Skoči na vsebino

''invalidski'' Tomos


Yucco

Priporočene objave

Pozdravljeni, 

kot dogovorjeno se omenjena tema premika semkaj.

vprašal bi naziv točnega modela tricikla katerega še vedno videvam v nekaterih zdravstvenih ustanovah.

Na spletu žal nič ne najdem, niti skeniranih brošur.

Se je ponujal z obema menjalnikoma in imel blokado na 25 in 45km/h?

Hvala za pomoč in odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da si še zelo mlad. Jaz se jih spomnim še iz "davnine" in takrat ni obstajalo ne 25 ne 45 še manj pa avtomatik. Če so jih kasneje še delali ne vem. V glavnem takrat so imeli motor z menjalnikom od 14v (n) in so dosegali 60-65 km/h in je bil zanje potreben izpit in registracija. "Komande" so bile na roke, peljalo pa se je kot kakšen motokultivator.

Poskusi na kakšnem bolj specializiranem forumu, kjer so kakšni ljubitelji Tomosa.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. 

Ps: kolega tomosaš je rekel da tudi z avtomatik mašino so vsrjante, torej samo  gas dajaš. 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, smasher pravi:

Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. . 

Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina?

Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico?????????

Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, sesir said:

Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina?

Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico?????????

Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc

Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj:

big_190407-195935-f78d.jpg

zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino.

(v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT )

 

velika_1440474805.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hude slikce...;=)

A jih je mogoče Cimos predeloval?

A da so bili tako hitri in zmogljivi ter večina predelanih?

Ni nikjer nobenega v originalnem stanju?
 

A imen modelov pa ne ve nihče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, smasher pravi:

Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj:

big_190407-195935-f78d.jpg

zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino.

(v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT )

 

velika_1440474805.jpg

Samo tole je zelo verjetno nekdo sam sestavil in so Tomosovi samo deli. Nič od tega ni originalno.

Dokler nekdo ne najde "originalnih tovarniških" slik je vse skupaj rekla kazala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" .

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, franc pravi:

Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" .

lp

Bi rekel, da je imela prste vmes Soča, katera jih ima še precej v svojem parku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa res nevem.

Očitno jih je predelovala kateri od bivših jugoslovanskih firm.

Kar se tiče invalidskih ploščadi za kombije in avtobuse ter predelavo v reševalna vozila je bil vodilni koprski CIMOS (najbolj znan po predelavah Citroen CX Break)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!