Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1260 (S, S D/AIR, PIKES PEAK, ENDURO)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

PSX_20200315_162828.jpg.c17ebecd3046394cfa16abc93ddf8476.thumb.jpg.30a91652deabca19ecf3310f62887c38.jpg

Priporočene objave

31 minutes ago, mladench said:

drgač se pa motor pelje k bomba, sam na obrate ga treba dat.

Ta pilot je namerno testiral "štrudlove" mišice pri nizkih obratih. Hiter del pa ni za v javnost... 

V visokih obratih je težava, ker sem navajen na lenarjenje v nizkih. V visokih mi na trenutke motor "zbezlja" in tega se bojim. :huh: Z dobro mero samokontrole bi še nekako šlo. :hmm:

"Popeglajo" naj vibracije v  nizkih obratih, ostalo je super. Dober stroj za "nizko letenje" .:) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razvajenost 4 valjne mašine... daš v 5to in se voziš 50 al pa 250 :) 

Jaz sem mislil, da bo bolj neenakomeren tek, in več vibracij, pa se da lepo pelat  tam med 3500 in 5000obrati, kar je manj pa šaltajjjj :D

P.S.: sem šel YT kanal pogledat... aaaa to si ti pilot? :D 

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, mladench said:

aaaa to si ti pilot? :D 

Ja, pa ne okrog govort. :blush:  Tisto je bilo namerno mučenje. Gre do stopalk... :P 

Mogoče so že nadgradili elektroniko, na začetku so se tudi novinarji pritoževali nad nemirnim tekom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čeprav sem pred dvemi leti kupil kupil konkurenta MS, mi slednja še vedno ne da spati. Je kdo zainteresiran za kakšno furco z menjavo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V2 motor je treba nazihat v srednje obrate. To se pod 3k ne spusca drugac imas obcutek da bo odpadl pol motorja, felte so jajcaste in bleh. Na 9-10k se ga pa tud ne vrti ker zgubi svojo moc. 

Se pa tud salta.. mnogo mnogo vec kot na inline motorju. 

Naj ti sluzi.. kdaj ga pripeljes? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2019 ob 20:50, mladench pravi:

Suze u oćima :OK::D20190701_194032.thumb.jpg.56f1d1c4549829344789b5579f7be436.jpg

 

Čestitke in srečno vožnjo!

Ko me boš prehitel proti Beli krajini, mi lahko potrobiš....slediti ti itak ne bom več mogu....s svojo kravico postajam počasi nekonkurenčen, kot  vidim :kva1:.....bo treba očitno kaj naštudirat v tej smeri....:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, skalaprava pravi:

Čestitke in srečno vožnjo!

Ko me boš prehitel proti Beli krajini, mi lahko potrobiš....slediti ti itak ne bom več mogu....s svojo kravico postajam počasi nekonkurenčen, kot  vidim :kva1:.....bo treba očitno kaj naštudirat v tej smeri....:hmm:

se mi zdi, da ti s tehniko vožnje nadomeščaš nekonkurenčnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@skalaprava tnx :) 

hja ja, zdj te znam "stisnt" od  Podturna do Starih Žag pa si mal rezerve narest mogoč do Črmošnjic :panic:

nimamo mi šans prot belokranjskem ghost riderju :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Snečer pravi:

se mi zdi, da ti s tehniko vožnje nadomeščaš nekonkurenčnost

Nekaj se da, ampak če je spredaj pravi stroj in na njemu voznik, ki ve kaj dela, potem nimaš kaj praskat....lahko samo gledaš, kako se ti odpeljejo in to konkretno.

 

pred 22 urami, mladench pravi:

@skalaprava tnx :) 

hja ja, zdj te znam "stisnt" od  Podturna do Starih Žag pa si mal rezerve narest mogoč do Črmošnjic :panic:

nimamo mi šans prot belokranjskem ghost riderju :D 

Zadnje čase me redno "šolajo"....vidim, da sem začel bolj z glavo vozit in uživati pri nizkih hitrostih. Zdaj ne vem, ali zaradi nekonkurenčnega mopeda ali pa me je dejansko začela občasno pamet srečevat. V nedeljo naprimer sem se po jadranki vozil v koloni skupaj z avti brez nekega prehitevanja in nemreš belivat, prav nič me ni motilo....še malo in se bom tudi jaz lahko pohvalil, da naredim 10K km z enim kompletom gum :kva1:

Ampak da se vrnem na temo....ker nisem še probal štrudla, koliko je to visoko napram XR-u? Ker meni se zdi nižji napram bemfi. Kakšna je razlika v drži med njima? Balance so na XR verjetno širše ali? Pa res me zanima, koliko pridejo dejansko servisi na štrudlu, ker slišim da so precej dražji od servisov na recimo XR, ampak nekako to jemljem z veliko rezervo in me bo zanimal podatek iz tvoje prve roke.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, skalaprava pravi:

Nekaj se da, ampak če je spredaj pravi stroj in na njemu voznik, ki ve kaj dela, potem nimaš kaj praskat....lahko samo gledaš, kako se ti odpeljejo in to konkretno.

 

Zadnje čase me redno "šolajo"....vidim, da sem začel bolj z glavo vozit in uživati pri nizkih hitrostih. Zdaj ne vem, ali zaradi nekonkurenčnega mopeda ali pa me je dejansko začela občasno pamet srečevat. V nedeljo naprimer sem se po jadranki vozil v koloni skupaj z avti brez nekega prehitevanja in nemreš belivat, prav nič me ni motilo....še malo in se bom tudi jaz lahko pohvalil, da naredim 10K km z enim kompletom gum :kva1:

Ampak da se vrnem na temo....ker nisem še probal štrudla, koliko je to visoko napram XR-u? Ker meni se zdi nižji napram bemfi. Kakšna je razlika v drži med njima? Balance so na XR verjetno širše ali? Pa res me zanima, koliko pridejo dejansko servisi na štrudlu, ker slišim da so precej dražji od servisov na recimo XR, ampak nekako to jemljem z veliko rezervo in me bo zanimal podatek iz tvoje prve roke.

 

 

me čudi, da te nič ne srečujem zadnje cajte na relaciji. Sem zadnji mesec 3x na teden dol. Včeraj sem še namenoma šel čez Semič.  V soboto grem najbrž z avtom, v nedeljo pa s kolegom, ki je vzel XRa pa če boš imel čas...

Meni pač bolj pasal štrudl, tale V2 mi seeeedeee. XR ima širši zic in je tudi malenkost višji. Kolena so manj pokrčena na XR. Balanca je pa enaka (po občutku). MTS ima balacno v širini 1m, XR pa nisem meril. 

Servis v AS Domžale pri 4800km, olje, filter, čep, podložka, par računalniških updejtov (vpoklic)... 202€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 7. 2019 ob 9:15, mladench pravi:

Servis v AS Domžale pri 4800km, olje, filter, čep, podložka, par računalniških updejtov (vpoklic)... 202€.

Hude cene, vendar kolikor slišim tudi na BMW nič manjše. Japanci so bolj prijazni do denarnice. Res pa je, da nimajo v kolekciji mopeda ala XR, Multistrada...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, bikez said:

Japanci so bolj prijazni do denarnice. Res pa je, da nimajo v kolekciji mopeda ala XR, Multistrada...

Novi Versys 1000... je pa res "samo" Kawasaki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bikez pravi:

Hude cene, vendar kolikor slišim tudi na BMW nič manjše. Japanci so bolj prijazni do denarnice. Res pa je, da nimajo v kolekciji mopeda ala XR, Multistrada...

XR prvi servis 5€ cenej kot Duče :D

drugače pa Kawa... zaostaja... :) 

 

image.png.d42e18d584cd808ba2518660775333b0.png

image.png.76ff01c168b44334afcb778c2175d392.png

image.png.6c4b549ccec2d2d9b8bf5dee58d0f84f.png

image.png.cac4ee498e7ce5f77b38cfe756a6bbec.png

 

beauty is in the eye of the beholder

 

PSX_20190731_103324.thumb.jpg.7d205f0ae90b053f5868654b4789f797.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!