Jump to content

Honda CR 80 , Kawasaki KX 80, Yamaha YZ 80


Recommended Posts

ker vidim da nisi tako nov, bi ti toplo priporočal da uporabiš nekej k se reče........ Ice, povej mu ti dej :doze: pa tem glede tega kaj in kako je res že preveč, še meni gre na živce, kaj šele moderatorjem <_<

Link to post
Share on other sites

prjatu ima kawasakija in sm prov navdušen,samo vozi se,tanka bencin+motula in nima nobenih problemov!čeprav je precej velik za tak motor in z njim dela marsikaj,se mu vilice in vzmet še niso vdale

ostalih nažalost ne poznam

Link to post
Share on other sites

vsi trije so japonci,tko da kšne vlike razlike ni,njbol je honda pomoje,zrd servisa..

edin suzukija ti nebi priporoču mel sm pa že hondo in yamaho 80,jest pravm tkole

1 mesto:honda,2kawasaki,3yamaha :D

Link to post
Share on other sites

Jst in bratranec imela KX 80 in je bil prov super motorčič: imel sm ga 1,5 leta in nism menju skorej nič (razen zavornih ploščic, in zadnji zavorni disk, ki mi je počil, ker nisem gledal koliko je še zavorne ploščice)

Od bratranca je bil model '91 in je delal brez problemov...

Edina slaba stvar na starejših KXih je da imajo šibko tačko od menjalnika in sva jo oba z bratrancem mogla kupit. Dobilo pa se jo je v 14ih dneh za ~15k sit (tačka + gred ki drži tačko), kar se mi zdi dokaj hitro za tak del, ki se ga ne pogosto menjuje :yea2:

Sosed ima CR 80 letnik 90 in je že 2 leti na kosih, mu je pa naredilo luknjo u batu in pol mu je še ojnica šla...

Ko sva se pa tko za foro dajala komu bol gre sm ga pustu zadej za 1 dolžino motorja (na ~250 m ravnine) :hmm:

Yamaho pa je mel sosed od bratranca in ji je polomilo zobnik u menjalniku

Povzetek: ni nujno da je KX najboljši, to so samo moje izkušnje. Predvsem je treba gledat na ohranjenost če kupiš rabljenega!!!

Link to post
Share on other sites

Tako je, vedno glej kak je bil motor vzdrževan, najslabše ga je kupit od človeka ki reče da ga je imel za po gobe najboljše od človeka ki je z njim hodil po tekmah.

Take so moje izkušnje

Link to post
Share on other sites

js pa rečem d je lih najslabš kupvat motor k je biu na tekmah vožen an, kr tm se skače tut zlo velik in pol maš v zadnjem vzmetenju luft, pa še ti tekmovalni krosi so ponavadi predelani an, tak da morš ZLO pogost bat menjat an. ni nekega recepta za nakup krosa rablenga, pač rabiš mal sreče al pa enga k se ful spozna na krose pri nakupu an. k sm js mojga kx80 kupvau, je biu u nulo zrihtan, fajn je šou, edin on ko ga je prodaju je diske z wdjem našprico d so lepši zgledal, pa ga že nism mislo kupt pol, sam mi je mehanik powedo zaka je tak, in je motor delu brez problemov, šou je pa k sneta sekira

Link to post
Share on other sites

Glej motorji ki jih vozijo po tekmah so redno vzdrževani od mašine do vzmetenja, sam sem imel en tak primerek letnik 96 imel je tudi frizuro (Martin racing) in moram rečt da je šel ko satan problemov z njim pa nisem imel.

Poznam pa kar nekaj ljudi ki so meli motor za hobi in niso po enemu letu niti slišali da je treba očistit zračni filter, ali pa morda ketno spucat, en eksot je celo zadnji amortizer se spravu filat na kompresor :lol1:

Glede menjave batov je tako da naj bi ga amater menjal enkrat na leto profesionalci pa mislim da to delajo na 25-30ur pa nima kle dost veze al je motor predelan ali ne.

Glede tega da se na tekmah skače ja se ker je tud motor za to narejen samo vedi da fantje tud vsaj enkrat letno dajo vzmetenje na servis, medtem ko kak amater ki je z njim hodil po gobe ne jebe dost če se vozi brez olja v vilicah in podobno.

Kakorkoli, če bi še enkrat kupoval kross motor bi ga definitivno kupil od nekoga ki se je s tem resno ukvarjal, ker sem tudi prešraufal kdaj kako stvar in videl motorjev še pa još v takem in drugačnem stanju. Sploh pa ko kupuješ nekaj takega ne gledaš plastik in kolko se diski svetijo

.)

Je treba malo poslušat mašino se it zapeljat in lahko vsaj približno oceniš koliko je ura, drugače lahko kupiš taka jajca da se boš potem oženil z njim.

LP

Leteči

Link to post
Share on other sites

Leteči motor ki je bil vožen na dirkah se splača kupit samo od nekoga ki ga osebno poznaš...ker pr nas je tako da imajo tekmovalci ponavadi 2 motorja..in ta proces gre tako da je en za trening en za dirko...vsako leto se en nov kupi s tistim ko je dirkal sezono postane motor za trening..ta tretji se proda ki pa je po 3 letih tako zjahan...nekje 6 let amaterske vožnje!...pri nas pa mislim da je situacija taka da se more gledat na vsak stotin..in je vzdrževanje sproti zelo na minimumu...treba samo enega vzet poleg pri nakupu...in seveda it na fajno probno vožnje ne pa 5 m gor in dol...aja nazaj k temi....mislim da sta trenutno kawa in yamaha špica v 85! sicer pa pri amaterskem motokrosu se ne opazi razlike...morš pa vedet da so najcenejši deli za yamaho!

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Jst sem mel yamaho yz 80 letnik 2000 in sem bil ful zadovoln z njim.Po mojem mnenju je na prvem mestu yamaha(pa ne zaradi tega ker sem jo sam mel),druga honda,tretji pa kawasaki.En kolega je mel hondo in je bil tud zlo zadovoln,ma pa zdej en kolega kawasakija letnik 97 in ma same probleme z njim,vsake tolko mu gre bat.Je pa tud odvisno kak se vozis in od koga kupis.Od tistga ko je tekmoval po mojem mnenju ni dobro kupit,ker sem sam kupil od tistga ki je z njim vozo na dirkah,res da so vzdrzevani bol sam se pa drugje pozna.

Tako je moje mnenje vsak se bo pa odloco za tisto kaj je njemu dobro in vsec.Pri zacetnikih pa ni take razlike.

Lp

Link to post
Share on other sites

Hm :hmm: , ja kolk so pa kej velke tele 80cc krosle :whistle: ? Glede na to da je recimo CR125 ogromna, mora tole bit ko kaki ATX od tomosa al :D ? Ali ce se drugace izrazim, za koliko velike ljudi je ta hec :rolleyes: ?

LP

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Roman AT
    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!