Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

MiNa
pred 38 minutami, XTR pravi:

Bučke... potovalni enduro brez offroad ambicij. 

In potem pride do takšne situacije...

"The road was mostly damaged asphalt with about 40km of rough, rocky stuff at a pass closer to Alichur
A meeting with Croatian bikers on the rough pass
They had not gone into Wakhan as they’d been told their bikes were too big. I think they could have done it"

Vir: Dečko pa prevozi na sport mašini .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris

Vprašanje, kje je na motorju coda barve? V homologaciji je zabeležena S6B kar pa po barvni codi pomeni nekaj druga kot je realno. 

 

Barve.pdf

Edited by Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco
Ob 12. 12. 2019 ob 19:32, Ris pravi:

😉

_20191023_173015.JPG

Ris, kaj naj rečem...iskrene čestitke za motor, lep k slika...naj ti dobro služi

kmalu se ti-vam pidružim je že zaaran...😎😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

Drugače pa vsem bikerjem...zdravo srečno in varno 2020...z veliko km, suhega vremena in dobrega asfalta....:bike:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 15 urami, cisco pravi:

Ris, kaj naj rečem...iskrene čestitke za motor, lep k slika...naj ti dobro služi

kmalu se ti-vam pidružim je že zaaran...😎😀

Hvala. Čestitam za odločitev. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

Ris, dej mi povej kateri imaš zadnji kufer, a si ploščo našraufal na obstoječi original nosilec?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 44 minutami, cisco pravi:

Ris, dej mi povej kateri imaš zadnji kufer, a si ploščo našraufal na obstoječi original nosilec?

 

Kufer je SHAD 48, plošča je pa namontirana direkt na obstoječo ploščo. Da pa zadeva ni preveč nazaj pomaknjena sem prilagodil (pomaknil naprej) ravno toliko, da se da sedež odstranit.

DSC_0023.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

odlično, to me je zanimal...:OK:

 

 

sam gledam tole sliko, bi se dalo odstranit original ploščo,

pa ploščo kufra našraufat na nosilca prtljažnika...si to kej gledu?

al to ne bi nič spremenil...

 

a lahko ob priliki prlimaš še eno sliko od strani...da vidim kuk štrli kufer čez

zadnjo gumo....hvala

 

lp

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 5 minutami, cisco pravi:

odlično, to me je zanimal...:OK:

 

 

sam gledam tole sliko, bi se dalo odstranit original ploščo,

pa ploščo kufra našraufat na nosilca prtljažnika...si to kej gledu?

al to ne bi nič spremenil...

 

a lahko ob priliki prlimaš še eno sliko od strani...da vidim kuk štrli kufer čez

zadnjo gumo....hvala

 

lp

 

 

Ne gre, je širša pa tud luknje ne štimajo. Kufra žal trenutno nimam doma zarad barvanja, zgleda pa podobno čez zadnji del kot original. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 15 minutami, LunaticFringe pravi:

Ti je ratalo najdit kodo barve? Jst tudi iščem. 

Ne, če nebo druge, bo v mešalnici iz stranskega kovčka zmeril barvo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 37 minutami, mladench pravi:

Not impressed 🤷‍♂️ 😫IMG_20200118_102515.thumb.jpg.66b51e1ffdeb837d590676496a57c790.jpg

jaz tudi, da si obiskovalec čisti nos na tako lepem motorju :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitjaF

Kaj bi  jaz dal, da bi lahko po nekaj minutah sedenja na ugasnjenem motorju, vedel točno kako slab je. Mamo večkrat otožno vprašam zakaj me ni rodila tako "pametnega". Evo spet mi gre na jok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Hehe, vsak prav vsak ima pravico, da mu motor ni všeč, ga ne impresonira in obratno. In to bilokateri motor (ne samo versis), je pa seveda fajn, če kdo še kaj več napiše, kot pa samo:

mi je lep, mi je grd itd..(več zato da potrdi svojo izjavo, ni pa nujno seveda)

ps. mene Versač1000 tudi ne prepriča, pa je fajn, pa je prostoren, pa zanesljiv, naloudan itd...me pa SX, ko se nekaterim absolutno ne dopade itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

Moja objava je dosegl cilj s prvim citatom 😃 seveda nebom brihtuliral kako dober ali slab je, samo s sedenjem na njem :)

Po branju uporabniških izkušenj, vrjamem, da je super moped 👏✌️

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 11 minutami, mladench pravi:

Moja objava je dosegl cilj s prvim citatom 😃 seveda nebom brihtuliral kako dober ali slab je, samo s sedenjem na njem :)

Po branju uporabniških izkušenj, vrjamem, da je super moped 👏✌️

 

GS killer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

Po moje pri izbiri modela veliko vlogo igrajo subjektivni vplivi,  ki so posledica socialnega druženja, vplivi marketinga na našo zavest ter podobno in to se vidi že pri prvem izboru blagovne znamke pred izbiro modela. Motoristi, ki so šele pričeli voziti najbrž niti ne vedo, kaj bi jim "pasalo" in tako kupujejo na "oko" ali pa po "črednem nagonu", torej, tisto, česar je največ na trgu. Najbrž smo vsi v podzavesti pod določeniim vplivom okolja, družbe in informacij ki jih preberemo na netu in si tako zelo tažko ustvarimo svoje mnenje. Meni osebni recimo Versys sploh ni všeč, pa vozim vizuelno podoben motor, in Versusa sploh še nisem probal, a imam o njem svoje menenje, kar pomeni, da se itak motim, ker ne morem soditi na podlagi nekih predvidevanj. Po drugi strani pa vedno ko pogledam recimo Kawasakija Ninjo (katerokoli,  jo občudujem, še posebej sedaj to novo SX 1000, ki je pa prav tako sploh še nisem vozil, a bi jo imel.... in imam ustvarjeno neko mnenje na podlagi vizualizacije in prebranega. Čeprav sem sprobal že kar dosti motorjev, pa jih vseeno še večino sploh nisem in potem prebiram mnenja tistih, ki so jih vozili in si na podlagi tega ustvarim neko mnenje. Tako da, mogoče je ravno čar v tem , da vsega ne moremo sprobati (no, nekateri. po profesionalni poti imate te možnosti, super !), ampak najbrž se tisti, ki ne sprobamo vsega, več motimo kot imamo prav. In potem prebiramo debate dalje... bo zanimivo leto, upam da sprobam kaj od novitet. 

Edited by Loba

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitjaF

Pa, naj te opozorim, raje ga ne probat.

Samo pomisli, kako grozno bi bilo, da ga slučajno probaš za en weekend. Potem bi si ga moral kupit in kako bi to razložil na forumu ob takih objavah. Da ne govorim, da stane 18000+eur.

To ti govorim iz lastnih izkušenj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

@Loba odlično napisano 🏆

@MitjaFvalda nis dau 18000 za to? 😲

@DAMI34 in ostali ... A Versys ima 12v in gretje ročk serijsko? Sem spregledal... Ali je tudi pri temu modelu Kawasakija dodatno? Če nima, zanimiva odločitev Kawe 😒

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitjaF

Ne, na srečo, sem se že na prejšnjega napalil, je bil samo 14k+ s kufri seveda. Model Versys 1000 se ima vse serijsko, mislim ,da tudi kovčke. Ta cenejši mislim da nima ročk ima pa 12v.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitjaF

2016 sem prvič v življenju kupoval nov motor (hotel sem crossover in rabljenih ni bilo). Kupoval sem več kot 6mes. in probal vse v razredu :Yamaha Tracer 900, Ducati Multistrada 1200, BMW1000xr. Yamaho in BMW cca dve uri, Multistrado in Kawasaki sem vzel za weekend.

Vsi so dobri motorji, ampak jaz se vozim (20.000+ na sezono) in v tem, je Kawasaki boljši od vseh, sploh za v dvoje. Če koga zanima, lahko argumentiram.

Je pa od vseh najmanj sexsi (če se o lepoti ne sodi) in najmanj sportski. 

Jaz na žalost v 25 letni karieri nisem prišel do nivoja, da bi lahko izkoristil teh 120KM. Na cestah pa niti slučajno, že tako če prevoziš 20000km na sezono, si 5x bolj ogrožen od povprečnega slo. motorista, ki naredi 3-5 tisoč. Zato je vprašanje: ali rabim 160KM a no-braeiner kot rečejo. 

Je pa res, da je agregat praktično enak kot na 2012 modelu, ampak jaz bi se namesto dodatnih konjev, bolj razveselil 20% nižje porabe. Tudi turbo bi bil super, ampak potem bi bil zadosti 650 dvovalnik z alu okvirjem in Showa semi active vzmetenjem. Tak motor bi bil varčen z dosti navora in čez 100KM, 20kg lažji... bi bil pa gotovo predrag. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Ne vem, korona ima navidez majhno cifro... Ampak, kot jaz vidim je pa tretjina vseh umrlih za korono v Italiji. 12.000. Napram celem svetu z 37.000. Italija je indikator, kaj korona lahko naredi, ce so ukrepi pozni in slabi. Ne, ce  ni ukrepov. Ze samo ce so malo pozni, ima ena Italija tretjino vseh umrlih na svetu.  In se to nekako centralizirano na en del Italije, ne vso.  Statistike so lahko zelo varljive. Mislim, da bi brez ukrepov, korona bila precej zoprna zadeva. V Italiji sedajle, ze po ukrepih, le te sprostimo, pa nej se odigra kakih 100 nogometnih tekem, pa par festivalov, z po 30.000 gledalci, ki vpijejo, itd (torej korona brez ukrepov), in dobimo masakr.  Z resno karanteno, imajo ze kar nekaj casa po 700 mrtvih na dan.  Ker pa veliko drzav ukrepa, mogoce celo preodlocno, so pa cifre izven Italije se nekako znosne...  To se pac meni zdi, z mojo logiko. zato se mi zdi da so ukrepi nujni, da ima korona potencial, da naredi resno skodo, tudi ce sama statistika zrtev govori drugace... Zato podpiram ukrepe.  Tudi pomisliti ne upam, kaj bi bilo v Italiji brez ukrepov. In brez njih, bi se rec neovirano sirila. Ne verjamem, da virusi sami silijo v Italijo.
    • Scarabeo 500
      Zanimivo, pa vse te številke so dostopne v trenutku, pa jih večina ne pozna ali noče poznati. Primerjave so zelo zanimive. Ko vidiš, zakaj ljudje umirajo po svetu in v kakšnem številu, je korona  ...  Po moje je zatajila stroka. Podlegla medijskemu in političnemu pritisku. 
    • ukica
      A pravim.. 10.000 ljudi se okuži s Corona virusom pa bi vsi imeli in nosili maske. Na svatu ima 50 milijonov ljudi HIV pa se zmer noben noce seksat s kondomom.. cuden svet a?
    • Alla
      uradni podatki, dosegljivi tudi na WHO, zajemajo vse države sveta v obdobju 01.01.2020 do 29.03.2020, torej prvi kvartal letošnjega leta.... v prvih 3eh letošnjih mesecih je zaradi različnih virusnih bolezni umrlo 3.195.379 ljudi : - 2.021.618 zaradi raka - 413.794 zaradi HIV/AIDS - 241.446 zaradi malarije - 119.666 zaradi sezonske gripe (tudi cepljeni, 99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) - 37.091 zaradi covid19 (99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) zaradi različnih vzrokov je umrlo 1.871.494 otrok mlajših od 5 let, izvedenih je bilo 10.465,178 abortrusov (splavov), 76.102 žensk je umrlo med porodom, 615.816 je umrlo za posledicami alkohola, 1.230.855 za posledicami kajenja, 332.367 jih je umrlo v prometnih nesrečah, 264.032 pa je bilo samomorov.... vse to v samo prvih 3 mesecih letošnjega leta.....ob čemer moram poudariti, da podatki ne zajemajo milijonov umorjenih zaradi vojn - otrok in odraslih, niti milijonov umrlih zaradi lakote - otrok in odraslih.... Sorry, kdo nas ma za norca, pa kako hudo nas bo to vsekalo po kepi?
    • Dimen
      Ena kratka furca še pred karanteno  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!