Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

Ducati Multistrada 1260 (S, S D/AIR, PIKES PEAK, ENDURO)

Recommended Posts

enporio

Mene pa matra Multistrada 950s varijanta....

je kdo že vozil in primerjava z večjo sestro?

glede moči mi je to dovolj

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
44 minutes ago, vandrovec said:

Tu je test sedmih motorjev in sedem voznikov, Ducati je žal najslabši:

https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-veliki-potovalni-enduro-motocikli-2018/

Tudi prodaja v Italiji kaže, da zanj ni zanimanja :naughty:

Ashampoo_Snap_2019_05.18_08h43m31s_001_.png.d8a655cdbdae2c532249a8afecb110bb.png

Pa saj nimam nobene potrebe, da zmaga MS... vsi trije so mi dobri, KTM, Duc in Bmw

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Tu je test sedmih motorjev in sedem voznikov, Ducati je žal najslabši:

https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-veliki-potovalni-enduro-motocikli-2018/

Tudi prodaja v Italiji kaže, da zanj ni zanimanja :naughty:

Ashampoo_Snap_2019_05.18_08h43m31s_001_.png.d8a655cdbdae2c532249a8afecb110bb.png

po nekih drugih testih, kjer primerjajo KTM GT, BMW XR in MWAgusta Turismo veloce tut zmaga GT, pa jih še zdaleč ne prodajo toliko kot XRov.

Te primerjave so sicer fajn, da mogoče izluščiš kako prednost, ki jo ima moped pred drugimi, ali bolj razumeš njegov karakter, to je pa vse.

 

pred 1 uro, enporio pravi:

Mene pa matra Multistrada 950s varijanta....

je kdo že vozil in primerjava z večjo sestro?

glede moči mi je to dovolj

o 950 je povedanega samo toliko:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
1 hour ago, bikez said:

Če se hočeš poceni in zanesljivo vozit, potem Japonca.

Hočem se dobr pocutit na motorju, ni mi vazno al je pocen in zanesljivo. To mi je druga MS, pa nisem imel enega samega problema, niti enega najmanjsega. Vsi motorji so danes kvalitetni, razlika ja samo obcutek na motorju. Stevilke (moc, hitrost...) je samo za tiste pred PCji

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

po nekih drugih testih, kjer primerjajo KTM GT, BMW XR in MWAgusta Turismo veloce tut zmaga GT, pa jih še zdaleč ne prodajo toliko kot XRov.

Za tak denar se večinoma kupuje tudi z razumom ne le čustvi...kaj ti bo lep eksot (KTM, Ducati), če nima servisov...:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
16 minutes ago, vandrovec said:

Za tak denar se večinoma kupuje tudi z razumom ne le čustvi...kaj ti bo lep eksot (KTM, Ducati), če nima servisov...:naughty:

Ma ne govorimo o starih bmwjih, ki se ocitno servisirajo vsak mesec. Saj bmwjasi nonstop nabijate o navdusenju nad svojo servisno mrezo. Vem, sm mel tud bmwja. Res so prjazni.  S taljanko pa sploh se nism bil na pooblascencu.  Vec al manj se nardi max 2 mala servisa na leto....sicer pa je Ducati prevzel AS Domzale. Resna in profi firma. 

5 hours ago, bikez said:

Nihče si ne kupi motorja, da bi se na njem počutil slabo.

:eek: a mislis de sm edini, k je to naredu, de zdej bol pocas vozi? 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 minutami, vandrovec pravi:

Za tak denar se večinoma kupuje tudi z razumom ne le čustvi...kaj ti bo lep eksot (KTM, Ducati), če nima servisov...:naughty:

sam res, kaj mi bo :P

braap, braap, pk pk

 

Tako, da kar tukaj bi vprašal lastnike eksotičnih Ducatijev?

Kje so pa servisi? :D

Valda so, tut za ducati so, jih je kar nekaj na naših cestah.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez
pred 22 minutami, vandrovec pravi:

Prejšnji post sem obarval s posmehom ampak vsaj zase vem, da mi je v Ljubljano predaleč voziti na servis, čeprav je Slovenija majhna, ker porabim en dan dopusta. Od Italijanov bi imel Aprilijo in Moto Guzzi...pri hiši je bila že stara Aprilija in Piaggio, to sicer ni pomembno, je le moje mnenje.

Tisti, katerim dvovaljniki tresejo...ste poizkusili s svečkami z dvema elektrodoma, vsaj na bokserju je precejšnja razlika?

Servisi so seveda ahilova peta. Nesprejemljivo mi je, da moram vzeti en dan dopusta za servis motorja in zaradi servisa narediti še 400km (servis-domov-servis-domov = 4x100km). To velja zame, seveda obstajajo takšni, ki jim je vseeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, perry pravi:

Dami pocisti vse kar ni glede MS

Ekola in prvi, ki bo sral po temi bo šel na pavzo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
Ob 18. 5. 2019 ob 11:39, perry pravi:

Hočem se dobr pocutit na motorju, ni mi vazno al je pocen in zanesljivo. To mi je druga MS, pa nisem imel enega samega problema, niti enega najmanjsega. Vsi motorji so danes kvalitetni, razlika ja samo obcutek na motorju. Stevilke (moc, hitrost...) je samo za tiste pred PCji

Dobro si to v temo brcnil ......

Skoraj nobeden ni ker jih sestavljajo ekonomisti in ne inžinirji. 

Zdaj testiramo uporabniki motorje in potem se odpravlja poporodne težave in ko se jih odpravi pljunejo nov model čez manj , kot dve leti  in krog se spet zavrti. 

Skoraj novemu motorju pade cena na pol, ti pa ovca(ni osebno) spet testiraš nov klump in se pregovarjaš okrog garancij.

Tudi sam imel MTS 2012l brez ene napake, motor je delal , motile so me druge stvari , ki normalnega uporabnika ne motijo .

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Kolker berem/gledam teste, je zadeva bolj dirkaško usmerjena in ni ravno za potovanja ali serpentine namenjena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
40 minutes ago, bikez said:

Kolker berem/gledam teste, je zadeva bolj dirkaško usmerjena in ni ravno za potovanja ali serpentine namenjena?

V Avstriji in Italiji vidis samo GSe in MSe... bi rekel, da je to za serpentine

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 48 minutami, bikez pravi:

Kolker berem/gledam teste, je zadeva bolj dirkaško usmerjena in ni ravno za potovanja ali serpentine namenjena?

toliko dirkaška, kot podobni modeli s podobno krivuljo navora in moči.

In ne vem zakaj bi ne bila dobra za serpentine in potovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred eno uro, bikez pravi:

Kolker berem/gledam teste, je zadeva bolj dirkaško usmerjena in ni ravno za potovanja ali serpentine namenjena?

Ne razumem ravno najbolje tvojega posta . Serpentine sem z lahkoto premagoval tako z SS motorji kot  z težkimi potovalci aka LT . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Ne razumem ravno najbolje tvojega posta . Serpentine sem z lahkoto premagoval tako z SS motorji kot  z težkimi potovalci aka LT . 

 

po linijah za avtobus

nova ms ima mislim da daljšo. medosno, kar takoj pomeni slabšo vodljivost

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
21 minutes ago, Snečer said:

po linijah za avtobus

nova ms ima mislim da daljšo. medosno, kar takoj pomeni slabšo vodljivost

Te daljse medosne razdalje ne čutiš, moraš res športno vozit. Jaz je nisem čutil. Generalno je MS 1260 precej boljsi motor kot moja 1200 dvt. Tako na podlagi cca 50km voznje z 1260...

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
8 minutes ago, Snečer said:

na zaviti cesti se takoj občuti, ko vozilo postane togo

Če ne delaš osmic na ozki cesti, ti zagotavljam da ne čutiš razlike. To so pisali novinarji in zdaj vsak ki ima pet minut časa to povzema kot dejstvo... večina pa je MS videla samo na sliki, ko se pa folk pelje z njo je pa cist navdusen. Bi rekel, da je podobno s kaksnim GSom ali KTMom tudi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

moj ma sila kratko medosno

praktično na vsakem drugem, ko presedem opazim togost v ovinkih

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
12 minutes ago, Snečer said:

moj ma sila kratko medosno

praktično na vsakem drugem, ko presedem opazim togost v ovinkih

Z vsem spostovanjem, tezko primerjas Versysa in Multistrado. Ga sicer nisem vozil, imam pa doma enga Er6, ki se podobno obnasa kot Versys

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, perry pravi:

Z vsem spostovanjem, tezko primerjas Versysa in Multistrado. Ga sicer nisem vozil, imam pa doma enga Er6, ki se podobno obnasa kot Versys

zelo se motiš :)

versys in mts imata veliko skupnega, v bistvu sta si med motorji še najbolj podobna

versys650 je bil namreč odgovor na ukinjeno in redko multistrado 620, ki so jo delali 2005-2007, ko je nastal versys mk1

imel sem tudi er6n, tako da vem kakšna je razlika napram versysu in razen skupnega agregata (pa še ta ima drugačno naravo), kaj dosti nimata skupnega

ps.

in da rečeš, da se ne občuti 17cm večja medosna razdalja ... ja za en kur... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
6 minutes ago, Snečer said:

zelo se motiš :)

versys in mts imata veliko skupnega, v bistvu sta si med motorji še najbolj podobna

versys650 je bil namreč odgovor na ukinjeno in redko multistrado 620, ki so jo delali 2005-2007, ko je nastal versys mk1

imel sem tudi er6n, tako da vem kakšna je razlika napram versysu in razen skupnega agregata (pa še ta ima drugačno naravo), kaj dosti nimata skupnega

ps.

in da rečeš, da se ne občuti 17cm večja medosna razdalja ... ja za en kur... :) 

mogoče je Versys podoben stari Ms 620, ampak ta stara MS nima prav nobene veze z novim rodom, medtem ko prva generacija Versysa ni tako drugačna od sedanje. Bi rekel, da je ciklistika zelo podobna. 

In ja, večja medosna razdalja se ne občuti. Najbrž niso samo podaljšali motorja za 17 cm, ampak  bi rekel da so par stvari spremenili še na motorju, tako da bi negativen vpliv čimbolj izničili... se strinjaš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
9 minutes ago, Snečer said:

versys in mts imata veliko skupnega, v bistvu sta si med motorji še najbolj podobna

 versys650 je bil namreč odgovor na ukinjeno in redko multistrado 620, ki so jo delali 2005-2007

Prosim nehaj. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 minutami, perry pravi:

mogoče je Versys podoben stari Ms 620, ampak ta stara MS nima prav nobene veze z novim rodom, medtem ko prva generacija Versysa ni tako drugačna od sedanje. Bi rekel, da je ciklistika zelo podobna. 

In ja, večja medosna razdalja se ne občuti. Najbrž niso samo podaljšali motorja za 17 cm, ampak  bi rekel da so par stvari spremenili še na motorju, tako da bi negativen vpliv čimbolj izničili... se strinjaš?

med versys 650 modeli praktično ni razlik, to drži, s prve so zadeli in ni kaj za popravljat v tej smeri

Na mts sp podaljšali medosno, sploh pri V motorjih je to nuja, ker so v dolžino, lej kako smešen je vstrom, ki je zaradi tega daljši, skoraj kot MTS, poleg tega medosna odpravi še woblanje in podobne težave

zanimivo, GSka pa ima tu prednost zaradi bokserja in ima solidno medosno

drugače pa bi bili zanimivo, če bi odstranili pomagali na MTS, potem bi se videlo, kako nevozen je motor...ko bi menjaval dol bi ti kolo vedno blokiralo, po moje je v ovinku smrtno nevaren, če se zašaltaš, tak pač je, pretiravanje s prevelikim agregatom zaradi ovc in konkurence

lep pa je, tu pa ni dileme, tu poseka MTS konkurenco...

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Prosim nehaj. :lol1:

nisi vedel, a ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!