Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


DAMI34

Priporočene objave

Saj maš Mitas, sam pade v ovinek.

Ok, torej versys 1000 se slabo "pelje", zanimivo. Pa vse zanič.

Raje slišim od uporabnikov, ker v revijah itak ne smejo kaj preveč negativno komentirat, sicer jih naslednjič ni zraven.

Ampak, uporabniki, nekateri, so pa tudi iz drugega planeta.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Saj maš Mitas, sam pade v ovinek.

Ok, torej versys 1000 se slabo "pelje", zanimivo. Pa vse zanič.

Raje slišim od uporabnikov, ker v revijah itak ne smejo kaj preveč negativno komentirat, sicer jih naslednjič ni zraven.

Ampak, uporabniki, nekateri, so pa tudi iz drugega planeta.

 

Kaj nisi zadovoljen z odgovorom ? Kje sem jaz govoril da je kaj zanič ? 

Od kakšnega uporabnika bi ti rad kaj slišal , če motorja sploh še nimajo oz. ga še nobeden ni kupil . 

Grafov in risbic pa imaš dovolj , da si ti strokovnjak ocenil , da je vse top , zakaj potem potrebuješ kakšnega uporabnika , saj ti je vse jasno .

Ja nismo vsi iz Štajerske to je res .

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gledam podatke

XR ima 152HP

versys skromnih 109HP

prvi do 100 potegne v 2.8s, drugi v 3.1s, končna prvi 154milj, drugi 136milj

versys pridela vse že pri 7000rpm, bmw pri 9050...

skratka nobene barvne televizije pri BMWju, navita mašina v neuporabnih vrtljajih za touring in glede na presežek moči dokaj skromen performanse

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj nisi zadovoljen z odgovorom ? Kje sem jaz govoril da je kaj zanič ? 

Od kakšnega uporabnika bi ti rad kaj slišal , če motorja sploh še nimajo oz. ga še nobeden ni kupil . 

Grafov in risbic pa imaš dovolj , da si ti strokovnjak ocenil , da je vse top , zakaj potem potrebuješ kakšnega uporabnika , saj ti je vse jasno .

Ja nismo vsi iz Štajerske to je res .

zadovoljen sem s tvojim odgovorm, drugemu so odgovarjal, ki očitno pravi, da se versys slabo pelje

vedno se čudim tem "testom", pri versysu se še sedaj spominjam, ko so testirali 1000ko v magazinu, da se "težko" pripelješ na Vršič, ker je treba tudi menjalnik uporabit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, tle se pa jest 100% strinjam z Snecerjem. Med novimi 1000 ccm motocikli je tako malo razlike, da navaden uporabnik težko opazi. S tem, da so prezmogljivi.  Če 120 KM ni dovolj za motor... ja potem pa res ne vem. Moj jih ma 100 pa je čist preveč, da bi vse spustil na cesto. Se ne bi dobro končalo-za mene. 

Ne rečem, da ni potrebno. Ampak, da je za cesto čist dovolj tam cca 70-80 KM. Kar je več je luksuz.

Je pa jeba, če med BMW kolegi, težko rečeš, da maš "samo" Kawasakija. Verjetno boli, k ti vsak reče,  haha... a nimaš za BMW v resnic si pa misli... hjao kok sm jest preplaču tega bavarca, on pa za manjši denar kupu fajn japonca. 

Folk tripa na znamke, potem pa po cele dneve dela, gara da obdrži status. Jest delam po 4 h, al pa še tok ne. Pa se rajš cele dneve fjakam okol na starih jajcih.

PS: Boli me za konje. Kubiki so fajn. Jest speljijem kr v 2. prestavi. Včas tud v 3. To je bl fajn. Pa glavnina navora pri 3500 obratih.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, skalar36 said:

Mene najbolj zanima, kje imajo testne vožnje za tanovega versysa. Da tud jest poskusim, kok je razlike...

Testne vožnje pričakuješ od uvoznika, ki v dvajsetih letih ni uspel posodobiti spletne strani? Žalostno,... pa niso slabi motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

Testne vožnje pričakuješ od uvoznika, ki v dvajsetih letih ni uspel posodobiti spletne strani? Žalostno,... pa niso slabi motorji. 

NE to ne. Apak en ga je že pelu, pa pravi, da je BMW boljši. Sm pomislu, da je bil na testni vožnji, da je prišel do take ugotovitve, ker dvomim, da ga je kupil pa potem šimfal.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snecer pravi:

moram ti povedat, da jaz redko na polno odprem plin, tudi pri prehitevanju...

boš videl, ktm bo naredil nekaj nad 1301 :) 

sam ti si nekaj posebnega :P

Jz sm tvojga skoz do konca mel odprtega :D

To o KTMju pa skoraj ne verjamem, že sedaj malo pretiravajo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

 

Jz sm tvojga skoz do konca mel odprtega :D

Si imel izklopljeno vso elektroniko? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, thumper pravi:

koliko je enakovrednih "budget" jurjakov 4cil s tako opremo za tak denar?

če špekulirava med 950 in 1050ccm in podobnimi konji, jih je kr nekaj in povsod so cene med 12-14 jurji.

Tracer, KTM ADV 1090, marsikomu je čisto vseeno a je moped 800 ali 1000ccm, se odločajo na podlagi drugih aspektov.

Definitivno je konkurenca v tem segmentu še kako velika.

pred 11 urami, perry pravi:

Bmw xr ni tako drazji, pa je barvni televizor za Versysa 1000

ja a zato ker ma značko BMW? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, XTR pravi:

Testne vožnje pričakuješ od uvoznika, ki v dvajsetih letih ni uspel posodobiti spletne strani? Žalostno,... pa niso slabi motorji. 

zakaj bi uvoznik še posebej delal stran, če imaš kawasaki.eu ?

da pa ne dajo na test pa jih je za razumet :) berem, da hodi folk okoli do prodajalcev, samo da se gratis vozi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

:lol1: v cem je barvni televizor, pa pustimo de kaze barve. 

 

Ce ima motor 120kw, je pac use bol resno na njem. Zavore, grust, vzmetenje, vse mora dobro shandlat 160konj. 

Ne ga srat prosim.

Mam KTM GT in ni nič bolj barvni tv kot je full opremljen Versis. Ima pa močnejši agregat, to je edina prednost in tistemu ki sedenje na versačeju ne paše, niti umirjena konjenica, pač po njem ne bo posegel.

 

pred 1 uro, Snecer pravi:

velikokrat se tu omenja na forumu ciklistika, kaj je to? ne najdem v nobenem slovarju

kaj je narobe z menjalnikom, lučmi, udobjem in zavorami in celo z agregatom

spet pravljičar? to najdeš v slovarju

človk a ti še ni jasno, da sam značka BMW prinese lastniku 50% filinga, da peršing vozi? :P

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Ne ga srat prosim.

Mam KTM GT in ni nič bolj barvni tv kot je full opremljen Versis. Ima pa močnejši agregat, to je edina prednost in tistemu ki sedenje na versačeju ne paše, niti umirjena konjenica, pač po njem ne bo posegel.

 

človk a ti še ni jasno, da sam značka BMW prinese lastniku 50% filinga, da peršing vozi? :P

 

nisi mi še dal na test, da bi videl, če je res močnejši :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, perry pravi:

Ciklistika, vzmetenje, zavore, menjalnik, luči, vgrajena tehnologika, voznja v dvoje...Primerjam s prejsnjim Versysom, novega nisem vozil še. Da agregata sploh ne omenjam. 

heh, naredi primerjavo s sedanjim, ne pa prejšnjim modelom.

ps. prosim razen za tiste, ki nam je versače malce podhranjen in to je edina pripomba, so to eni najbolj vzdržljivih in nezahtevnih agregatov. Bomo videli kako se bodo XRi vrteli preko 100.000km in s kakimi stroški vzdrževanja.

 

 

pred 48 minutami, skalar36 pravi:

Mene najbolj zanima, kje imajo testne vožnje za tanovega versysa. Da tud jest poskusim, kok je razlike...

nikjer, ker Kawa se žal sama prodaja :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Si imel izklopljeno vso elektroniko? :)

ne, grafki, navigacija, pulz, vse je delalo, sam sem bil hladen ko špricer. Nekje v jadranki so posnetki, tam ko Snecija na Z900 teram izpred sebe. In ta mali versač ima dobro ciklistiko.

Kakšno bi šele imel, če bi značko bmw na haubo nalimal :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Bomo videli kako se bodo XRi vrteli preko 100.000km in s kakimi stroški vzdrževanja.

 

 

Misliš, da bo prišel do toliko? Tak fiasko kot si je BMW prigaral s tem agregatom si noben japonc ne bi mogu privoščit. Sam verniki, so pač verniki.

Jest mam 2 znanca, ki sta iz GS-a prešaltala na Versys 1000. Pa ne zato, ker bi bil GS slab. Pravta zato, ker je Versys čist dost, pa cenejši za vzdrževat-ja smo z gorenjske.:whistle:

Je pa tko jest sm se včer vozu z 250 ccm mlinčkom (upam da me zdej motosvetova inkvizicija ne bo štrafala :D) čist dobr gre. Oziroma fajn leti. Kamot do 130. Prehitiš za šalo avto. Misel na AT sem opustil. Raje bom kupil tastaro tenere, pa tanovga Versysa, takoj ko bo kak rabljen- ampak samo zato, ker me na mojemu bolijo kolena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

nisi mi še dal na test, da bi videl, če je res močnejši :) 

tebi kadar hočeš. Bomo dali RAIN mode (100konj) , pa 50kg žakelj cementa zadaj na sedež, bo taman isto kot tvoj veršače :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

heh, naredi primerjavo s sedanjim, ne pa prejšnjim modelom.

ps. prosim razen za tiste, ki nam je versače malce podhranjen in to je edina pripomba, so to eni najbolj vzdržljivih in nezahtevnih agregatov. Bomo videli kako se bodo XRi vrteli preko 100.000km in s kakimi stroški vzdrževanja.

 

 

 

Grafki kolega, grafki. 40 konj vec, 25 kil manj. Grafki vse povejo. Simpl. Tle bmf zmaga. Cakam se caponord v4 pa turismo veloce 1000. To bo pa ambilajt. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, skalar36 pravi:

Misliš, da bo prišel do toliko? Tak fiasko kot si je BMW prigaral s tem agregatom si noben japonc ne bi mogu privoščit. Sam verniki, so pač verniki.

Jest mam 2 znanca, ki sta iz GS-a prešaltala na Versys 1000. Pa ne zato, ker bi bil GS slab. Pravta zato, ker je Versys čist dost, pa cenejši za vzdrževat-ja smo z gorenjske.:whistle:

Je pa tko jest sm se včer vozu z 250 ccm mlinčkom (upam da me zdej motosvetova inkvizicija ne bo štrafala :D) čist dobr gre. Oziroma fajn leti. Kamot do 130. Prehitiš za šalo avto. Misel na AT sem opustil. Raje bom kupil tastaro tenere, pa tanovga Versysa, takoj ko bo kak rabljen- ampak samo zato, ker me na mojemu bolijo kolena.

no jest sem tudi z 250ccm skuterjem preganjal motoriste po soški :P ampak ni prav varno.

Kdo ma kaj rad mi je čisto vseeno, zato pa so motorji od do po cenah. Če nočeš barvnega ekrana, cornering lučk in še par bedarij, lahko kupiš novega Versisa 1000 za 13-14kek €. 

Še vedno imaš lep moped, z vso podporno elektroniko.

XR ni slab moped, je pa agregat navit. Lahko bo zdržal, lahko ne, stroški vzdrževanja so pa večji, to pa vem, ker občasno preberem temo o XRu.

Sicer pa proizvajalci tako mešajo že segmente, modele (športni agregati v cestnih endurah itd...) da so meje za primerjavo hudo zabrisane.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Ne ga srat prosim.

Mam KTM GT in ni nič bolj barvni tv kot je full opremljen Versis. Ima pa močnejši agregat, to je edina prednost in tistemu ki sedenje na versačeju ne paše, niti umirjena konjenica, pač po njem ne bo posegel.

 

človk a ti še ni jasno, da sam značka BMW prinese lastniku 50% filinga, da peršing vozi? :P

 

Se mi zdi, da to bolj dela vam probleme k ga nimate, kot lastnikom:naughty:

Moj ima cca 150kkm in vsaj 6000€ popravil v 60000km.

Motor je vreden tud 5000€ ne , sam ga ne dam k je Peršing proti Versysu:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

 

Grafki kolega, grafki. 40 konj vec, 25 kil manj. Grafki vse povejo. Simpl. Tle bmf zmaga. Cakam se caponord v4 pa turismo veloce 1000. To bo pa ambilajt. 

turismo veloče od MW aguste po dežju ne gre :P

Grafki ja, sem povedal, razen podhranjenosti, bomo razlike še ugotavljali (stroški vzdrževanja, kvarljivost, koliko narediš z agregatom itd)

Pravkar, Kmet2 pravi:

Se mi zdi, da to bolj dela vam probleme k ga nimate, kot lastnikom:naughty:

Moj ima cca 150kkm in vsaj 6000€ popravil v 60000km.

Motor je vreden tud 5000€ ne , sam ga ne dam k je Peršing proti Versysu:lol1:

ja seveda, ker ma značko BMW. Evo kaj sm reku 50% igra sam značka :P

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Snecer said:

zakaj bi uvoznik še posebej delal stran, če imaš kawasaki.eu ?

da pa ne dajo na test pa jih je za razumet :) berem, da hodi folk okoli do prodajalcev, samo da se gratis vozi

 

Posodobili bi jo pa res lahko, ne da je enaka kot pred dvajsetimi leti, ko sem kupoval prvi motor. Kawasaki.eu ignorira nas "balkance". Slovenije ni na seznamu. 

 

 

  • Hvala 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

tebi kadar hočeš. Bomo dali RAIN mode (100konj) , pa 50kg žakelj cementa zadaj na sedež, bo taman isto kot tvoj veršače :D

 

Preden se kdo užge, povdarjam da se samo pogovarjamo. DAmi navjo pol spet kaki cigani grozil po telefonu, da se mi bodo maščeval... ane K :naughty: :lol1:

Vidiš kako to gre marketing. Nardijo agregat z (cca) 150 KM plus,  potem pa ga elektronsko omejijo, ker proizvajalec točno ve, da te bo kapultiral če boš preveč obrnil ročko. Sam pohvališ se pa lohk, da maš. To pa. 

Zato pa Kawasaki pri meni zmaga. Da malo manj konjičev, trpežen agregat, pa kakšen varnostni sistem, če bi vseeno pretiraval na gasu. Hvalt se pa itaq nimam komu. Kokr sm zoparn tko al tko nimam prjatlu. Po gostilnah pa ne hodim. :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorim za starega Versysa1000 .

Odličen agregat.

Govorim za xr.

Odličen agregat.

 

Vse ostalo so blodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, skalar36 pravi:

Preden se kdo užge, povdarjam da se samo pogovarjamo. DAmi navjo pol spet kaki cigani grozil po telefonu, da se mi bodo maščeval... ane K :naughty: :lol1:

Vidiš kako to gre marketing. Nardijo agregat z (cca) 150 KM plus,  potem pa ga elektronsko omejijo, ker proizvajalec točno ve, da te bo kapultiral če boš preveč obrnil ročko. Sam pohvališ se pa lohk, da maš. To pa. 

Zato pa Kawasaki pri meni zmaga. Da malo manj konjičev, trpežen agregat, pa kakšen varnostni sistem, če bi vseeno pretiraval na gasu. Hvalt se pa itaq nimam komu. Kokr sm zoparn tko al tko nimam prjatlu. Po gostilnah pa ne hodim. :dry:

Ne, ne ne ne

Elektronske omejitve so že kar nekaj let, jih ima tudi kawa in so zlata vredne.

Zakaj:

ker omogočajo ležerno vožnjo, z lepše polikano krivuljo moči po slabših podlagah, stranskih poteh itd...nič posebnega ampak mnogo lažje, lepše in varnejše.

Zadnjih par let, pa ni samo omejitev konj, ampak še vse ostalo, kar kontrolira parametre vožnje.

Tak da jaz sem drugega SXA nabavil prav zaradi teh posodobitev. Kar pa ne pomeni da se starega ne da peljati, le pazljiv moraš biti malce bolj.

Drugače pa 120-140 ali samo 100 konj, vse leti prehitro, z vsemi se lahko ubiješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Ne, ne ne ne

Elektronske omejitve so že kar nekaj let, jih ima tudi kawa in so zlata vredne.

Zakaj:

ker omogočajo ležerno vožnjo, z lepše polikano krivuljo moči po slabših podlagah, stranskih poteh itd...nič posebnega ampak mnogo lažje, lepše in varnejše.

Zadnjih par let, pa ni samo omejitev konj, ampak še vse ostalo, kar kontrolira parametre vožnje.

Tak da jaz sem drugega SXA nabavil prav zaradi teh posodobitev. Kar pa ne pomeni da se starega ne da peljati, le pazljiv moraš biti malce bolj.

Drugače pa 120-140 ali samo 100 konj, vse leti prehitro, z vsemi se lahko ubiješ.

No ker sem imel motor z E omejitvijo lahko rečem, da je fajn, nuja pa ni. Razen potem ko gremo preko 150 KM. Tam je pa že riziko. Tastar Kwa 1000 SS je vrtel gumo v 3. prestavi če si obrnil ročko. To je pa nevarno. A ni bolje imet mal manj KM, pa se vozit brez preplačanih bombončkov. Pač si takrat, ko je govora ok KM tiho, al se pa zlažeš, da maš PW Comander :naughty:

 

Motor nima veliko veze. Važen je voznik. Če men ne verjameš, pa pejd spet kam s Kmetom, pa ti bo pokazu... No sej veš.

Čist za intermeco... s tastaro XTR sem po jadranki preganjal precej boljše motorje. Edin na ravnini me je pa pol vsak prehitu...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!