Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

Snečer
pred 6 urami, luxsa pravi:

Klobasac Snecer daj ti meni razlozi kako je mogoce da je po tvoje versis z 257 kilam lazji od gesa ki ma 247 kil,ali imajo japanajzeri lazje kile al kaj.  🤣

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco
pred 49 minutami, Snečer pravi:

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

se strinjam s tabo...

doma imam v-stroma 1000 letnik 2007

in če sem odkrit je Versys na prvo lažji...za premikanje gor dol po garaži

in dvorišču imam občutek da je lažji (pa čeprav ima uradno kako kilo več kot štrom),

mogoče zaradi drugačnega težišča...ne vem...kako bo pa v sami vožnji 

pa še ne vem...upam pa da čimprej sprobam in javim...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
1 hour ago, Snečer said:

S kakšnim opozorilom ti bom prvi del razložil, drugače pa je to isto kot če gleda npr. vremensko napoved pa imaš navedeno temepraturo, zraven pa je napisano "feels like".

Za BMWja so dolgo pravili, da je zaradi štlrlečih cilindrov "feels like" 150kg, da ga z enim prstom pobereš (video na YT itd.).

Povprečen GS, ki ga vidimo na cestah, je GS adventure model, ki povsem olupljen tehta 270kg, na to prištej še vso navlako in smo tam, feels like.

Osnovni Versys ima 239kg, feels like "bullet".

Ne bo drzalo,v prospektu lepo pise da versis letnik 2020 vaga 257 kg se verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 6 minutami, luxsa pravi:

Ne bo drzalo,v prospektu lepo pise da versis letnik 2020 vaga 257 kg se verzija.

Na Dinos pelji tvojega stehtat pa bomo sigurni kolko je GSA težek. Tam so točne vage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Moj sin je rekel za Ninjo 1000sx, fak kok je lahek v primerjavi z SDGT...no potem sem mu povedal, da mata oba 230 kg...nakar je odgovoril točno to kar se piše "feels like". Očitno nizko težišče daje filing, ko ga z nogami stisneš, agilnosti, kar se enači s težo. Šele ko ga moraš s tal pobirat, mu fiksaš vse po spisku :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

a se ga sam sonči al se ga tud kej na sprehod pele

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 2 minutami, cisco pravi:

a se ga sam sonči al se ga tud kej na sprehod pele

Ja grem samo kosilo pojem😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

:OK:...jaz sem "že" en tank pokuru...

Edited by cisco

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil😂😂😂

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Ris pravi:

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil😂😂😂

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

0 je verjetno defolt, moralo bi pisati v knjigi. -5do+5 je pa verjetno fina nastavitev, ki si jo sam narediš po želji. Recimo ti maš zihr, voznik, vozink+kufri, 2 osebi in 2 osebi+kufri. In to določiš verjetno s tipkami. Zadeva zategne potem vzmet po nekem določenem programu, za 2 osebi itd..Če boš osnovo spremenil, recimo da maš kakih 90kg, kar je običajno več kot defolt, potem daš še kak + zraven. Tako jaz razumem. Fino nastavljanje osnovne prednapetosti. Bi pa zihr moralo v navodilih pisat.

ps. qviki za navzdol, pri meni super deluje če športno vozim, pri umirjeni vožnji mi veliko bolj odgovarja blipanje (sklopka blip dol)

Tudi s samega vidika vožnje, mi ni všeč odpuščanje gasa na nulo pred ovinkom, ker imaš kar nekaj dela, najprej odpustiš pol dodaš. Običajno pri padanju brzin se gas še dodatno odpre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

0 je verjetno defolt, moralo bi pisati v knjigi. -5do+5 je pa verjetno fina nastavitev, ki si jo sam narediš po želji. Recimo ti maš zihr, voznik, vozink+kufri, 2 osebi in 2 osebi+kufri. In to določiš verjetno s tipkami. Zadeva zategne potem vzmet po nekem določenem programu, za 2 osebi itd..Če boš osnovo spremenil, recimo da maš kakih 90kg, kar je običajno več kot defolt, potem daš še kak + zraven. Tako jaz razumem. Fino nastavljanje osnovne prednapetosti. Bi pa zihr moralo v navodilih pisat.

ps. qviki za navzdol, pri meni super deluje če športno vozim, pri umirjeni vožnji mi veliko bolj odgovarja blipanje (sklopka blip dol)

Tudi s samega vidika vožnje, mi ni všeč odpuščanje gasa na nulo pred ovinkom, ker imaš kar nekaj dela, najprej odpustiš pol dodaš. Običajno pri padanju brzin se gas še dodatno odpre.

To o kilaži sem tud jaz pomislil, ker pri pretikanje nastavitev solo, solo+potnik se motor dvigne. Bom ga že pogrunta mam čas. 

Važno, da sem zopet v sedlu🤘

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, Ris pravi:

Screenshot_20200321-165146.png

Tako kot sem ti rekel. Fina nastavitev. Recimo motor je nekje pripravljen za 70-75 kg težkega šoferja, maš 80kg, daš prednapetost na +1. To je dobro, moj GT tega nima, pa bi rabil. Za fino nastavitev moram na servis.

Drugače pa pri pretikanju se bo še vedno moped dvignil ampak z upoštevano osnovno fino nastavitvijo, kar je tudi prav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco
pred 23 urami, Ris pravi:

Motor se pelje čudovito, tud v dvoje je lahkoten in vodljiv. V načinu road je za mene in moj način vožnje čist ok. V šport pa postane na gasu odzivnejšiin zgine nekoliko zadušljiv zvok ob pospeševanju. KQS dela fino, a se ga bom moral privadit. Mi pa prestavljanje navzdol bol odgovarja z sklopko. Zavore primejo, da je veselje. Vizir v nižji višini lepo opravlja svoje delo nekje do 130km/h fino čez čelado in pri moji višini idealno usmerja veter v zgornje zračnike čelade. Pri višji hitrosti je bolje imeti v zgornji nastavitvi. Pogled na cesto ne moti rob vizija. 

Vzmetenje zelo lepo duši neravnine na asfaltu in ni čutiti pozibavanja celega motorja. 

Višina sedeža mi ne dela težav, čeprav nisem čisto z stopali na tleh(malo se bo treba privadit stopalkam, ki so malo nerodno postavljene). 

Aplikacijo za tel. sem imel vklopljeno a kot sem v drugi temi napisal, preveč tipkanja in potrjevanja za nastavitve motorja. 

Širina belance je meni super, in pogled v špegle nazaj čisto ok. 

P. S. Srečal med vožnjo enga z GS-om in je kar malo zadržano odzdravil😂😂😂

Eno neznanko imam, kaj je load adjustment. Lestvica je od - 5do +5. Trenutno je nastavljena na 0.

Aja, poraba trenutno 5,6

 

 

 

lahko rečem da imam zlo podobno izkušnjo...kviki gor mi gre lepo dol mi dela mal teža se bo treba navadat...

kar se tiče nastavitve Load-a...jaz sem dal na +2...mam tam cca 100 kil...s tem se bom še mal poigral

sam da zima spet mine...poraba identična 5,6 po dobrih 300 km...

edin akr me moti je zvok...tle morm neki poštudirat...

 

 

tole je brutalno sam škoda k pr nam ni legalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

kviki za dol uporablja v bistvu nenaraven gib, to je spuščanje plina na nulo. Večji kot so obrati, bolj kot je športna vožnja, lepše pade tudi dol, tudi obrate lepo dvigne pred tem. Recimo ga pripuliš pred ovinek, spustiš plin, bum bum dve dol. Za umirjeno vožnjo pa ravno ni, oz je lepše s sklopko.

Tak je na mojem, ampak je identična roba na vseh jurjakih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris

Za športno vozit je primerno držat obrate nekje nad 4000rpm, to pa pomeni max4 prestava za koliko toliko legalno hitrost na cesti. Motor pa se pelje čudovito v 6 tud pri 2000rpm. 

V glavnem gor KQS, dol kuplunga. Vsaj jaz z mojim načinom vožnje. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Da ga ne boš zamoril :P sedaj ko je še v garanciji mu kr občasno vadi dušo. Ne bo nič škode, če pa bo, bo pa vsaj popravljena zastonj. Šalim se, nič mu ne škodi ne eno ne drugo. Škodo mu pa samo eno (bilokatero)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco

ja res...za versysa 330 eur kar je top cena :hmm:

 

25.3a.42.D1100160102LeoVinceLVoneEvoEndschalldaempfer84019.jpg

Edited by cisco

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 7 minutami, cisco pravi:

ja res...za versysa 330 eur kar je top cena :hmm:

 

25.3a.42.D1100160102LeoVinceLVoneEvoEndschalldaempfer84019.jpg

Me mika nabavit. 😉 Morda črnega🤔

5c.13.6a.H1100378661LeoVinceNeroEndschalldaempfer84019.jpeg

Edited by Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
cisco
pred 6 minutami, Ris pravi:

Me mika nabavit. 😉 Morda črnega🤔

črn je 370 eur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      OH in splOH
    • DAMI34
      znaš, v pravo temo znaš pisat, vidim. Sem ti samo zapisal odgovor, da ne boš iskala kam je izginila tvoja tema in vprašanje.
    • RobiRoberto
      Evo ga, načrt že imam, še Sam Svoj Mojstr bom moral bit !!!  
    • DAMI34
      določene zadeve vožnja v dvoje krepko bolj troši. In pohvale za kmje. Moj kolega na GS1200 se je lani fural po južni Ameriki skupaj z ženo s preko 200000km na števcu. Je pa tak, da recimo, ko je prišel dol, je crknil ležaj alternatorja in bi ga čakal (tam ga ni za dobit) cca 2 meseca, pa so potem z nekom rešili, da je svojega odmontiral al nekaj v tem stilu, da sta lahko sploh začela potovat. Sem pa mnenja, da ob pravilnem vzdrževanju lahko z večino motorjev visokih kubatur, če niso agregati preveč naviti in zlorabljani narediš krepke kmje. Moj bivši SX (ker že Vandrovec prca :P) je opisan in popisan v njegovi temi. Bivši lastnik je povedal, kaj vse je bilo na njem narejeno in razen rednega dela, obnove prvega vzmetenja in menjave zadnjega, ni šaril po motorju nič, pa tut problemov ni imel. Trenutno ima preko 120.000km in še leti.  
    • DAMI34
      se bojim da bo s sprostitvijo napadalno napadena cela obala  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!