Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

DAMI34

Ne rabiš nobenih dodatnih meglenk, daljink in reflektorjev nabijat na moped, cornering lights delajo ko majka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
18 hours ago, DAMI34 said:

moraš razumet, da obstajajo tudi kontraargumenti, ko nekateri tako zaljubljeni v nekaj (beri Norčev post zgoraj) v vsako temo privlečejo tako opevani GS in začnejo razkladat, da je vse ostalo nič. In očitno si človek kupi Versačeja (al pa Aprilio) ker nima denarja za GSa, ker očitno je merilo kvalitete odkartan znesek za moped :D 

Ne morejo in ne znajo razumeti, da nekaterim pa enostavno ni všeč.

In da, jaz tudi Versisa ne bom imel, ker mi je mal prevelik, pa preneroden, pa pa...mi je pa všeč, vsaj vizuelno in še nekaj: prepričan sem v njegovo kvaliteto. 

Sneči je pa ko Švedka aktivistka, on se žrtvuje za kawo :P in se bo boril do zadnjega diha.

 

 

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

to je pa bolj odvisno od fizične pripravljenosti šoferja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
7 minutes ago, Snečer said:

to je pa bolj odvisno od fizične pripravljenosti šoferja

Beri z razumevanjem : različna motorja, isti šofer , ista pot ( Lj-jadranka-Zd, kafe, Zd-jadranka-Pu, kafe, Pu-Plomin-Rijeka-Delnice-Lj)......

Edited by Lipstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

med versačem in gs ne bi bilo razlike, versač je izjemno udoben, semi aktivno vzmetenje, vetrna zaščita

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 6 minutami, Snečer pravi:

med versačem in gs ne bi bilo razlike, versač je izjemno udoben, semi aktivno vzmetenje, vetrna zaščita

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

Jaz sem šel do Šibenika in nazaj v enem dnevu, samo vročina je bila največji problem, Na TDM, katera je bolj podobna Versysu, sem se neugodno počutil že po 200-tih km. O videzu pa, ker ne maram polišpanih in bleščečih motorjev, mi je zelo všečen eden iz druge teme in sicer RE Himalayan. Če bi znal Kawasaki narediti nekaj v taki obliki bi bilo super...ali pa kdorkoli drug :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 26 minutami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Jaz najbrž ne bi bil primeren za tak komentar (pa moja žena tudi ne) ker sva na pručkah (SX in GT) kar nekaj celodnevnih z vožnjo globoko v noč in celo v mraz prevozila. Na sxu nekaj okrog 900km (brez AC), na gt pa celo 1400km v enem šusu.

Aja, pa nihče od naju ni imel nekih problemov glede udobja.

Če se vrnem na Versisa. Dovolj udobne mere, primerena vetrna zaščita, ogrevane ročke, modi vožnje in semiaktivno vzmetenje, si niti ne znam predstavljati zakaj bi bil problem te kmje narediti. Seveda tudi na drugih ultimativnih turerjih ne, pa naj bo to BMW GS,  KTM ADV itd..

pred 21 minutami, Lipstick pravi:

Beri z razumevanjem : različna motorja, isti šofer , ista pot ( Lj-jadranka-Zd, kafe, Zd-jadranka-Pu, kafe, Pu-Plomin-Rijeka-Delnice-Lj)......

verjetno bi užival, vsaj kar se poznam, če lahko na Z900 cel dan vozim in uživam...najbrž bi povsod.

pred 16 minutami, Snečer pravi:

je pa 900-1000 na dan divjanje, če ni ac

v glavnem šlo bi za nepomemben preizkus za 99,99% šoferjev

 

mam veliko takih fur. Poleti štart zgodaj, pa tja do 9 zvečer komot odkartaš te razdalje in to po normalnih cestah z normalno vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 18 urami, Ris pravi:

@Zivnorc tista ženska, ko je večini moškim všeč, ima po navadi slab sloves😉.  Ampak všeč jim pa je. 

Hahaha štekaš? 

...hitreje in lažje se jo losaš, ko se jo naveličaš.... a štekaš...   :lol1:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 3 urami, Lipstick pravi:

Bi me zanimal Vaš komentar po enodnevni intenzivni vožnji  ( 12 h in 900-1000 km ) na obeh motorjih ......

Če  imate (dejmo se na motorrističnem forumu tikat,  no(mal za hec)) izkušnje z obema, bi z veseljem prebral. Sem imel enkrat možnost pelat GS nekaj KM, pomoje premalo, nč posebnega. Ni bil nek uauuu faktor. Ampak sem res sam nekih 40 km ga peljal. Če pa kdaj rabite koga, da bi z vami testiral, je pa brez dlake na jeziku, pa tud lahko kontaktirate...cajta mam dost! Preveč.

Nisem peljal še versysa 1000, je pa ne enmu mojmu seznamu, da nekoč mora bit v garaži. Se mi dopade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...hitreje in lažje se jo losaš, ko se jo naveličaš.... a štekaš...   :lol1:

 

In kaj hitro se najde drugi, ki si jo lahko ali pa upa privoščit😎

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 47 minutami, Snečer pravi:

Kawasakija ne rabiš testirat, sploh versys je siguren nakup in zadetek v polno.

@Snečer In, ker ne hodim v gostilno si nisem nabavil GS-a😂😂😂.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 47 minutami, Snečer pravi:

Kawasakija ne rabiš testirat, sploh versys je siguren nakup in zadetek v polno.

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 39 minutami, Joker pravi:

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

težava ni v kawasakiju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Joker pravi:

Posplošuješ!

Če nisi standardnih mer, je nakup brez preizkusa hitro strel v lastno koleno. Iz tega razloga imam sam npr. zelo ozek nabor primerni motociklov. Pravzaprav je to skoraj edini razlog, da se vozim, s čemer se pač že...

se ne strinjam, al pa je z mano nekaj narobe. Vse mopede sem kupil brez testiranja in vedno užival.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, vandrovec pravi:

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

in kaj bi želel da nardijo?

Evo ti za offroad 

1528392381_Breznaslova.thumb.png.3db9cb015cf390f39e1924e8a643fd31.png

in tam kjer boš z GSom haral lahko haraš z vsako karjolo ki ima podobne gabarite in pnevmatike.

Simpl. BMW še ni naredil mopeda, ki bi mene prepričal....ja vem bogokletno govorim :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

se ne strinjam, al pa je z mano nekaj narobe. Vse mopede sem kupil brez testiranja in vedno užival.

Sicer še nisem imel čast, ampak na slikah mi ne izgledaš ravno dvometraš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, Joker pravi:

Sicer še nisem imel čast, ampak na slikah mi ne izgledaš ravno dvometraš...

to pa res ne. Ampak si opravil primerjavo višino sedeža, višino/dolžino do tačk, višino vetrne zaščite, razdaljo do kr mila med GS in Versisom 1000?

Teoretično se lahko o slabem produktu, kar nekateri trdijo in nadmočnosti enega modela pogovarjamo samo ko so neke cifre na mizi, pa še takrat je hudičevo pomembno kaj komu sede.

Daleč od tega, da trdim, da je GS slab ali karkol drugega, moped je dober, jih je pa še kar nekaj na tržišču ki so tudi dobri/konkurenčni najboljši svetovni znamki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Vidim, da z nakupom Kawasakija človek dobi gratis še kaj...

Motorjev ne preverjam iz tehničnih podatkov pač pa s preizkusom. Žal testnih Versysev ni, se pa da nanj usesti v salonih. Povsem dovolj, da mi je jasno, da niti testne vožnje ne potrebujem. 

Poleg tega sem že x-krat napisal, da motor, ki ga pač imam, ne bi bil prva izbira, če bi bil 20cm nižji... Skratka, nisem obremenjen z znamko. Kvečjemu mi je znamka, ki jo vozim, v breme, saj nekateri radi žigosajo in predalčkajo ljudi po motorju, katerega vozijo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 minutami, Joker pravi:

Vidim, da z nakupom Kawasakija človek dobi gratis še kaj...

Motorjev ne preverjam iz tehničnih podatkov pač pa s preizkusom. Žal testnih Versysev ni, se pa da nanj usesti v salonih. Povsem dovolj, da mi je jasno, da niti testne vožnje ne potrebujem. 

Poleg tega sem že x-krat napisal, da motor, ki ga pač imam, ne bi bil prva izbira, če bi bil 20cm nižji... Skratka, nisem obremenjen z znamko. Kvečjemu mi je znamka, ki jo vozim, v breme, saj nekateri radi žigosajo in predalčkajo ljudi po motorju, katerega vozijo. 

verjemi da jaz ne (sodim ljudi po znamki moped, ki ga vozijo). Ni pa GS edini moped , ki bi bil prostoren.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

    • piko4321


  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!