Jump to content

Uzbekistan, Kirgizijstan, Kazahstan by Kmet2 edition.


Kmet2
DAMI34
Message added by DAMI34

GPS tracker SPOT: klik  geslo: kmetdva

 

Recommended Posts

Zlata školjka in poscan semering  na zlatem motorju...dobra kombinacija, nimaš kaj za dodat 😊😜

Upam, da rešite in srečno...sledim 👍

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, gift pravi:

Zlata školjka in poscan semering  na zlatem motorju...dobra kombinacija, nimaš kaj za dodat 😊😜

Upam, da rešite in srečno...sledim 👍

svetuj mu, kak naj semering reši, mogoče majo kaj v bajkonurju :)

Link to comment
Share on other sites

Včasih se semering da rešit z koščkom plastike, ki se ga previdno zarine med osevino in obroč, ter ga previdno zapelje okoli po osevini. Ravna stranica mora biti malo pod kotom, tako da umazanijo strga na ven in ne na noter.S tem se odstrani v utore nabrana "svinjarija", ki povzroča puščanje. Pomaga dokler je guma-robovi semeringa še OK, če pa je že poškodovana, je rešitev samo menjava. Velja poizkusiti, večje škode,  kot da pušča naprej ne moreš narediti. Odrezan rob kake embalaže vakumsko pakirane salame je že uporaben materjal.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, raza said:

Včasih se semering da rešit z koščkom plastike, ki se ga previdno zarine med osevino in obroč, ter ga previdno zapelje okoli po osevini.

Tako nekako. Ne vem pa kako dostopen je semering na kardanu GS-a.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, Snečer pravi:

svetuj mu, kak naj semering reši, mogoče majo kaj v bajkonurju :)

Tako kot je Raza napisal. Poizkusit očistit in polit z šnopsom, vodko, "solzami"... Skratka alkohol bo napel tesnilo-včasih uspe, včasih ne.

Link to comment
Share on other sites

Današnji plan so izpolnili in prišli v Aralsk, trenutno "tankajo" :)

Ker je še zgodaj (tam verjetno 16:17) domnevam, da bodo še malo nadaljevali po puščavi.

Link to comment
Share on other sites

Solze naj raje po krofu spustijo...bo več koristi. Jaz se bi tega lotil z dobrim razmaščevanjem od zunaj in kakšno diht maso (za motorje, ki prenese visoke temperature) ali pa silikonskim lepilom (podobno kot za akvarije)...v kakšnem večjem mestu tega ne bi smel bit problem dobit. Če ustavi slinjenje je to dovolj...

Link to comment
Share on other sites

Če bo ostalo pri tem solzenju ni panike, spremljat in doliti.

Menjava semeringa je dokaj preprosta,

problem je v dimenzijah semeringa (60-75-8, podatek iz glave)

Link to comment
Share on other sites

tako precizno navodilo, ji bom zagotovo koristilo, sploh ker sta v ekipi 2 bmwja s kardani

se pa bližajo Bajkonorju, tam bi jim mojstri zagotovo znali zadevo rešit :) 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, Snečer pravi:

se pa bližajo Bajkonorju, tam bi jim mojstri zagotovo znali zadevo rešit :) 

No, če jih lansirajo iz Bajkonurja v vesolje, potem bo šele problem s puščanjem na BMW...ni to električna Tesla, ki kruza po vakumu :lol1:

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, BIF pravi:

Solze naj raje po krofu spustijo...bo več koristi. Jaz se bi tega lotil z dobrim razmaščevanjem od zunaj in kakšno diht maso (za motorje, ki prenese visoke temperature) ali pa silikonskim lepilom (podobno kot za akvarije:slap:)...v kakšnem večjem mestu tega ne bi smel bit problem dobit. Če ustavi slinjenje je to dovolj...

Tu nimaš kaj dihtat z tesnilnimi masami, ker se en del vrti, drug pa miruje. Motoroznanstvo ti malo šepa, ane?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, skalaprava pravi:

Kaj zdaj narediti? Nekaj nasvetov je padlo zgoraj....ne bi rad koga užalil, ampak kot rečeno, jaz sem imel že tak primer pri sebi med potjo, zato govorim iz prve roke.........glede na sliko, koliko olja je videti, bi jaz naredil trenutno - nič! V kotnem gonilu je 180ml olja. To ni spet tako malo! Meni je bistveno bolj svinjalo in sem naredil kar nekaj tisoč km in me je že skrbelo, da bo ostal kotni prenos suh, pa ko sem se končno lotil popravila, sem ugotovil, da je zelo zelo malo olja v resnici spolzelo mimo semeringa in da to puščanje izgleda bolj grozno, kot je dejansko stanje.

Točno tako. Dokler sam po malem ven solzi, pusti na miru in kontroliraj (poglej, poslikaj, obriši/očisti, na naslednjem postanku ponovi - po fotkah se vidi a spušča isto ali več) in mogoče malo bolj na nežno pelat. Menjaš ob prvi priliki. Nekaj zdaj to žokat na razne mogoče in nemogoče načine nima smisla, se bo še res sam uscalo ven. Verjetno lahko olje v kotni prenos dodaš na terenu če je treba...? (BMW-jev lih ne poznam dobro)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, jskrablin pravi:

 Verjetno lahko olje v kotni prenos dodaš na terenu če je treba...? (BMW-jev lih ne poznam dobro)

Načeloma je možno, vendar.....

Odviti moraš kolo in odviti ter ostraniti ABS senzor. Ampak ta luknja je zelo težko dostopna, leži namreč za zadnjim diskom, ki seveda kljub odstranjenemu kolesu ostane gor. Jaz olje tja noter nalivam z injekcijo. Zdaj če tega ravno nimaš pri roki, kar je zelo verjetno, potem ti nič ne pomaga, tudi če imaš litrsko plastenko olja za menjalnike seboj, ker ne moreš natočiti tistih nekaj mililitrov noter. Edino kar boš naredil, je da boš zamastil zadnji disk, ko boš probal nekaj nalivati in ker seveda nimaš niti čistila za zavore seboj, boš še zadnje ploščice zamastil in tako ostal brez zadnje zavore! To je pa precej slabše, kot pa da malo solzi olje! 

Torej kot sem že prej napisal....ne pipaj, vozi in ne bo težav! 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, skalaprava said:

Zdaj če tega ravno nimaš pri roki, kar je zelo verjetno, potem ti nič ne pomaga....

Fantje se znajdejo... Citiram Kmeta;

Quote

Rešujemo situacijo, ker je na enemu gs spustil semering v zadnjem kolesu😕
V trgovini kupili olje za avtomatske menjalnike, v lekarni pa šprico in inekcije.
Semeringa se tu ne da dobit v teh merah😕s šprico bo Roli mazal ležaj med potjo, vrjetno proti domu, če ne dobimo semeringa.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, raza pravi:

Tu nimaš kaj dihtat z tesnilnimi masami, ker se en del vrti, drug pa miruje. Motoroznanstvo ti malo šepa, ane?

Ne poznam kako je narejeno pri BMW-ju...sem pa že imel opravka z puščanjem olja kotnega prenosa in smo zadevo kot sem jo opisal uspešno rešili. Dal sem samo predlog, ki se ga splača uporabit, če je to možno. Pač pomagamo iskat možne rešitve. Na srečo pa je ta forum prepoln vsevedov in modrecev, kot si sam, ki bodo rešili zadevo na daljavo. Trapaste pripombe o motoroznanstvu pa zadrži za sebe in svoj krog. Niti me poznaš, niti veš kaj vem...in tako naj tudi ostane...

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, Rogerg pravi:

a to ste vi napisal akrapovič ? :D

Kaj ti misliš....🤔

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Kmet2 said:

Kaj ti misliš....🤔

Pol se pa čudite, da vas ona na carini pri Teploye al kaj je že blo ni not spustla in vas raje obrnila/nazaj nagnala .. valjda, je že vedla zakaj .. sami divjaki ..  :jezik: :yea2:

Edited by Tex
Link to comment
Share on other sites

Zanimivo. Tale "stric" se odpravlja na isto\podobno turo. Sicer zelo dober YT kanal.

Mogoče ga pa srečate...

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!