Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Mavrica

Priporočene objave

"Izkušnje so psevdonim za lastne napake"  je napisal en pesnik.

in take izkušnje, ki smo jih preživeli nas ohranjajo žive.

 

Vozniški izpit je le dokument, ki dovoljuje vožnjo, za varnost moramo poskrbeti sami!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo, dolgo sem se o tem odločal, sedaj pa sem se končno odločil da naredim poleti izpit za motor. Do sedaj sem vozil samo 50ccm in 125 ccm skuterje (to sem samo poskusu, ker nimam izpita) ter "šestko" par km, pa še to me je speljevanje zafrkavalo. Ker imam starostne pogoje, bi šel delat kar za neomejeno (a kategorijo). Zanima me, če je bil še kak podobn "pacient" da je brez ene izkušnje z "ročnim" menjalnikom šel delat izpit za težek motor. Kje bi se lahko nabralo vsaj kakšno izkušnjo? So v avtošoli navajeni na take primere? Saj potem ob nakupu bi že kupil znanju primeren motor, in se počasi učil, vse kar me skrbi je izpit. Hvala za vse odgovore.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne beli si glave s tem. Poznam primere, ki so naredili A izpit precej pozno (po letih)  in prej niso vozili drugega kot bicikla in avta. V šoli vožnje ta pač vzamejo takega kot si. Tam vprašaj. En je celo dejal, da je to celo bolje, kot da te morajo odvadit oslarij, ki se se jih sam "priučil". Ja, in oba sta naredila iz prve z malim številom ur in sta pe živa in nepoškodovana.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dobrimi 20 letih sem se zadeve lotil točno tako kot ti - iz avtomatika na 125 za A kategorijo, prvi motor pa je bil 650 :) Nic se ne sekiraj, kar pogumno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit boš že naredil, mogoče boš potreboval kakšno uro več. Le pogumno.

Prava šola se začne, ko greš sam na cesto in traja in traja. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tak pacient ?

Pri 48 letih prvič sedla za balanco. Nikoli vozila niti skuterja.

Dvakrat padla na glavni vožnji, tretjič naredila.

Od leta 2014 prevozila več, kot 100.000 km, sedaj imam tretji motor :010.

In imam Mitas gor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, la profich pravi:

Zdravo, dolgo sem se o tem odločal, sedaj pa sem se končno odločil da naredim poleti izpit za motor. Do sedaj sem vozil samo 50ccm in 125 ccm skuterje (to sem samo poskusu, ker nimam izpita) ter "šestko" par km, pa še to me je speljevanje zafrkavalo. Ker imam starostne pogoje, bi šel delat kar za neomejeno (a kategorijo). Zanima me, če je bil še kak podobn "pacient" da je brez ene izkušnje z "ročnim" menjalnikom šel delat izpit za težek motor. Kje bi se lahko nabralo vsaj kakšno izkušnjo? So v avtošoli navajeni na take primere? Saj potem ob nakupu bi že kupil znanju primeren motor, in se počasi učil, vse kar me skrbi je izpit. Hvala za vse odgovore.

 

LP

če je motorika za motor, potem bo z lahkoto

strah nas varuje in po drugi strani omejuje

radi imajo paciente, ker jih lahko olupijo, še več ur itd...

nič bat, v kapitalizmu samo novec šteje

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, la profich pravi:

Zdravo, dolgo sem se o tem odločal, sedaj pa sem se končno odločil da naredim poleti izpit za motor. Do sedaj sem vozil samo 50ccm in 125 ccm skuterje (to sem samo poskusu, ker nimam izpita) ter "šestko" par km, pa še to me je speljevanje zafrkavalo. Ker imam starostne pogoje, bi šel delat kar za neomejeno (a kategorijo). Zanima me, če je bil še kak podobn "pacient" da je brez ene izkušnje z "ročnim" menjalnikom šel delat izpit za težek motor. Kje bi se lahko nabralo vsaj kakšno izkušnjo? So v avtošoli navajeni na take primere? Saj potem ob nakupu bi že kupil znanju primeren motor, in se počasi učil, vse kar me skrbi je izpit. Hvala za vse odgovore.

 

LP

bomo kar v tej temi nadaljevali.

Menjalnik je pri vseh motorjih enak, gor in dol, tehnika podobna, tako da ja, izpit lahko greš delati brez skrbi in v AŠ se boš naučil.

Seveda pa po opravljenem izpitu predlagam udeležbe delavnic varne vožnje, tečaje itd..

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, la profich pravi:

Hvala vsem za pomoč in vzpodbudo :) 

Tudi nasplosno in ne le v tvojem primeru je dokaj pomembno najti "pravilno" avto solo,kjer ne le kasirajo ampak tudi kaj naucijo!

Odvisno skerga konca si....jz bi malo poprasal kje so bli tu na MS in kako zadovoljni!Hvala bogu je kr nekaj kvalitetnih avto šol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

radi imajo paciente, ker jih lahko olupijo, še več ur itd...

nič bat, v kapitalizmu samo novec šteje

Ni res. Moj tanartaboljsejsi kolega (oz. en izmed njih) je instruktor. Pravi da prej kot kandidat naredi, bolje je za ime avtosole. To se na dolgi rok pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Zok pravi:

Ni res. Moj tanartaboljsejsi kolega (oz. en izmed njih) je instruktor. Pravi da prej kot kandidat naredi, bolje je za ime avtosole. To se na dolgi rok pozna.

So so...verjem...

Leta 98 je iz te iste avto šole prisla kandidatka z 100+ urami za B....leta 2017 je šla meni poznana oseba(nesposobna)tja delat izpit...po 100+ urah odnehala...Primer za B izpit...ampak so sole,ki jim mar le za "income)

Ker pa je dost rest PRAVIH avto šol sem mu omenil naj pove izkod je in ziher je katera tam dobra oz ima kdo izkusnje od tam blizu.....

Recimo v Brezicah bi jz sel delat le k SELKO D.M.T.R. Šola vožnje.Marjan zna povedat in pokazat in posten je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 3. 2019 ob 15:50, Arzen pravi:

Saj se ne čudim, da vsi tok hitr spokajo ko pa ste taki bimboti ?

Kdor nas spozna bolj od blizu, sprevidi da smo prav prisrčni idioti :blush:

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Jaz sem tak pacient ?

Pri 48 letih prvič sedla za balanco. Nikoli vozila niti skuterja.

Dvakrat padla na glavni vožnji, tretjič naredila.

Od leta 2014 prevozila več, kot 100.000 km, sedaj imam tretji motor :010.

In imam Mitas gor ?

In to si upaš priznati pred vsemi profiči tukaj gor :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sesir pravi:

Tudi nasplosno in ne le v tvojem primeru je dokaj pomembno najti "pravilno" avto solo,kjer ne le kasirajo ampak tudi kaj naucijo!

Odvisno skerga konca si....jz bi malo poprasal kje so bli tu na MS in kako zadovoljni!Hvala bogu je kr nekaj kvalitetnih avto šol...

Hvala za nasvet.. Tako pri 15. letih, ko sem delal za 50, kot kasneje za avto sem delal pri avtošoli Marko. Sem iz goriškega konca. Pa nimam nič za rečt čez njih, ampak samo dobre stvari. Je pa res, da ko sem delal za 50 sem prej vozil samo kolo, pa je inštruktor samo rekel, da se usedem gor in se zapeljem do poligona in se bova tam naučila. Če bi bila pa podobna situacija zdaj pri a kategoriji, vem da do poligona ne bi prišel :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zok pravi:

Ni res. Moj tanartaboljsejsi kolega (oz. en izmed njih) je instruktor. Pravi da prej kot kandidat naredi, bolje je za ime avtosole. To se na dolgi rok pozna.

je tudi lastnik avtošole?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, la profich pravi:

Hvala za nasvet.. Tako pri 15. letih, ko sem delal za 50, kot kasneje za avto sem delal pri avtošoli Marko. Sem iz goriškega konca. Pa nimam nič za rečt čez njih, ampak samo dobre stvari. Je pa res, da ko sem delal za 50 sem prej vozil samo kolo, pa je inštruktor samo rekel, da se usedem gor in se zapeljem do poligona in se bova tam naučila. Če bi bila pa podobna situacija zdaj pri a kategoriji, vem da do poligona ne bi prišel :D 

če ti napišem pošteno:

Narejen izpit pomeni, da poznaš pravila in se lahko vključiš v promet, ampak se zavedaj:

voziti se še ne znaš. Ni to avto, ampak dvokolesnik, ki napak ne odpušča. Potrebno se je naučiti vsaj nekaj malenkosti, da boš varen sebi in drugim. Predvsem pa: če si prepočasen samo oviraš promet, če si prehiter si pa v malinah.

Vse se boš naučil, s kilometri, z občutki, ki s tem pridejo, s tečaji varne vožnje, ki jih organizira AMZS, DARS in Policija (kar udeleži se jih, saj so gratis) in s študiranjem nekaj teorije, poslušanjem takih, ki že znajo, predvsem pa s samokritiko in analiziranjem svoje vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, la profich pravi:

Hvala za nasvet.. Tako pri 15. letih, ko sem delal za 50, kot kasneje za avto sem delal pri avtošoli Marko. Sem iz goriškega konca. Pa nimam nič za rečt čez njih, ampak samo dobre stvari. Je pa res, da ko sem delal za 50 sem prej vozil samo kolo, pa je inštruktor samo rekel, da se usedem gor in se zapeljem do poligona in se bova tam naučila. Če bi bila pa podobna situacija zdaj pri a kategoriji, vem da do poligona ne bi prišel :D 

Kuk tuk avto šola prvo uro za taksne kot si ti pricne na poligonu s spoznavanjem motorja...

To z bicikl se ni nic...en tle z foruma ni mogu zlest na tomos elektronik 90 ccm...No z pomocjo stola iz sosednjega lokala mu je to uspelo in tako je naša miška naredila izpit...zdaj pa že 15+ let vozi 1000 kubicne mopede...a se vedno se z veseljem oddide na omenjene varne voznje (predvsem zaradi kave in pasulja)a res je zanimivo in neki odnese,neki somisljenikov spoznas...:grupni:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Bmflar pravi:

Kdor nas spozna bolj od blizu, sprevidi da smo prav prisrčni idioti :blush:

In to si upaš priznati pred vsemi profiči tukaj gor :naughty:

Seveda ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

če ti napišem pošteno:

Narejen izpit pomeni, da poznaš pravila in se lahko vključiš v promet, ampak se zavedaj:

voziti se še ne znaš. Ni to avto, ampak dvokolesnik, ki napak ne odpušča. Potrebno se je naučiti vsaj nekaj malenkosti, da boš varen sebi in drugim. Predvsem pa: če si prepočasen samo oviraš promet, če si prehiter si pa v malinah.

Vse se boš naučil, s kilometri, z občutki, ki s tem pridejo, s tečaji varne vožnje, ki jih organizira AMZS, DARS in Policija (kar udeleži se jih, saj so gratis) in s študiranjem nekaj teorije, poslušanjem takih, ki že znajo, predvsem pa s samokritiko in analiziranjem svoje vožnje.

Hvala za vse nasvete. Se zavedam da imeti izpit še nič ne pomeni, me pa to najbolj skrbi. Ker ko imaš izpit pomeni da imaš osnove in lahko začneš pridobivati izkušnje, prej težko. Skrbi me pa kot rečeno, ker sem preskočil celo "osnovno šolo" in nisem vedel koliko je takih primerov kot sem sam, da gremo delat a kategorijo, prej kot sploh sedimo na motorju. 

Imam tudi samo enega človeka, ki se na motorje dovolj spozna in mu zaupam, pa sem včeraj govoril z njim in je bil zelo skeptičen glede izpita, zato sem še tukaj vprašal. On je vozil motorje preden je imel izpit, zato mi je tudi tako rekel. Mi je pa odsvetoval cestaka, ki je bil moja prva in zaenkrat tudi edina želja, češ da če ga imaš za prvi motor je to že na pol smrtna obsodba.

Sem pa tak, da če grem v nekaj na novo in o tej stvari nimam pojma, se pozanimam, in nasvete tudi upoštevam. In se učim potem postopoma. Še toliko bolj pri motorjih, ker imam življenje preveč rad in upam, da še dosti let pred sabo. Tako da bom verjetno tu gor čez dobra 2 meseca začel spraševat kateri motor je dober za začetnike :)

Še enkrat pa hvala vsem za pomoč, super ste. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestak ni na pol smrtna obsodba, tudi če je to prvi motor.

Ta tvoj znanec malo bluzi............ali pa se dela frajerja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, KARMEN1 pravi:

Cestak ni na pol smrtna obsodba, tudi če je to prvi motor.

Ta tvoj znanec malo bluzi............ali pa se dela frajerja.

če pravi da je vozil brez izpita, ti je odmah jasno da ni lih gladek.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, KARMEN1 said:

Ta tvoj znanec malo bluzi............ali pa se dela frajerja.

Al pa govori iz izkušenj... Vsaj H2 naj bo, če ne kar H2R.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, XTR pravi:

Al pa govori iz izkušenj... Vsaj H2 naj bo, če ne kar H2R.

 

Misliš, da je samo na pol živ ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cestaki so lahko tudi samo po obliki, po konjih pa prav prijetni.

Ninja 650 aka ER6

CBF500 al neki podobnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!