Skoči na vsebino
LukeDoli

kako deluje tomos/CTX mašina

Priporočene objave

LukeDoli

Zdravo,
sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Snecer
pred 3 minutami, LukeDoli pravi:

Zdravo,
sem luka in delam raziskovalno nalogo. Del naloge je tudi da moram razložiti kako ta mašina deluje. Mašina je CTX, vendar za njo ne najdem veliko koristnih informacij. Prosim, če mi čim prej pomagate

kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd.

tu je pa osnova

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
sesir
pred 17 minutami, LukeDoli pravi:

Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...

Se eno temo odpri,da bo ker mehankar vidu...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Snecer
pred 10 minutami, LukeDoli pravi:

Hvala ampak me bolj zanimajo komplicirani deli kot so menjalnik kuplunga...

enako kot pri apnki in ostalih tomosih, ki niso bili avtomatik

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Billibob
pred 19 urami, Snecer pravi:

kot vse tomosove dvotaktne mašine na en cilinder, od kosilnic, izvenkrmnih (tomos 4,8 je imel 90ccm kot ctx) itd.

tu je pa osnova

 

Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm.

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
sesir
Pravkar, Billibob pravi:

Tomos ctx ima prostornino motorja 80 ccm.

 

Nima to veze....masina deluje po istem principu...ceprav cilinder od ctx ne pase na apn,atx,bt ker ima sirsi razmak lukenj v cilindu....da pac gre 48 bat not....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Buschi

80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
sesir
pred 10 minutami, Buschi pravi:

80 ccm paše na apn, sam mora bit lamo, pa blok moraš pofrezat na verčji fi.

In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo...

Popravljeno . Popravil sesir

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Zok

APN, A3, A35 in vsi ostali 50 cc Tomosakiji: hod bata 43 mm, premer bata 38 mm, 48,77 ccm

UMO-06 motorji: hod 43 mm, premer bata 42 mm, 59,57 ccm

UMO-08 motorji: hod 43 mm, premer bata 48 mm, 77,81 ccm

CTX: hod 48 mm, premer bata 46 mm, 79,77 ccm;

E90: hod 48 mm, premer bata 48 mm, 86,86 ccm

Obstajala sta se UMO-04 in UMO 4T 18 ter UMO 4T 22, ampak zaradi nekompatibilnosti delov nekako ne spadata v to debato. Ostali so medsebojno bolj ali manj povezane platforme, in marsikaj je pasalo krizem - vcasih malce bolj na silo, vcasih pa direktno bolt-on.

LINK DO PROSPEKTA serije Tomos UMO...

Popravljeno . Popravil Zok

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Buschi
pred 18 urami, sesir pravi:

In kuk ima koncno tak? Moj cajt to ni slo...

Sošolec iz Šmarja pravi da 140km/h. Pa sta bila še vedno dva v Šmarju, ki sta ga stegnala z štirko...se pravi tam okol 150km/h.

So pa devali noter neke blajerce od italijanskih gokartov pa ležji so mogl bit skf, ker uni beograjski niso zdržal.

Pa tudi bloki niso dolg držal.

Pa obvezno apn 4 rušt-apn 6 je preveč zvijal. Pa vilce pa felge od bt-eja zaradi diska, itd, itd

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Pridružite se debati

Objavljate lahko takoj in se šele nato registrirate. Če ste že registriran član, se prijavite, da bote objavljali s svojim računom.

Gost
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaša prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!