Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravo,
sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate

Posted
pred 3 minutami, LukeDoli pravi:

Zdravo,
sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate

kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd.

tu je pa osnova

 

Posted

Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...

Posted
pred 17 minutami, LukeDoli pravi:

Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...

Se eno temo odpri,da bo ker mehankar vidu...

Posted
pred 10 minutami, LukeDoli pravi:

Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...

enako kot pri apnki in ostalih tomosih, ki niso bili avtomatik

 

Posted
pred 19 urami, Snecer pravi:

kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd.

tu je pa osnova

 

Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm.

 

Posted
Pravkar, Billibob pravi:

Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm.

 

Nima to veze....masina deluje po istem principu...ceprav cilinder od ctx ne pase na apn,atx,bt ker ima sirsi razmak lukenj v cilindu....da pac gre 48 bat not....

Posted

80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi.

Posted (edited)
pred 10 minutami, Buschi pravi:

80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi.

In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo...

Edited by sesir
Posted (edited)

APN, A3, A35 in vsi ostali 50 cc Tomosakiji: hod bata 43 mm, premer bata 38 mm, 48,77 ccm

UMO-06 motorji: hod 43 mm, premer bata 42 mm, 59,57 ccm

UMO-08 motorji: hod 43 mm, premer bata 48 mm, 77,81 ccm

CTX: hod 48 mm, premer bata 46 mm, 79,77 ccm;

E90: hod 48 mm, premer bata 48 mm, 86,86 ccm

Obstajala sta se UMO-04 in UMO 4T 18 ter UMO 4T 22, ampak zaradi nekompatibilnosti delov nekako ne spadata v to debato. Ostali so medsebojno bolj ali manj povezane platforme, in marsikaj je pasalo krizem - vcasih malce bolj na silo, vcasih pa direktno bolt-on.

LINK DO PROSPEKTA serije Tomos UMO...

Edited by Zok
  • Like 2
Posted
pred 18 urami, sesir pravi:

In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo...

Sošolec iz Šmarja pravi da 140km/h. Pa sta bila še vedno dva v Šmarju, ki sta ga stegnala z štirko...se pravi tam okol 150km/h.

So pa devali noter neke blajerce od italijanskih gokartov pa ležji so mogl bit skf, ker uni beograjski niso zdržal.

Pa tudi bloki niso dolg držal.

Pa obvezno apn 4 rušt-apn 6 je preveč zvijal. Pa vilce pa felge od bt-eja zaradi diska, itd, itd

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!