Skoči na vsebino

125 2 takt ali 250 4 takt


nace007

Priporočene objave

pred eno uro, nace007 pravi:

Lep pozdrav 

Zanima me ali je res 125 2 takt enako oz. priblizno enako mocen kot 250 4takt kros motor seveda

Hvaležen bom za vsak odgovor.

Ka pa ce bi gogla vprasu...125 2t vs 250 4t in dal na video posnetke in bi dobu resnico v video izvedbi???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sesir pravi:

Ka pa ce bi gogla vprasu...125 2t vs 250 4t in dal na video posnetke in bi dobu resnico v video izvedbi???

lp 

sm ze gledau na yt pa pravijo da so jači 250 4 takt ampak pol sm pa vprasau frenda ki vozi ze 10 let motokros pa je reku da je dost podobno tko da nevem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moraš probat. Sem vozu 2T in 4T (imam sedaj). Men je bil 2T bolj všeč, znorel zgoraj, nabiral lepo zvezno. 4T pač vleče že od spodaj. Ne moreš to direkt primerjat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 23. 4. 2019 ob 21:10, nace007 pravi:

sm ze gledau na yt pa pravijo da so jači 250 4 takt ampak pol sm pa vprasau frenda ki vozi ze 10 let motokros pa je reku da je dost podobno tko da nevem.

Po maksimalni moči bi naj bili tam-tam sam zelo sumim da sodobni 4T MX motor z max obrati nekje pri 14.000 rpm (KTM) iz sebe spravi nekaj več kot 125 2T. Glavna razlika je predvsem v prijaznosti do uporabnika. 125 2T mora biti vedno v pravi prestavi, vedno rabi kuplanje in vedno kr visoko v obratih da se kam premakne. 250 4T se lahko vozi precej bolj leno in se še vedno solidno premakne.

V kolikor si začetnik, te naj končna moč ne skrbi. 125 2T in 250 4T data od sebe precej več, kot si sposoben obvladovati. Osebno bom vedno rekel da je 4T boljša izbira, ker je precej prijaznejši do uporabnika. Kdor je hiter, bo hiter na enem in na drugem. Kdor je počasen, bo počasen tudi z močnejšim motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem goreč zagovornik in ljubitelj 2T motorjev, vendar je treba priznati: Veliko lažje se je peljati in precej manj vozniškega znanja je potrebno za obvladovanje 250 4T motorja. Če se neizkušen voznik odloča med 125 2T in 250 4T tu ni dosti za razmišljati: z 250 se bo veliko lažje in lepše peljal.

Je pa tu še druga plat medalje: VZDRŽEVANJE!

Že nakup rabljenega 250 4T motorja bo z veliko verjetnostjo strel v lastno koleno, saj je resnično zgledno vzdrževanih hudo malo na trgu. In medtem, ko bo tudi popolna obnova 125 2T motorja (bat, ojnica) relativno majhen strošek in enostavno opravilo, je strošek pri 250 4T kar večkratnik, da o zahtevnosti ne govorim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!