzijo Versisa 1000. Al pa tudi ne...niso vse države tako revne kot mi.

Kdo kupi H2SXa za 25 jurjev? Pa to je najdražji moped. In očitno ga, mar ne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

Linčal te bojo, oziroma tvoje izjave bodo zaradi napačnih izjav tule manj vredne pri pravovernih. :P

 

Šalo na stran, men se zdi da bo šel koncept kupi osnovno verzijo Versisa 1000. Al pa tudi ne...niso vse države tako revne kot mi.

Kdo kupi H2SXa za 25 jurjev? Pa to je najdražji moped. In očitno ga, mar ne.

 

Prebral sem nekaj izjav bivših lastnikov ZX-14, ki so kupili H2SX in večina med njimi je bila razočarana nad samim agregatom, ki je v nižjih vrtljajih prava revščina napram ZX-14.

Edited by brutal

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, brutal pravi:

Prebral sem nekaj izjav bivših lastnikov ZX-14, ki so kupili H2SX in večina med njimi je bila razočarana nad samim agregatom, ki je v nižjih vrtljajih prava revščina napram ZX-14.

Sicer sva off topic. Da, verjetno ni isto ali pa je drugače. Testniki so bili zadovoljni sem prebral kar nekaj testov.

Tolk o tem, žal versače 1000 ni namenjen diujakom na steroidih. :P ampak starejšim umirjenim gospodom. :D

ps. za potovanje v dvoje vrh glave dovolj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Zelo dobro napisano!

 Meni je xrzelo všečen motor. Ima pa eno veliko hibo... cena. Tukaj jaz vidim prednost Kawasakija. Za mene ima navadni versys čist dovolj dobro vzmetenje. Ne rabim raznih povezav z mobitelom, aktivnega vzmetenja, kornering luči...  Da bi se z motorjem hvalil...čeprav ti dam prav. Verjamem, da si ljudje kupujejo motorje za "gostilno".

Jaz imam motor zato, da se vozim. Vedno več se žena vozi z mano. Zato pogledujem proti tisočakom in iščem en udoben motor za 2. 120 KM je preveč za cestno uporabo. Prav zanima me, kdo pri 160 konjskem stroju, med vožnjo, uporablja 30% časa vso konjenico... 

Največ mi pomeni, da je drža pokončna, v smislu supermoto. Da je vererna zaščita. Da ima ABS ter, pogojno, sistem proti zdrsavanju zadnjega kolesa. Da se vsedem nanj, ga kresnem in se odpeljem. Če pogledam konkurenco... rabljeni XR-ji so okrog 13-15 k. Osnovni versys je caa 14. Raje vzamem novega Kawasakija. KTM nima konkurenta, ker so bolj off road orientirani. Ducati je še dražji od XR-a. Yamaha ima TRA in Supertenere. Ne vidim, da bi bila konkurenca. Suzukijev Strom tudi ne. Edino Aprillia caponord je nekje blizu po ceni in performance.

Vedno gledam skozi denar. Za ceno novega XR-a, dobim Versysa navadni model. In rabljeno XT660Z. Pa imam pokrite vse segmente motoriranja. V vseh letnih časih. Ker vozim se celo leto in mi ni vseeno, da bi motor za 14-18k vozil po soli, pesku in tvegal padec, bi\bom  imel 2. za ceno 1.

 

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Skalar, za GSa še nisi slišal?...tega Versysa v vsem prekaša, tudi rabljen. :P

boxer motor je dober samo v Subaru-ju. Ker se ne vidi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
8 minutes ago, skalar36 said:

 

boxer motor je dober samo v Subaru-ju. Ker se ne vidi. :)

Porha? Golda? Utva? 

 

U bistvu, boxer je glup samo v bmf motorjih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
2 hours ago, vandrovec said:

Skalar, za GSa še nisi slišal?...tega Versysa v vsem prekaša, tudi rabljen. :P

V vsem ne. Že stari "grdi" versač je bil hitrejši, cenejši...  "If you are smart.... vse pove :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 35 minutami, Kugelschreiber pravi:

U bistvu, boxer je glup samo v bmf motorjih. 

Če hočemo biti zlobni, potem je bil boxer še bolj glup v starih Alfah ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Linčal te bojo, oziroma tvoje izjave bodo zaradi napačnih izjav tule manj vredne pri pravovernih. :P

 

Šalo na stran, men se zdi da bo šel koncept kupi osnovno verzijo Versisa 1000. Al pa tudi ne...niso vse države tako revne kot mi.

Kdo kupi H2SXa za 25 jurjev? Pa to je najdražji moped. In očitno ga, mar ne.

če...... .... ... ... bi imel denar .. .. .. .. da bi izbiral med versys 1000 se grand torurer in osnovnim h2sx ... za 600e razlike bemumasu vzamem h2sx ..

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Tolk o tem, žal versače 1000 ni namenjen diujakom na steroidih. :P ampak starejšim umirjenim gospodom. :D

ps. za potovanje v dvoje vrh glave dovolj.

stfu ..  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 56 minutami, Kugelschreiber pravi:

Porha? Golda? Utva? 

 

U bistvu, boxer je glup samo v bmf motorjih. 

Porha= porhantova srajca? Golda= gold wing? A to ma boxer motor?... ker GW... raje kupim kabrio. Utva pa ne vem kaj bi blo. :hmm:

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Tolk o tem, žal versače 1000 ni namenjen diujakom na steroidih. :P ampak starejšim umirjenim gospodom. :D

Ja. Eni se staramo kot dobro vino. Drugi pa kot slaba curry omaka :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
22 minutes ago, skalaprava said:

Če hočemo biti zlobni, potem je bil boxer še bolj glup v starih Alfah ?

Halo, Alfo bos sinfal? Ajd, bom pa se jez zlobn do daske. Bokser u bmfi ni nc kriv. Policaji in lastniki so katastrofe. Tako, de ves. :lol1: 

 

De ne bo kakega surlanja. Norca se delam. Nimam nobenih zadrzkov. Z bokserji sm prevozu svoje najbols fure. Z VW, Citroenckom in Subarujem. Kot zadnji, verjetno naslednji,  motor si zelim bokserja. Goldo. Bmf? Dvomim de bo prilika. Morda kak retro, prvi r1200r,  9t, al pa scrambler. Ostali se nekako ne skaldajo s potrebami, zmoznostmi ali infrastrukturo. (Vrata so preozka, golda ne bo zvela doma) 

 

 

@skalar36  porsche cayman boxter in 911 majo bokserja, golda ma bokserja, na 6 ognjev, utva pa je avjon. Ogromno teh malih avjonov ima motorje Lycoming. Ne vem, ce sploh delajo kaj drugega kot bokserje. 

 

 

 

 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Halo, Alfo bos sinfal? Ajd, bom pa se jez zlobn do daske. Bokser u bmfi ni nc kriv. Policaji in lastniki so katastrofe. Tako, de ves. :lol1:  

Alfa je itak zakon...dedek jo je dobil za mislim abrahama...prezivega ga je pa bila v vsakodnevni uporabi cca 35let...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 urami, skalar36 pravi:

 

boxer motor je dober samo v Subaru-ju. Ker se ne vidi. :)

niti ne, ko sem gledal pred leti zadnje nastope v wrc, čez vsako lužo je obstal :) ne vem kaj so meli, a bile so porazne sezone

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 13 urami, XTR pravi:

V vsem ne. Že stari "grdi" versač je bil hitrejši, cenejši...  "If you are smart.... vse pove

 

Hitrost ni pomembna pri udobnem potovanju, cenejši pa tudi ni več tale zadnji...tudi pametnih je bilo malo.

Da ne smetimo v tej temi, o prednostih določenih agregatov... https://motosvet.com/tabla/topic/41922-bmw-r-1250-gs-2019/?page=13

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, thumper pravi:

če...... .... ... ... bi imel denar .. .. .. .. da bi izbiral med versys 1000 se grand torurer in osnovnim h2sx ... za 600e razlike bemumasu vzamem h2sx ..

stfu ..  :P

Ni vse v vrednosti, saj sta tudi podobno opremljena. Lej po domače Z900 je poceni in popolnoma neuporaben za dve osebi.

Tisti ki ima rad komoditeto, pokončno držo, advenčerski videz motorja, mu H2Sx ali Sx (čez 2 leti bo imel isto opremo kot Versys SE) ne bo ustrezal.

Recimo meni je obratno, pokončnega sedenja se hitro naveličam in mi ni več fajn pa čeprav bi bil tak moped odličen za potovanja.

pred 13 urami, skalar36 pravi:

Porha= porhantova srajca? Golda= gold wing? A to ma boxer motor?... ker GW... raje kupim kabrio. Utva pa ne vem kaj bi blo. :hmm:

Ja. Eni se staramo kot dobro vino. Drugi pa kot slaba curry omaka :naughty:

Vse leti ko zmešano, sam eno za kako desetinko bolj.

ps. js se nč ne staram, js rabim pawaaarrr!!!

Manj kot pa je moči, konjev, kubikov, bolj se dodatna teža pozna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Aja pa zaključimo prosim (ker bom brisal) obdelavo boxerjev, pa nadpovprečne kvalitete in najlepših BMW motorjev, ker imajo svojo temo.

Razen, če je kak test, ali resna primerjava med naslovom teme in kakim modelom. Vse ostalo hvalisanje ali grajanje "uber" machine bo brisano.

Tudi Sneci ne sme vsega povedati v temah o BMW :P

(beri bom Snecija spustil z verige, če se bo nabijanje nadaljevalo))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Sicer sva off topic. Da, verjetno ni isto ali pa je drugače. Testniki so bili zadovoljni sem prebral kar nekaj testov.

Tolk o tem, žal versače 1000 ni namenjen diujakom na steroidih. :P ampak starejšim umirjenim gospodom. :D

ps. za potovanje v dvoje vrh glave dovolj.

 

Testniki morajo biti zadovoljni, ker drugače naslednjič ne testirajo več te znamke......ta izjava je zelooo blizu resnice!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

 

 

Pri 5:55 je povzetek. Stari verzo je bil hitrejs, bol udobn, in manj je pil. Ampak gs je mel centralca, kardan in karakter. Zato je boljsi. Ofkors. Karakter je pomemben. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

za moje pojmovanje bi ga morali olajšati za ca.20kil in kakega čuka pri ceni ter ga opremiti z 1000ccm+ dvovaljnikom...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...za moje pojmovanje pa nehite bit fouš...pa pejte gledat, kaj imate v garaži...    ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!