Jump to content
  • Sign Up
  1. Frenk 67

    Frenk 67

  2. tomaz69

    tomaz69

  3. gaso65

    gaso65

  4. smasher

    smasher

  5. notranc

    notranc

  6. Ninč.

    Ninč.

  7. ligenjček

    ligenjček

  8. VS800

    VS800

  9. Quest

    Quest

  10. DAMI34

    DAMI34

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Mene prav nič ne moti,sem vesel, da si to prevozil, in imaš verjetno celo pot v glavi 😊jaz se sproti učim, in tak, kot sem neroden, se prav čudim, da sem sploh do sem prišel 😀ko boš videl, da grem v napačno smer, mi javi😉 Si šel čez Paragvaj?  Še cenik, enega izmed ponudnikov...  In današnji cik-cak🙃    
    • Guest Mitja F
      Jaz sem bil tam 3x v dveh letih in SF imajo vedno na zalogi. Cena je okrog 140eur za obe.Kje pa mislite, da bodo najcenej gume, ki so jih razvili Kranjčani.( mal lokal patriotizma). Drugače pa se ne hecam, kar govorim sigurno drži.  
    • thumper
      prazne gume , neregistriran ..
    • Mtl
      Končno sem našel čas in vse uredil. Če se bo morda še kdo to spraševal, upam da bo to v pomoč. Zavornega olja je dovolj pol litra. Mi je še ostalo toliko, da sem še na Yamahi od tamalega spotoma zamenjal. Hladilne tekočine je treba 2 litra in je ravno prav. Morda ostane 1 deci. HiFlo filter olja in zračni filter pašeta v nulo.  Svečke je presenetljivo lahko zamenjat (potrebno je vzeti dol rezervoar goriva in za eno svečko nekoliko odmakniti hladilnik), noter sem dal Iridium, tako da bi moralo biti dovolj za nekaj 10.000 km. Celoten strošek materiala je bil cca. 130 EUR. Čas menjave 6 ur, delal prvič in si spotoma vse zapisoval in očistil komplet ''notranjost''. Kljub temu sem nekje izgubil en vijak od oklepa, tako da dodamo še ene 3 EURe za vijak (ga moram še nabavit :)). In pa dva plastična zatiča sta se nekoliko polomila (očitno leta delajo svoje), ampak te sem že imel na zalogi. Ne pravijo zastonj, da za vsakim dobrim mehanikom ostane kakšen vijak ali kaj drugega :).
    • Mtl
      Po moje se ne razumeva dobro. Jaz tudi ne šparam na gumah, nastane pa med nama verjetno razlika v motorju in njegovih zahtevah po gumah in pa načinu vožnje. Ker če z motorjem ''piliš'' ovinke, potem verjamem, da gredo gume bistveno hitreje, kot če se voziš kot ''penzič'' brez uporabe zavor ;)... Hehe. Enemu je pač užitek piljenje, enemu (meni recimo) pa umirjena in sproščena vožnja.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!