Skoči na vsebino

Uzbekistan, Kirgizijstan, Kazahstan by Kmet2 edition.


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

GPS tracker SPOT: klik  geslo: kmetdva

 

Priporočene objave

S punco ugotavljava,da vi trije pa ste motoristi...

Midva in prijatelji vam zelimo velik uzivanja in srečno pot...

P.s

Hocemo se slik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

videti je, da so se danes lepo zaplezali, kolk je tam zdaj ura 1, 2 zjutraj in še vedno drajsajo po vuko

po moje celo vozijo po napačni strani struge, dvomim, da so si zaželeli nočne vožnje, na drugi strani je glavna cesta...

spet bo dramski tekst

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, amateur pravi:

Dami, prav kmet da ga od poškodb marsikaj boli. Kako preživi tako slabe ceste? Naklofen?

on?

Zobe stisne, kar ga poznam, pa dalje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, amateur pravi:

Dami, prav kmet da ga od poškodb marsikaj boli. Kako preživi tako slabe ceste? Naklofen?

Trma, trma po nekje je to dobro, nekje me tepe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Trma, trma po nekje je to dobro, nekje me tepe?

Kočevar pač :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? Hm, ko sem jaz svojega poslal domov po potepanju po tistih krajih, (motor je bil star eno leto) bi me bilo ceneje, če bi ga vrgel v smeti in kupil novega. 

Še danes je nadušen.

Drugače pa poglej fotke. Ko prevpziš kakih 8 ali 10.000 km take poti, ti ob jasno

lp

bv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gift pravi:

Zakaj se lomi centralni na KTM-u? To je čudno

če večkrat udariš, brusiš, drsaš s centralcem, se to zgodi, sicer nič bat pri normalni uporabi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Bojanv pravi:

Zakaj? Hm, ko sem jaz svojega poslal domov po potepanju po tistih krajih, (motor je bil star eno leto) bi me bilo ceneje, če bi ga vrgel v smeti in kupil novega. 

Še danes je nadušen.

Drugače pa poglej fotke. Ko prevpziš kakih 8 ali 10.000 km take poti, ti ob jasno

lp

bv

Ni mi jasno, kaj bluziš?

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bluzim? Bom povedal boširneje. 

1. Z motorjem sem se pripeljal do Vladivostoka. tam sem motor naložil na ladjo v Evropo. Razumljivo?

 2. Stroški mehanika ob vrnitvi so bili višji kot cena novega motorja. Motor je imel takrat opravljenih 30000km. Bil je star eno leto. 

Sem bil razumljiv?

lp

bv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Bojanv pravi:

Kaj bluzim? Bom povedal boširneje. 

1. Z motorjem sem se pripeljal do Vladivostoka. tam sem motor naložil na ladjo v Evropo. Razumljivo?

 2. Stroški mehanika ob vrnitvi so bili višji kot cena novega motorja. Motor je imel takrat opravljenih 30000km. Bil je star eno leto. 

Sem bil razumljiv?

lp

bv

če se pazi na material, ne more biti takšnih okvar, sem prepričan 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja. Moj motor pravi drugače. Ampak zagotovo imaš prav.

Na mojem motorju sem tudi zlomljeno šasijo švasal, ko sem prišel domov...  Brez prometnih nesreč in padcev

Ja, motor je bil BMW.

lp

Popravljeno . Popravil Bojanv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Bojanv pravi:

No ja. Moj motor pravi drugače. Ampak zagotovo imaš prav.

Na mojem motorju sem tudi zlomljeno šasijo švasal, ko sem prišel domov...  Brez prometnih nesreč in padcev

Ja, motor je bil BMW.

lp

bmw nima šasije kot drugi

ne, ni mi jasno, kako lahko to zlomiš

preobremenjenost, pretiravanje, nezgoda... z normalno vožnjo že ne

tankat in gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav. Kaj naj rečem. Tole me spominja na razpravo o številu kojnskih zob v ustih.  Srednjeveška cerkev je naredila simpozij na to temo. Koliko zob ima konj v gobcu. Šele v razsvetljenstvu so enostavno odprli konjski gobec in zobe prešteli.

lp

bv

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snečer said:

bmw nima šasije kot drugi

ne, ni mi jasno, kako lahko to zlomiš

preobremenjenost, pretiravanje, nezgoda... z normalno vožnjo že ne

tankat in gume

Dej, ne trolaj folka, ki je to naredil. Vcasih je tud men cudno, kaj vse se ljudem zlomi, ampak dejstvo je eno. Vsi ti motorji so ocitno narejeni za svaljkanje po cestah in lepih makadamih. Cim jih spravis v vukojebine, so izven svoje cone udobja. BMW ima precej navadno “šasijo”. Par stvari se pač opira na motor. Paličevja je precej. 

3CDFD59C-B15D-4DB4-8EC5-7AE0F6604922.jpeg.7a01844a6dc79f7316553cff3755ef2e.jpeg

 

11 minutes ago, Bojanv said:

No ja. Moj motor pravi drugače. Ampak zagotovo imaš prav.

Na mojem motorju sem tudi zlomljeno šasijo švasal, ko sem prišel domov...  Brez prometnih nesreč in padcev

Ja, motor je bil BMW.

lp

 

Lepo si povedal, da se tud bmw lahk zlomi. Mi pa po svoje ni jasno, da tak premium izdelk dejansko uniči že eno potovanje. Oziroma, kako je vse prignano na limit, da ga v treh tednih(tol cajta ma trioAdijo) do konca utrudiš. Ker grušt poči zardi utrujenosti. Nič drugega. 

Na limit je prignano, ker more bit stvar dobra tm, kjer se največ rabi, in kamor se jih največ proda. Na cesti. Na cesti je velik sovražnik teža, utrujanja kovine praktično ni.....že makadam obremenitve poveča za 500%......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tole je malo bolj konstruktivno. Bom odgovoril konkretno. Prvih 25000 km je bila pot v Iran. Velik del lepa cesta, samo od Bama do Mashada in okrog prelaza iz Teehrana do Kaspijskega so bile ceste slabe. Ampak bile so. Kolovozi.

Ceste od Čite do Habarovska pa takrat sploh ni bilo. 4000 km. Vozilo se je skoz gozd, po strugah rek, ipd. Tudi predel okrog Altaja (južno od Novosibirska, Bajkalsko jezero in tisti predel nima cest oziroma so kolovozi. In takrat ko sem vozil, Ukrajina ni imela bencina. Tako da sem trogal cca 20 litrov bencina skozi celo Ukrajino. Tkrat nisi vedel, kje boš bencin lahko kupil. 

Drugače pa sem bil v tistih koncih (Uzbekistan, Kazahstan, Kirgizija,...) kakih 10 x. Večinoma z avtom. Tako da razmere dobro poznam.

In zdaj si dal sliko šasije.Počila mi je tam, kjer je ravna palica pod sedežem in kjer prideta tista dva nosilca. V vmesnem delu, do tam, kjer prideta spet dve povezavi s spodnjo palico. Se pravi verjetno tam nekje, kjer sedi sopotnik. Ne spoznam se na to, ampak mislim, da moja šasija ni iz palic, ampak je tista zgornja palica precej debelejša.

lp

bv

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Bojanv said:

moja šasija ni iz palic, ampak je tista zgornja palica precej debelejša

Si mel 1150? Tisti so imeli bol enostavno obliko, manj cevi, pa tiste bol debele. Gor je 1200 z eno odmicno, ne vem ce je bil z dvema bistveno drugacen, LC ima pa kardan na drugi strani. Vseeno, zelo podobn. 

FFB8DCB8-7859-4390-809A-289716AC0364.jpeg.d93414182d5b613d454364ed4628ee30.jpeg

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

650 GX imam. Ja, tale je bolj podobna, se mi zdi. In počilo je na zgornji palici, tam nekje med tistim krogom in odebeljenim delom, kjer je pripravljeno za prtlljažnik. Tista palica. Skratka tam nekje kjer naj bi sedel sopotnik. No, bistvo je bilov tem da je bil motor tako uničen, da me je servis stal več kot nov. Še bolj bistveno pa je, da je v tej zgodbi trenutno najbolj zanimiv kmet in njegova pot. Vsaj meni. Moj motor je oddelal svoje in je tole samo še obujanje zgodovine.

Nisem motorist in se ne ukvarjam s tehniko. Gonim jo.

lp

bv

Popravljeno . Popravil Bojanv
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!