Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

vandrovec
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Ni pa GS edini moped , ki bi bil prostoren.

Npr.,.....

Zame vem da, če ni enduro, ni udoben, ampak nimam 2 m v višino...tam verjetno še marsikateri enduro odpade..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, vandrovec pravi:

Kawasaki sploh nima nekega enduro motorja, samo neke delikatne cestake..." se umažejo že, če ga le grdo pogledaš" :naughty: ...škoda, da ne znajo napravit nekaj večjega in robustnejšega 

Kawasaki ima Enduro motorje, letos je lansiral KLX 230, povsem osnovni model za teren, 134kg...

https://www.kawasaki.eu/en/products

Ni problem napravit nekaj večjega, samo potem to ni več za teren, ker je preprosto pretežko.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

zato ker verjetno nima smisla delat za 0,0001% sitnih kupcev nek poseben model in imet linijo za to

danes so praktično vsi motorji dobri in ne potrebuješ nobenega posebnega preizkusa, za neko običajno uporabo bo vsak več kot dovolj in še več = za po Evropi itd.

primer:

yamaha mt07, tracer700, mt09, tracer900, tenere700, super tenere = vse to je za kupit in za vozit, z vsemi se bo fino peljalo tako ali drugače...

danes je toliko izbire, da je veselje

še karkoli sem do sedaj peljal, vse je bilo v redu in za vozit, še najmanj mi je ustrezal fz6 zaradi krmila in položaja sedenja, agregat pa je imel lušen, ampak to je že model za bistro

za Versys lahko mirno rečem, da je to motor, ki je "vsestranski" in bo vsakomur ustrezal...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...pa sej je kar zanimivo tolelele brat...   :D

 

Imam eno naglas razmišljanje: ...v bistvu o tem razmišljam že kar nekaj let..

namreč :hmm:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

al pa gsu daš značko kawasaki in obratno :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Npr.,.....

Zame vem da, če ni enduro, ni udoben, ampak nimam 2 m v višino...tam verjetno še marsikateri enduro odpade..

Versač je cestni SUV, kot še večina krav, ki jih srečaš na cesti. In od teh le redko srečajo pravo enduriranje, 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... zakaj ne naredijo nekje v eni firmi  v Japan... IT... DE.... kjerkoli pač delajo motocikle, zakaj ne naredijo vsaj dve velikosti motocikla. Pa ne mislim zdaj +/- 2cm pri sedežu, pa kak feder ali vagica.....

... preprosto bi lahko naredili 2 okvirja, enga malo nižjega in krajšega... drugega malo višjega in daljšega ... za recimo do 185 cm telesne višine naj bi bil recimo Versys "L" ... nad 185 cm pa recimo Versys "XL" . Pomoje bi bilo to narediti v smislu pasulja....in vsi bi bili zadovoljni.... tko, kot lahko kupiš bicikl.... al pa smučke....al pa gate...

To bo verjetno naslednji "veliki korak" v moto industriji, ko boš obkljukal preko interneta, kakšno velikost okvirja, agregat,  krmilo... (individualizacija it tovarne) naj ti v tovarni navesijo na izbrani model. Verjetno bo še trajalo, preden bo, pa tud cenovno bo bolj za premožne... a ne dvomim da nekega dne...

Sicer nekaj takega že obstaja... custom... sam je res za petičneže in navdušence, ki jih ni toliko, da bi se tega tovarne lotile masovno. Sam počasi bodo mogli ponuditi "nekaj več". Ker samo mobilni telefon z omejitvami namesto števca ni nek hud dosežek.

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

Versač je cestni SUV, kot še večina krav, ki jih srečaš na cesti. In od teh le redko srečajo pravo enduriranje, 

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

pred 2 urami, Snečer pravi:

Kawasaki ima Enduro motorje, letos je lansiral KLX 230, povsem osnovni model za teren, 134kg...

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

Sprijaznite se kawasakijevci, da vaša firma nima motorja v segmentu potovalnih endur...kar se sicer trenutno najbolj prodaja.

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

lih tolko je enduro kot GSka, mogoče malenkost manj, ker je na gski spredaj 19" kolo če se ne motim

na asfaltu pa je versys izjemen, sploh tisočka je nekaka SUV Ninja, tu ni nobene debate

glede udobnosti v vseh testih zadevo hvalijo, sploh SE, ki ima še semi aktivno vzmetenje, udoben sedež, udoben položaj šoferja, vetrna zaščita itd.

saj sem ti gori prilimal še teste "neodvisnih" portalov, samo hvala

 

reklame

bscap0003.thumb.jpg.91a6de5042c9249deb05738d22f6ca35.jpg

DSC_0005.thumb.JPG.8d5ac8d787ca4939f741bf831cb4f2e9.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23

Mislim, da je versace bolj primerjat z XR kot pa za z GS?! Je pa ta tanov zelo grd mi je biila prejšnja verzija veliko lepša. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/motorji/kawasaki/versys-1000/

Testi

Primerjalni test: Potovalni enduro motocikli 2012 ('GS razred')

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

Sedaj v verziji SE seveda lepši in najboljši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 urami, vandrovec pravi:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

 

Samo to ni primerljivo ali konkurenca velikim enduram. 

Kakorkoli, Versys ni enduro in zato se in se bo slabo prodajal oz., bo le redkim všeč.

Sprijaznite se kawasakijevci, da vaša firma nima motorja v segmentu potovalnih endur...kar se sicer trenutno najbolj prodaja.

1. prosim, da mi pojasniš, kaj so prave mere, da bom razumel, kaj je udobje na asfaltu

2. zakaj bi jaz v tej temi moral se sekirati kok se versis prodaja? To je problem kave, ne pa moj. Defintivno pa nima prodajnih podatkov takih zato, ker bi bil slab ali napačno dimenzioniran.

3. Res ne maram, da lastnik, ki ima filing da vozi nadmočno znamko (veš včasih je bil GOLF sinonim, da si tata mata, sploh če si zraven jugota parkiral :P) zviška gleda na mene, ker vozim ali mi je všeč kawasaki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR

@SnečerZakaj ne prilepiš kar pdf-ja, kjer se takoj vidi, da je pristal na predzadnjem mestu. Še tukaj ga rešujejo samo točke na račun "prijaznosti do denarnice".... 

https://www.avto-magazin.si/media/upload/AttachedFile/2012/10/26/am16_2012_primerjalni_test.pdf

Moje mnenje,... 2012 je bil grd, 2015 lep, 2019 pa spet spaka... v živo mi ni všeč. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, XTR pravi:

@SnečerZakaj ne prilepiš kar pdf-ja, kjer se takoj vidi, da je pristal na predzadnjem mestu. Še tukaj ga rešujejo samo točke na račun "prijaznosti do denarnice".... 

https://www.avto-magazin.si/media/upload/AttachedFile/2012/10/26/am16_2012_primerjalni_test.pdf

Moje mnenje,... 2012 je bil grd, 2015 lep, 2019 pa spet spaka... v živo mi ni všeč. 

Če pa je isti kot 2015 :) 

2012

Rezultat iskanja slik za versys 2012 1000

2015

Rezultat iskanja slik za versys 2015 1000

2020

Rezultat iskanja slik za versys 2020 1000

s tem da ima 202 lepši izpuh, stranske luči in vizir, ki nima koleščkov zunaj.

Po drugi strani pa bo GS zaradi štrlečih cilindrov vedno grd, maska in grdi sprednji spojler pa sta itak zgodba zase...

Se prav čudiš, da jim pri XRu rata naredit lep motor

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

1. prosim, da mi pojasniš, kaj so prave mere, da bom razumel, kaj je udobje na asfaltu

Ne bom, ker bi kot moderator to moral vedeti, ampak razumem nekoga, ki stalno vozi le en segment motorjev. GS in XR nista in ne bosta v istem primerljivem razredu, čeprav tudi novinarji tlačijo včasih v primerjavo "hruške in jabolka". Prvi od teh križancev je bila Yamaha TDM, takrat čudo, sedaj se je ta segment okrepil, ker je nekoliko udobnejši od športnih cestakov...:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Ne bom, ker bi kot moderator to moral vedeti, ampak razumem nekoga, ki stalno vozi le en segment motorjev. GS in XR nista in ne bosta v istem primerljivem razredu, čeprav tudi novinarji tlačijo včasih v primerjavo "hruške in jabolka". Prvi od teh križancev je bila Yamaha TDM, takrat čudo, sedaj se je ta segment okrepil, ker je nekoliko udobnejši od športnih cestakov...:smoke:

kot moderator mi ni potrebno prav nič vedeti o motorjih, le red moram delati :P in tule bova o moderatorjih zaključila, ker je omemba tega dela prav nepotrebna in neprimerna. Lahko mi pa napišeš, da kot član/motorist vozim samo en segment. In to je pa res. Še najbolj mi sede ta drža, zato pokončnega sedenja nočem. Sem pa vozil kar nekaj SUVjev in zaenkrat mi kot karakter še najbolj sede KTM 1290 ADV

 

Da motorji postajajo in prehajajo vedno bolj drug drugemu v segment, da so ST mopedi bolj za dirkanje in ST bolj za udobno križarjanje, da novinarji celo primerjajo ST in SUV je pa že dolgo. Poglej primerjave, celo KTMGT vžejo kdaj v primerjavo z GSom...

Kot voznik/lastnik pa morem vedeti samo nekaj:

1. da mi je lep

2. da ustreza temu kar hočem od mopeda

Vse ostalo (vključno z blagovno znamko) je zanemarljivo, oziroma koliko je kaj dražje pri vzdrževanju, kvarljivosti itd..pa spoznaš ko se voziš.

Tako da, toliko o blagovnih znamkah, kaj si o znamkah mislim pa si poglej pri spodnji sliki, lahko gladko zamenjaš znački, je prepuščeno lastniku in njegovemu filingu za koliko se mu je podaljšal, ker vozi neko blagovno znamko :P

ps. Versač ima čisto dovolj velike in udobne mere kot večina cestnih SUV

1459076_588346324568257_1462148091_n.jpg.99932790bb016286f515f8a12ea0cbf4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry

Če bi Versys bil avto, bi ga takoj kupil. Relativno poceni, se ne kvari, uporaben, varen... ker pa je to motor, pri njem pogresam malo več, nekaj kar ne moreš opisati s podatki, statistiko... Zato Versys nikoli ne bo v moji garazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
15 hours ago, vandrovec said:

Ker pa ni pravih mer se ne prodaja. Ne gre se za enduriranje ampak udobnost tudi na asfaltu, samo nekateri tega nikoli ne bodo razumeli. 

Pismo, jez mam mal cez 180cm, pa mal cez 120kil, zavzamem kar dost prostora. Pelal nisem, parkiran, je verso 1000 (2012)  zelo prostorn motor. Bi reku, de ima celo vecjo klop, kot gs. Hecno, najleps sm sedel na vstromu 2014. Ceprav je obcutno manjsi kot verso,  so mi razmerja sedla u piko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, perry pravi:

Če bi Versys bil avto, bi ga takoj kupil. Relativno poceni, se ne kvari, uporaben, varen... ker pa je to motor, pri njem pogresam malo več, nekaj kar ne moreš opisati s podatki, statistiko... Zato Versys nikoli ne bo v moji garazi.

mislim, da si kar zadel bistvo motorizma. :OK:

pa ne velja to samo za Versača, verjetno še kak drugi moped

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pismo, jez mam mal cez 180cm, pa mal cez 120kil, zavzamem kar dost prostora. Pelal nisem, parkiran, je verso 1000 (2012)  zelo prostorn motor. Bi reku, de ima celo vecjo klop, kot gs. Hecno, najleps sm sedel na vstromu 2014. Ceprav je obcutno manjsi kot verso,  so mi razmerja sedla u piko. 

Saj o tem smo že, kaj je za nekoga udobno. Pa Strom je enduro, Versys pa ne, morda je to vzrok. Primerjaj hod vzmetenja, širino krmila, višino sedeža, medosno dolžino, velikosti koles...pa boš morda našel razliko,

Tu sem našel še kar dobro razvrstitev motornih koles, drugje jih pa strpajo v pol manj razredov in vse pomešajo...

Ashampoo_Snap_2019_12.15_11h17m04s_001_.png.6b18c7d6d11760b94368b35114a8838d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 20 minutami, vandrovec pravi:

Saj o tem smo že, kaj je za nekoga udobno. Pa Strom je enduro, Versys pa ne, morda je to vzrok. Primerjaj hod vzmetenja, širino krmila, višino sedeža, medosno dolžino, velikosti koles...pa boš morda našel razliko,

Tu sem našel še kar dobro razvrstitev motornih koles, drugje jih pa strpajo v pol manj razredov in vse pomešajo...

Ashampoo_Snap_2019_12.15_11h17m04s_001_.png.6b18c7d6d11760b94368b35114a8838d.png

dobro poglej fotko, kaj je enduro...ma kaki vstrom :)

GS in Versys spadata v kategorijo Adventure in tako ga oglašuje tudi kawasaki = adventure tourer

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 17 minutami, Snečer pravi:

dobro poglej fotko, kaj je enduro...ma kaki vstrom :)

GS in Versys spadata v kategorijo Adventure in tako ga oglašuje tudi kawasaki = adventure tourer

 

Ja, v kategoriji enduro sta pa GS in Strom... GS je v obeh kategorijah, Versys samo v Adventure, čeprav so tudi tam nekaj pomešali, sto ljudi sto čudi. Po merah se jih lahko loči

...kako je tu vmes prišel Ducati Panigale pa ne vemAshampoo_Snap_2019_12.15_12h12m55s_002_.thumb.png.f478f45642f53779a761a5e7ac485ac9.png

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, Snečer said:

Če pa je isti kot 2015 :) 

Ni. Primerjaj ju v živo, po možnosti v isti barvi. 2015 si prilepil v najgrši "kičasti" barvi... 

 

31 minutes ago, DAMI34 said:

mislim, da si kar zadel bistvo motorizma. :OK:

pa ne velja to samo za Versača, verjetno še kak drugi moped

Ni zadel bistvo motorizma... povedal je le, da nima nekaj več, kar bi lastnika pripeljalo do zmage v merjenju pimpekov, če se že omenja pisoarje. Je le povprečen, kar pa ni dovolj za prodajni hit. Manjka še Versys H2... se pa bojim, da ga bo na poti do zmage ovirala teža...  :)  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • truckdriver
      Evo nekaj fotk z današnje vožnje. Danes naredil z SX-om 130 km. Odprl sem ga do 7,5k rpm/min. Današnja slika obnašanja SX-a v vožnji pa je zame že bolj kristalizirana. Vozil sem namreč po zelo zaviti cesti in preizkušal obnašanje motorja na ostrih in počasnejših zavojih kakor tudi na hitrih zavojih. Občutki so presegli moja pričakovanja, glede na pisanje raznih testnih novinarjev o tem motorju. Lahko namreč povem, daje motor izjemno vodljiv v vseh segmentih vožnje, tako na zaprtih, kakor tudi na odprtih zavojih. Jaz namreč nisem opazil nikakršnih težav o katerih piše testna novinarska srenja. Motor gre namreč točno tja, kamor ga usmeriš in sledi vsakršni voznikovi komandi. Več kot prepričan sem, da je karakter obnašanja tega motorja mojemu stilu vožnje pisan na kožo. Zame zelo igriv in za vožnjo nezahteven motor. Kar se vonje tiče z eno besdo, amazing. Kar se performans motornega kolesa tiče awesome.  Zdaj vem, da me čaka ogromno čudovitih km in užitkov s tem motorjem.  To so namreč izključno in samo moji osebni vtisi vožnje in obvladovanja tega motorja.   
    • Andrej P
      1. Defnitivno flip-up. Je že zgoraj napisanih dovolj prednosti. 2. Mora biti kompozitna. Plastiki ne zaupaj. Nolan mislim, da ima samo 105ko kompozitno 3. Teža 4. Mora biti tiha 5. Pasat mora na glavo. Ne glej na firmo, ampak kako ti paše. Ko jo daš gor, ne sme sedeti na samo nekaj točkah, ampak po celi glavi. 6. V trgovini jo daj na galvo in hodi z njo eno uro. Če te kje malenkost tiši, bo se na motorju samo potenciralo in bo ful slabše. Številke ne odražajo vrstnega reda po pomebnosti.
    • Nja
      ok mal me heca s telefonom., sem hotla popravit prispevek..... v glavnem dezinformacija, tista spletna stran ima mal čudno napisano. N90-2 ostaja v proizvodnji... se pa barve menjajo najbrž... vzela sem n100-5, se občuti, da je tezja, ampak po 1h je še OK. kako bo med vožnjo bom pa ta vikend sprobala 😛  
    • XTR
      500€+ je še dodatne opreme (trije kovčki z nosilci, cevne zaščite). To bo kar 20% manj od novega (ne samo tvojih 650€), ker cena ni fiksna. 
    • Thundercat
      pri avtih je čist druga. Če prodajaš avto leto in pol star ga lahko prodaš za kaj -20% od cene novga? Pri avtih takoj zgubiš, v trenutku ko ga kupiš Pri motorjih: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15080237&display=Yamaha MT-07 TRACER leto in pol star tracer 650 Eur manj kot nov: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15049465&display=Yamaha TRACER 700 2019
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!