Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
YamahaGirl

Enduro trip po puščavi (egipt)

Recommended Posts

YamahaGirl

Hey! 

Zanima če imate kakšne izkušnje z vožnjami po pesku, puščavi, karkoli v tem smislu... 

Sem sicer punca, v 20ih na 2 takt krosu, ki je valda precej lahek in obvladljiv, bi šla pa probat vsaj mal pelat neki močnejšega, večjega... Bolj za izkušnjo kot kaj drugega. Sem pa precej švoh haha tako, da me zanima če bom sploh preživela 😅 kaj moram sploh pazit pri endurotu, razen kosti? V sloveniji ne vem, če bo kdaj sploh priložnost furat 4 takterja, mi je pa kros top 😍 kar v egiptu ne sposojajo i think 😔

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Za puščavo vprašaj na http://www.desertsoul.com/sl/ sam mislim da Tilen ne organizira tur v Egiptu. Jih pa kje drugje. 

Ne razumem pa zakaj v Sloveniji ne bi mogla voziti 4 takterja? Jih je tolko naokoli da se jih kr prodaja. Nove in rabljene.

 

p.s. Prestavil temo v ustrezen podforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YamahaGirl

Za Tunizijo vem ja, more bit zakon 😁 V egipt greva z mojim na morje pa majo pač te puščavske tripe za 2 urci kar je pomoje čist dost za prvič... me samo zanima kok težko je vozit po pesku, pa bolj tehnične podrobnosti mogoče... 

V Slo mi malo primankuje časa tako, da se ne splača + vzdrževanje je precej bolj zahtevno od 2 takterja + za mojo fizično pripravljenost je 2 takt lažji za pobrat haha 125ccm je za trenirat top zame.. Lih zato me nekak skrbi preskok na enduro po neznani površini 😬😅

Hvala 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 4 urami, YamahaGirl pravi:

Za Tunizijo vem ja, more bit zakon 😁 V egipt greva z mojim na morje pa majo pač te puščavske tripe za 2 urci kar je pomoje čist dost za prvič... me samo zanima kok težko je vozit po pesku, pa bolj tehnične podrobnosti mogoče... 

V Slo mi malo primankuje časa tako, da se ne splača + vzdrževanje je precej bolj zahtevno od 2 takterja + za mojo fizično pripravljenost je 2 takt lažji za pobrat haha 125ccm je za trenirat top zame.. Lih zato me nekak skrbi preskok na enduro po neznani površini 😬😅

Hvala 😁

Po pesku vozit je precej težko. TL;DR - teža nazaj, gas odpret in usmerjat motor s celim telesom. Če se sprednje kolo obremeni, se potopi v pesek in greš preko balance/po tleh. Verjetno ti zna kdo tam malo razložit, ostalo je pač praksa.

4T ne rabi veliko vzdrževanja. Ajde, olje in filtre je treba menjati relativno pogosto (odvisno kolk ur narediš). Je pa motor neprimerno prijaznejši za vozit, ker ima precej bolj linearen značaj pri podajanju moči. 125 2T je precej bolj on/off. Razlika v teži ni zelo velika, nič več.

Enduro na neznani površini je problem na temo kako dobro znaš brati teren in kako dobro reagiraš na ovire na poti. MX progo lahko naštudiraš do zadnjega kamna na pamet, enduro ne moreš. Pelješ pač z več varnostne rezerve kot na MX progi in se ne zaganjaš v dvoumne situacije. Padci seveda bojo ker vsega ne moreš pravilno predvidet. Za fizično pripravo je rešitev preprosta - prej ko se lotiš dodatne fizične priprave v obliki teka/bicikla/fitnesa boljš boš pripravljena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Različni ljudje različna "veselja" . Ne vem pa koliko je "pametno" na takem "izletu" malo probat po pesku. "Odpret gas" pomeni tudi precejšnjo hitrost (ker drugače potoneš) , ko te katapultira ćez krmilo gre ključnica (v večini primerov, ker resno dvomim, da izposojajo kompletno opremo) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

če nisi še probala po pesku, najemi tisto kar se pač da za dve uri in to bo popolnoma dovolj. enduro ni nekaj kar se da navadit nahitro. tudi pesek ne.lepo je videt nekoga ki obvlada, samo do tega nivoja pridet.. dosti potu in solz je treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YamahaGirl
pred 9 urami, jskrablin pravi:

Po pesku vozit je precej težko. TL;DR - teža nazaj, gas odpret in usmerjat motor s celim telesom. Če se sprednje kolo obremeni, se potopi v pesek in greš preko balance/po tleh. Verjetno ti zna kdo tam malo razložit, ostalo je pač praksa.

4T ne rabi veliko vzdrževanja. Ajde, olje in filtre je treba menjati relativno pogosto (odvisno kolk ur narediš). Je pa motor neprimerno prijaznejši za vozit, ker ima precej bolj linearen značaj pri podajanju moči. 125 2T je precej bolj on/off. Razlika v teži ni zelo velika, nič več.

Enduro na neznani površini je problem na temo kako dobro znaš brati teren in kako dobro reagiraš na ovire na poti. MX progo lahko naštudiraš do zadnjega kamna na pamet, enduro ne moreš. Pelješ pač z več varnostne rezerve kot na MX progi in se ne zaganjaš v dvoumne situacije. Padci seveda bojo ker vsega ne moreš pravilno predvidet. Za fizično pripravo je rešitev preprosta - prej ko se lotiš dodatne fizične priprave v obliki teka/bicikla/fitnesa boljš boš pripravljena.

Definitivno dobro vedet vnaprej, hvala. Torej samo pazit, da se 1. kolo ne potopi? Načeloma upam, da bo podlaga taka kot na nekaterih slikah... Izgleda dokaj stabilno vse skupaj... Mx pa vozim itak na brniku kjer je zgornja plast peščena, prašna in zna precej drset, je pa res da moj motor je lahek, 2t potegne takoj, medtem ko 4t sklepam, da ne? 

Za vzdrževanje sem bolj mislila šraufarijo, ker vse kar je narobe se popravi doma... Mašine so pa malo bolj zakomplicirane pri 4t... Ajde bata pa cilindra ne popravimo sami... Glede menjalnika, moči pa vrjamem ja... Problem je večinoma v času.. Čez teden motorja nimam, čez vikende vozim tamalega na tekme.. Redko kdaj pridem na vrsto, ampak pač takrat probam čim bolj izkoristit moči za mašinco 😁

Ja saj to me skrbi, reakcija na ovire, ovinke... Sicer jih v puščavi ravno ne bi pričakovala haha kaj pa višina endurota? Je višji od 125? 450 se mi zdijo ze precej večji 🤔 padci pa itak.. Že navajena haha

Hvala za odgovor 😁 

Share this post


Link to post
Share on other sites
YamahaGirl
pred 8 urami, franc pravi:

Različni ljudje različna "veselja" . Ne vem pa koliko je "pametno" na takem "izletu" malo probat po pesku. "Odpret gas" pomeni tudi precejšnjo hitrost (ker drugače potoneš) , ko te katapultira ćez krmilo gre ključnica (v večini primerov, ker resno dvomim, da izposojajo kompletno opremo) .

lp

Zelo verjetno bi bil moj odgovor isti, v obrnjeni situaciji 😅 načeloma ne mislim delat samomora ali pa eksperimentirat... Najprej krog za ogrevanje lepo počasi, da vidim če bo sploh šlo. Vseeno vsaka informacija na to temo pride prav 😄 sploh ker ja.. Je prvič... 

Oprema je najmanjši problem... Glavni knee brace-i grejo itak z mano... Mogoče neck brace tudi... Ostalo se dobi. 

Hvala za odgovor 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
YamahaGirl
pred 7 urami, BRANE pravi:

če nisi še probala po pesku, najemi tisto kar se pač da za dve uri in to bo popolnoma dovolj. enduro ni nekaj kar se da navadit nahitro. tudi pesek ne.lepo je videt nekoga ki obvlada, samo do tega nivoja pridet.. dosti potu in solz je treba.

Si ti poskusil puščavo? 

Če se bo dalo bi itak najrajši mx. 

2 uri se tudi meni zdita dovolj... Zaenkrat še nočem, da mi roki odpadeta haha 

Za navadit pa ja... Kar se motorja tiče ne vem haha 2t ni bil problem niti prvo vožnjo, se pa strinjam za podlago, peščena mi definitivno ne leži, sploh v ovinkih. Izgleda pa na nekaterih slikah precej lepo vozna tale puščava.

Prilagam slike v komentarju. 

Screenshot_20190604_204218.jpg

Screenshot_20190604_204253.jpg

Screenshot_20190604_204235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 17 minutami, YamahaGirl pravi:

Definitivno dobro vedet vnaprej, hvala. Torej samo pazit, da se 1. kolo ne potopi? Načeloma upam, da bo podlaga taka kot na nekaterih slikah... Izgleda dokaj stabilno vse skupaj... Mx pa vozim itak na brniku kjer je zgornja plast peščena, prašna in zna precej drset, je pa res da moj motor je lahek, 2t potegne takoj, medtem ko 4t sklepam, da ne? 

Brnik je zbita zemlja. Nima veze s peskom to. Sam sem pesek vozil kr ene parkrat na Rabu in je na začetku zelo neprijetno vse skupaj, ker motor ne uboga sploh. Se navadiš, sam traja malo. Pa tisti pesek je spet nekaj drugega kot sipine...

V bistvu se s parimi enduro kolegi lihkar dogovarjamo za eno resno turo po Tuniziji. In tisti, ki so že bili tam povejo da je pesek težek in varljiv. Se je treba naučiti brati podlago. In traja nekaj časa (in nekaj izletov preko balance) da se navadiš. Ni lahko. Jaz sem bolj hitre jeze pa jih kr na zalogo malo skrbi komu vse in kolkrat bom med vlačenjem motorja iz peska j*bal vse po spisku :D  Če se seveda uspemo uskladiti za ta projekt.

Če misliš napol resno, se spravi vozit enduro čimprej. MX je po svoje zahteven, enduro je spet nekaj čisto drugega. Sploh ko obtičiš v kaki grapi in ne gre ne naprej, ne nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YamahaGirl

Ma tist prah je povrh poleti... Kr neki haha če to pomnožiš x20 je tm tm se mi zdi? 😂 Ker motor pa maš? Ma sej prov po sipinah se ne bi vozila... Če bo res mivka, skoraj prah pol bom šla pač s quadom 😔 ne vem no... Bomo vidl na probni vožnji haha pa pol poročam kako je blo. Greva pa z mojim drug teden. Moj btw ni sploh za motorje tko, da bom brez napotkov iz prve roke... Bi blo pa super, če bi bil nekdo, ki obvlada zraven. Itak če motorja ne moreš obvladat vsaj kokr tolk se ne splača reskirat haha 

Ma tunizija more bit zakon. Mi smo načeloma bli na quadih pa so sipine delovale precej trde, ves čas stojiš če nočeš, da ti čreva preruka haha na ovinkih pa zna fajn drset tut quad. 

Ja meni se najbrž ne bi ratal navadit v 2h urah hahaha po parih padcih se najbrž ne bi več pobrala ampak na motorju moraš itak bit trma, se vsakič pobrat pa peljat naprej jbg. Če se vam bo pa ratal uskladit pa le poročaj 😁 obvezno action cam pa na yt 😄 

Ma enduro mi niti ni tok zanimiv. Vozila samo enkrat neko staro yamaho z električnim zvokom pa je šel kolen haha ker pač v sloveniji radi podirajo drevesa čez poti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
Ob 4. 6. 2019 ob 21:43, YamahaGirl pravi:

Ma tist prah je povrh poleti... Kr neki haha če to pomnožiš x20 je tm tm se mi zdi? 😂 Ker motor pa maš? Ma sej prov po sipinah se ne bi vozila... Če bo res mivka, skoraj prah pol bom šla pač s quadom 😔 ne vem no... Bomo vidl na probni vožnji haha pa pol poročam kako je blo. Greva pa z mojim drug teden. Moj btw ni sploh za motorje tko, da bom brez napotkov iz prve roke... Bi blo pa super, če bi bil nekdo, ki obvlada zraven. Itak če motorja ne moreš obvladat vsaj kokr tolk se ne splača reskirat haha 

Prah je hec, sam druge sorte hec ko pesek :) Glede na to da se hočeš odpraviti na vodeno nekajurno turo vam bojo na začetku vodiči razložili kaj pa kako... sam ne se zaganjat v situacije, ki ti niso všeč. Dve uri se da preživet, cel dan al pa nekaj dni je drug hec. Sam vozim za MX pa enduro Sherco 300 SEF Factory. Raje enduro ko MX sicer.

Ob 4. 6. 2019 ob 21:43, YamahaGirl pravi:

Ma enduro mi niti ni tok zanimiv. Vozila samo enkrat neko staro yamaho z električnim zvokom pa je šel kolen haha ker pač v sloveniji radi podirajo drevesa čez poti. 

To spada pod ne se zaganjat v situacije, ki ti niso všeč :D

Ne se kam razletet pa objavi kako reportažo ko bosta nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!