Skoči na vsebino

Vizirji


Fadil

Priporočene objave

Pozdravljeni,

 

Pred kratkim sem za svojo Hondo SH 300 kupil vizir španskega podjetja PUIG. Ta vizir sem kupil zaradi tega, ker mi je bil od vseh najbolj všeč, pa tudi ne želim in ne potrebujem visokega poštarskega. Že pri montaži sem opazil, da ima precej čuden način vpetja-montaže.

Vizir sem nastavil najbolj pokončno kar se da in zategnil vijake(matici) do konca, vendar mi pri višji hitrosti veter vseeno vizir ukrivi, tako da mi med steklom in armaturo piha direktno v vrat kar me moti. Ne vem kaj bi lahko storil, da bi fiksiral vizir pokončno in da mi ga veter ne ukrivi. Razmišljal sem, da bi spodaj na robovih izvrtal majhni luknj in s kabelsko vezico vizir zategnil na nosilni konzole. To bi sigurno rešilo upogibanje, vendar je izvedba ciganska, šalabajzerska... Kolega mi je predlagal naj na spoje tam kje ga krivi nanesem lepilo CIANOKOL in pač zalepim. Zanima me, če je kdo imel podobne težave in kako je zadevo rešil? Vesel bom vsakega predloga ali nasveta.

Lep pozdrav

 

Vizir  1.jpg

Vizir  3.jpg

IMG_20190526_155553.jpg

fron1.jpg

fron2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš voziti večjih hitrosti, s pokončnim vizirjem. 

Če ti piha direkt v vrat, je vseeno boljše, kot v prsa ali v glavo.

Daj si okoli vratu rutko, tubo ali kaj takega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale GIVI ima recimo čisto drugačno vpetje in verjamem, da tukaj teh problemov ne bi bilo:

https://www.ebay.co.uk/itm/GIVI-WINDSCREEN-FAIRING-LOWER-SPORT-HONDA-SH-300-from-2015-GIVI-D1143S/272799860924?hash=item3f842388bc:g:docAAOSw0fhXjmHf

pred 4 minutami, KARMEN1 pravi:

Ne moreš voziti večjih hitrosti, s pokončnim vizirjem. 

Če ti piha direkt v vrat, je vseeno boljše, kot v prsa ali v glavo.

Daj si okoli vratu rutko, tubo ali kaj takega.

Saj ni 100% pokončno. Ima naklon vendar precej manjši in posledično je reža med vizirjem in armaturo zelo majhna in ne piha. Ko pa mi vizir upogne, mi pa piha direktno v vrat, kar je skoraj slabše kot če bi bil brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem, ti ga vrti v nosilcu?

Jaz bi poskusil vrnit prodajalcu, če pa ni te varante, pa :

luknja v vsakem nosilcu - fi5 max 6 ( skozi plastiko in nosilno cevko/palico). Črn inbus vijak z lečasto glavo (zaradi izgleda) primerne dolžine. Glavo in matico podložiš s črno podložko in priviješ z občutkom.

Ni idealno, je pa izvedljivo.

l.p.

Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Roki pravi:

Če prav razumem, ti ga vrti v nosilcu?

Jaz bi poskusil vrnit prodajalcu, če pa ni te varante, pa :

luknja v vsakem nosilcu - fi5 max 6 ( skozi plastiko in nosilno cevko/palico). Črn inbus vijak z lečasto glavo (zaradi izgleda) primerne dolžine. Glavo in matico podložiš s črno podložko in priviješ z občutkom.

Ni idealno, je pa izvedljivo.

l.p.

Z

Dal si mi idejo. Mislim, da je premer 5 malo velik in oslabi konstrukcijo. Jaz bi nastavil vezir v pravo pozicijo in zvrtal skozi  plastiko in cev luknjo 2 mm in skozi dal samorezni vijak ali kniping - potem ne more več sukati. Lahko tudi zelo tanek vijak in varovalno matico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale predlog z vijakom mi je všeč. Boljše kot z lepilom. Ne vem sicer kako bi izgledalo, ker steklo ne nalega naravnost na nosilec. Jutri bom pogledal kako bi bilo izvedljivo z vijakom. Vizir sem kupil v Hondi AS v Trzinu, uvoznik za Puig pa je Čarman. Vračal ne bom, saj je vizir sedaj rabljen in nosilec opraskan. Poizkusil bom nekako fiksirati, če pa ne bo šlo in bom kaj zjebal, ga bom moral zamenjati z drugim. :)

Ne razumem, da Puig to prodaja, saj so morali testirati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Fadil pravi:

Tale predlog z vijakom mi je všeč. Boljše kot z lepilom. Ne vem sicer kako bi izgledalo, ker steklo ne nalega naravnost na nosilec. Jutri bom pogledal kako bi bilo izvedljivo z vijakom. Vizir sem kupil v Hondi AS v Trzinu, uvoznik za Puig pa je Čarman. Vračal ne bom, saj je vizir sedaj rabljen in nosilec opraskan. Poizkusil bom nekako fiksirati, če pa ne bo šlo in bom kaj zjebal, ga bom moral zamenjati z drugim. :)

Ne razumem, da Puig to prodaja, saj so morali testirati...

Morda ti ga suče, kjer je cev spojena preko kugle - krogle na steklo? Tega prej sploh nisem bolj pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suče ga na mestu, ki je označen s puščicama, tam kjer je vijak z matico. Zategnjeno je do konca, pa vseeno veter vizir ukrivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Fadil pravi:

Suče ga na mestu, ki je označen s puščicama, tam kjer je vijak z matico. Zategnjeno je do konca, pa vseeno veter vizir ukrivi.

Oster 2mm sveder in počasi - glej da ti sveder ne bo opletal - sicer boš imel v plastiki naenkrat precej veliko luknjo. Jaz bi poskusil vrtati kar na motorju, tako ne boš zgrešil pravilne pozicije - naklona.

Morda, ko prideš skozi plastiko do cevi, se bo poznalo na cevi. Takrat lahko odstraniš vezir in zvrtaš cev - a samo eno steno. Potem zmontiraj skupaj in zvrtaj še drugo steno in plastiko spodaj. Tako boš imel pravilno pozicijo - naklon. Upam, da razumeš.

Sam se odloči, kaj ti bolj odgovarja. :) Da ne bom kaj kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Oster 2mm sveder in počasi - glej da ti sveder ne bo opletal - sicer boš imel v plastiki naenkrat precej veliko luknjo. Jaz bi poskusil vrtati kar na motorju, tako ne boš zgrešil pravilne pozicije - naklona.

Morda, ko prideš skozi plastiko do cevi, se bo poznalo na cevi. Takrat lahko odstraniš vezir in zvrtaš cev - a samo eno steno. Potem zmontiraj skupaj in zvrtaj še drugo steno in plastiko spodaj. Tako boš imel pravilno pozicijo - naklon. Upam, da razumeš.

Sam se odloči, kaj ti bolj odgovarja. :) Da ne bom kaj kriv.

Nič ne boš kriv. Več kot zajebat ne morem. :)

Imam pa še eno vprašanje. Včeraj sem vozil v koloni v klanec na Bled. Nenehno speljevanje in zaviranje. Imel sem občutek kot da motor malce potrese pri speljevanju. Kaj bi to lahko bilo? Sklopka, valjčki, jermen...? Danes sicer tega nisem opazil. Motor je 2015 letnik in še nima 15.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni original oz. 1. jermen do zamenjave ni potresel nikoli. Potem pa vsi naslednji. Tresenje se zmanjša, če spelješ malo bolj dinamično - no vsaj meni se je zmanjšalo.

Najslabše je bilo tisto speljevanje v koloni - samo malo. Nimam pravega odgovora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem zadevo zalepil z sekundnim lepilom, mislim da Loctite. In vedno kadar uporabljam sekundno lepilo naredim sranje in opacam površino. Eno stran sem zaščitil, drugo zaradi hitenja in panike pozabil in faaaaaaaaaaaaaaaaaaak, kapljica lepila padla na površino katero sem potem v paniki brisal in še dodatno razmazal.

image.thumb.jpeg.c5ba65be19a4ae44753141c64e3c072a.jpeg

image.thumb.jpeg.9545070d0cb5a20d3b23bd18231106c6.jpeg

Ali obstaja kakšen odstranjevalec sekundnega lepila, s katerim ne bi zajebal tudi laka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!