Skoči na vsebino

125cc enduro motorji


Lupek

Priporočene objave

tole se bom pa skregu zdele super city leti 160 km/h pa se na glavo postavte ga je mel moj kolega in gre 160 jaz sem imel KTM LC2 brez blokad in je mel okol 30 KM pol je žal zaribal (oljna pumpa škripnla) po servisu je bil 150 ccm in je zlo pridobil na moči na hitosti niti ne je pa mela super city končno boljšo kot moj KTM(150km/h) ampak to je zaradi drugačnega prenosa (zobniki drugačno prestavno razmerje)

tisti ki govori da ne gre 160 očitno ni mel priložnosti se vozit s super city

men sicer ni všeč mi je dost bol zgledu moj KTM :D

yamaho DT sem vozil pa službeno im morm rečt totalno nezadovoljen z njo ....naredil sem okol 35 tisoč KM z njo sicer hvaležen motor pa to sam ne gre nikamor sem mel drag z KTM in DT :D in zlo slabe zavore drugače pa dost cenej za vzdrževat kot KTM ki je drag ko sam hudič :devil:

Popravljeno . Popravil shark357
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole se bom pa skregu zdele super city leti 160 km/h pa se na glavo postavte ga je mel moj kolega in gre 160 jaz sem imel KTM LC2 brez blokad in je mel okol 30 KM pol je žal zaribal (oljna pumpa škripnla) po servisu je bil 150 ccm in je zlo pridobil na moči na hitosti niti ne je pa mela super city končno boljšo kot moj KTM(150km/h) ampak to je zaradi drugačnega prenosa (zobniki drugačno prestavno razmerje)

tisti ki govori da ne gre 160 očitno ni mel priložnosti se vozit s super city

men sicer ni všeč mi je dost bol zgledu moj KTM :D

yamaho DT sem vozil pa službeno im morm rečt totalno nezadovoljen z njo ....naredil sem okol 35 tisoč KM z njo sicer hvaležen motor pa to sam ne gre nikamor sem mel drag z KTM in DT :D in zlo slabe zavore drugače pa dost cenej za vzdrževat kot KTM ki je drag ko sam hudič :devil:

Ja super cityja res še nism vozu zato se mi tud sanja ne kok ma končno tko d ne mislm o tem pametvt...se mi pa zdi to mal divje za tak motorčk .)

Ja pa si ti vozu službeno Yamaho DT50 al DT125...ker o DT50(tastar model)sm slišu že marsikej "lepga"...od tega da naj bi bli vzmetenje u p***i totalno do moči pa cel motor je menda zgrešen :BUA: :doze:

Za DT125 te morm pa razočarat ker jo mam tud sam in ma vsaj moja odlične zavore...sicer dele že spredna mal slaba sam je treba naštimat pa pol spet bremza ko hudič :OK:

Drgač pa vsi vemo da za mal dnarja dobiš mal muzke tko da ne morš primerjat DT125 za cca 850.000SIT(prejšen model)pa KTM LC2 125 k stane mislim da kr precej prek 1.200.000SIT :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, pelte se najprej z enduro/supermototom 160, pa pol povejte kak je bil obcutek, in se enkrat dobro premislite o natancnosti stevcev/lastnikov... :P ...ce fajn potegne do 100 se ne pomen da ma tok visoko koncno - kljub vsemu je to le funbike, in ne neka sportiva z aerodinamicnim oklepom. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super city je jako lep moped, ma malo oklepa in čist možno da gre 160.

Ravno zadnjič sem svojo prdulco 150 prtisnu, razliman na kestl kot na cestaku :lol1: , pa mašina še zdaleč ni tolko navita kot na super citju.

Frendu z Gilerco RX pa polini 180 je pa z začetka tut šla 160.

Tako da :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Yamaha ...........ja v službi sem vozi vse vrste dt-jk :D ene 3 mesce staro dt-50 pol sem dobil popolnoma novo dt-50 čez pol leta sem spot dobil popolnoma novo DT -125 L2002 .........karse bremz tiče morm rečt da je velka razlika med DT-125 pa KTM LC2 sej ne da bi pluvu po DT sam KTM ma brembo zavore in se res velik bolje odzivajo kot Yamahine

@djenzo kolk je pil KTM hja tko ti bom reku mel sem 9 L tank naredil sem tam 125 -115 KM odvism kolk sm bil besn z gasom :yea2: pol si pa misl od kolega super city je pa pila baje okol 5 L na 100km

@pingec kakoršen koli 125 4-T motor so popolna jajca če mene vprašaš negre nikamor predvsem tale hyosung ga ima tle en z LJ in sva mal tišala pa sm ga pr nasljednjem semaforju vprašal če je blo to do konca pa če ma blokade not in je reku da je blo dokonca in brez blokad itak se je pa vleku za mano tko da nevem raj bi spet KTM vzel če bi tolk švoh kupoval (sicer ni bil švoh sploh ker je po predelavi imel malenkost pod 40KM :grrr )kot pa kakega 125 4-T mlinčka če bi že hotel 4-T pol ne bi vzel nič pod 350ccm in to točn Suzuki DR 350 kar soliden motor

Popravljeno . Popravil shark357
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sše ena slikca mojga (bivšega)stroja :yea2: (mal je bedna sam žal druge nimam na kompu)

zaradi velikosti zmoderirano. prosil bi te, da se pozanimas kako dodajanje slik deluje s funkcijo "priponke". hvala. ice

Popravljeno . Popravil Ice
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@shark357:

Ja dobr...original zavore kt jih mam jst na DTjki se še zdaleč ne morjo primerjat z Brembovimi sam ne morš pa reč da so te na DTjki slabe...tako je saj moje mnenje pa tud nobenga nism še slišu da bi graju bremze na DTjki(če so seveda bremze kolkrtolk normalno zrihtane)...normalno pa da bremze na skor še enkat dražimu motorju bolš delajo ;)

@djenzo:

Ja za povem ti lahk da bl požrešnga motorja od 125ccm,2T skor da na cesti ne more bit...men DT125 požre cca 7L(+-0,5L)na 100(če dobesedno skos do konca teram)-130(če res fulllllll na izi vozm)...na relacije bi se pa ob zmerni in "pametni" vožnji mislm da dalo spravt ke do 140km .) (vse štejem brez rezerve ker k je treba rezervo odpret ponavad letim do prve bencinske :D )

Na 125ccm,4T motorje se pa dobesedno poserjem :SS ...vozu v avtošoli 17 ur Yamaho TW125(4T motor)in k sm dubu svojo DTjko je blo to čist neki druzga!OK,ql motorček če ga maš za po kruh pa mlek vsak jutr,za take stavri bolšiga motorja sploh ni,sam da bi pa mogu z nem delat take kilometre pa norčije kt jih delam z mojim motorjm pa NE HVALA!Čeprov TW res skori pol mn bencina porab pa skori nč stroškov z oljem sam jst mam raj mal več adrenalina v krvi(kokr ga 125 sploh lahko iztisne iz mene :P )pa zato mal več zapravm kt pa motor k ne gre nikamor :yea2: ;)

Proti super cityju pa nimam čist nič sam mislm da je za tak motor 160km/h res mal prehuda .) ...užitka pr taki hitrosti na takm motorju res ni v izobilju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Torej imam 17 let in izpit za do 125ccm vendar bom čez 7 mescov lahko vozil tudi 250ccm in bi si upal tvegati tud teh 7 mescev da me polcaji naujo ustavli. Vendar pa mi problem predstavlja izbira. Kupil bom rabljeno, tam okoli 600.000 sit, če manj še boljš, če več pa sam če je stvar res ugodna :). Rad bi imel enduro motor, primeren za vse teren (za vsakodnevno pot v šolo + izlete v "naravo" med vikendom) rad bi tudi, da motor ne bi potreboval veliko vzdrževanja in pa da bi prenesel tudi kako 200 km-rsko turo.

Ogledoval sem si malo yamaho dt 125 pa husqvarno WR(E) (btw kakšne so dejanske razlike? ker v katalogu sta obravnavani skupaj, vem da ja WRE namenjena bolj mirni vožnji in ma tud elektronski vžig, no kako je s tem?)

Malo sem pokukal tud Hondo XR R ki je 4 taktna sam oblika mi ja mal čudna.

Prebral sem prvih 5 strani, več nisem utegnil, ampak sem našel kar nekaj informacij tukaj, sedaj vas pa prosim da mi poveste še vaša mnenja, da se bom lažje odločil.

Če povzamem: kater enduro 125ccm (lahko tud 250), da je vzdržljiv, malo okvar, lep, poskočen, in razvije tudi lepo hitrost?

Lep pozdrav, upam da nisem zgrešil kake teme, ker sem videl, da jih veliko zaklepate, nam novincem :eek:

Pričakujem, da mi boste pomagal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si se izpit delat z 16 leti bos lahko cez 7 mesecov(ko bos 18) lahko vozil motor ki ima nad 250 ccm oz neomejeno(po novejsem zakonu)!

Drugace honda xr ko si jo omeno ti je za mirno voznjo(malo vzdrzevanja,... ),dt ti je za normalno voznjo in tudi za po terenu,drugace pa WR oz WRE ima odprta verzija okol 30 KM,in je bolj kros varijanta,pa se stroski so mislim da najvecji in najtezje se mi zdi dobit dobro ohranjeno!

Glede na to za kaksen dnar mislis kupit motor bi bla bolsa varijanta da se malo pocakas da se nekaj dnara prisparas in si potem kupis mocnejsi motor!Od teh ko si pa ti napisal pa za dobro voznjo bi vzel dt-ja,ce pa mas dnar in voljo za stroske pa WR(E) je najmocnejsi in najbolj "divji" med temi,ce pa res hoces 125 in male stroske in vsega pa nekaj stiritaktnega kot npr. hondo xr ali hyosung xrx ali pa nekaj podobnega!

Odlocit se pa mors sam najbols pa ti bi blo se mal pocakat pa kaj mocnejsiga kupt!

Popravljeno . Popravil justaboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jest ti priporocam, da se mal pocaki. sicer nimam (se) 125ccm motorja, sam kokr slism od drugih, se baje kr hitr navelicas (premal moci). Sam ker pa zna bit tale cakanje dokaj utrudljivo (za zivce) bi jest na tvojem mestu probu kupit eno pocen 80-250ccm kroslo, k ti bo sluzla za izivljanje po gozdovih (and shit like that). Pol bos tud lazji pocaku kej mocnejsga, pa se izkusnje bi si naberu...

sam tko k je @justaboy reku je izbira tvoja... dobr premisl

P.S. Welcome 2 the club ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tthx za odgovor obema :)

Pa se te stvarce res tolk kvarjo? Kaj pa če 250tko vzamem kaj pa pol predlagate, kej podobnega, da je za na cesto in da raztura tud po bl divjem terenu :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ena izmed varjant (če hočeš da raztura po terenu, da je za u šolo pa nazaj, ter 250 kubičen) je KTM EXC 250. sam tle je pa pol mal kriza z dnarjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa yamaha WR250 STREET!Tud velik dnara,rabljenih ni!Od 250 pa mislim da imas zelo malo izbire!Tako da je res najboljsa varijanta pocakat pa nasparat se kakih 200k pa pol kupis KTM LC4 za kakih 800k!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tthx za odgovor obema :)

Pa se te stvarce res tolk kvarjo? Kaj pa če 250tko vzamem kaj pa pol predlagate, kej podobnega, da je za na cesto in da raztura tud po bl divjem terenu  :yes:

ce se kvarjo lih nevem... sam ti pa lohk povem neki o navitosti masine. Cagiva Mito spada med sport 125ccm in ma (letnik 2005) odprta 24kW (~33KM) na drugi strani mas pa kroslo Honda CR k pa ma isto pr 125ccm 31kW :eek: . Got the point?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm nekateri me prepričujejo naj počakam na jesen ali zimo, pa bo takrat res toliko več ponudbe pa cene nižje al ne? Ker prvo leto spremljam cene, še ne vem kako se trg obnaša, vem pa da bi motor rad čim prej kupil :), danes ponoči sem clo sanjal da vozim po gozdu :grim

Če kdo zasledi kako endurco 125-250 da se prodaja okol 600.000 sit prosim za kontakt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja cene so zihr nižje kt zdej (glauna sezona)

inf.:mal na avtonet, al pa na avtooglasnik pogled. jih maš velik gor.

boš zihr kej najdu

www.avtonet.si

www.avtooglasnik.com :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

dans sm pa zaaru suzukija dr 125!ka pravte na ta motor?jutr grem ponga... ka se da to kga konja več stisnat iz njega?kok pride štelanje ventilov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tok ste govoril o tem tomosu...no kdo ga ma zdej??če ga ma sploh kdo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!