Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
avion

Gilera Runner 2007 problem...mogoče zaribal

Recommended Posts

avion

Pozdravljeni,
Pred dobrim tednom sem omenjeni skuter: Gilera Runner letnika 2007, s Polini 70 kitom zbudil iz zimskega spanca. Zjutraj sem z njim naredil cca 30 km. Bilo je vse ok. Deloval povsem normalno. Imel je bencin in tudi olje. 

Po službi se hočem z njim odpeljati domov. Spet lepo vžge...naredim cca 1 km....in potem kar naenkrat začutim da izgublja moč....nekako podobno kot da bi bila zamašena diza ali pa frgazer....naredim tako še cca nekaj 100 m, potem povsem izgubi moč.

Nekaj časa je bil ugasnjen....potem ga zopet prižgem...naredim še nekaj 100 m...zopet delovanje, kot da bi se zamašil frgazer....pod štangasom je kolikor toliko deloval...potem pa čim dal gas, ga je zamorilo. POtem je ugasnil, malo sicer še probaval...vendar ni več vžgal. Motor vergle...vendar ne naredi nič.

Sem ga pripeljal domov, dal v garažo, sedaj pa sem na dopustu. 

Mal razmišljam, kaj narediti v naslednjih dneh?

Kajmisvetujete. Res je, da se mi je zdelo, da sem nekaj videl lučko za olje, da bi morda lahko zasvetila, vendar sem pa prepričan, da ni skoz svetilo...popolnoma možno je, da je zasvetila samo ob kontaktu. Sem pa preveril olje....in v tanku je zagotovo še bilo olje.

 

Kako najlaže diagnosticirati kaj bi lahko bilo narobe? Lahko tudi da je činšpula? Ne bi pa rad, da bi zdej popolnoma zarobal.

Ima pa skuter cca 20k km, s Polini kitom pa cca 2k km. Olje sem imel pa notri navadno...to za skuterje, ki se ga kupi na pumpi.

Kakšrnakoli ideja bo več kot dobrodošla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Prvo...svecko ven in posmirklat in pogledat,ce ima iskro....glede na 2000km bi jz dal kr novo....

Pol par kapljic bencina v cilinder in probat...ker ni zaribal...al je neki s svecko ali upljinjac za spucat...,zracni filter...

Share this post


Link to post
Share on other sites
avion

Se pravi, če skuter zariba...to pomeni, da se clinider ne premika več? Se pravi, če bi slučajno bilo kaj narobe z oljem...in bi zaribal...v tem primeru ga ne bi mogel več verglat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 45 minutami, avion pravi:

Se pravi, če skuter zariba...to pomeni, da se clinider ne premika več? Se pravi, če bi slučajno bilo kaj narobe z oljem...in bi zaribal...v tem primeru ga ne bi mogel več verglat?

Cilinder se nikoli ne premika...premika se bat,suce pa ojnica...ce sumis zarib...se masine ne suce vec...za 100% pa vzames svecko ven in nezno das v luknjo recimo sravceger od gedore in nezno z kurblom premikas in tako vidis ali ribnil ali se normalno premika gor in dol...v tvojem primeru je po mojem mnenju svecka ali uplinjac...

Share this post


Link to post
Share on other sites
avion

ZDravo,

V ponedeljek sem "razkopal" skuter ter relativno hitro ugotovil, da svečka ne da iskre. Sem probal z večimi svečkami in nobena ni reagirala. Sem kar hitro zaključil, da je težava v CDI enoti. Sem jo tudi danes kupil originalno. Prinesem domov. Priklopim, probam najprej in dela. SUPER. Potem še nekja menjavam svečke in že vidim, da svečka najprej zelo švoh...potem pa je ni več....sploh....

Za vsak slučaj sicer še probam da dam svečko v cilinder, vendar mrtvo. Potem probal še vse živo...med drugim odklopil omejevalec obratov...vendar brez uspeha.

Kaj pa sedaj? Očitno CDI enota ni. Edino kar je tko "low hanging fruit" je še, da bi bil kabel od CDI-ja do svečke.

Seveda pa sedaj ne bi rad se še v dodatne stroške spuščal po nepotrebnem, kot sem se sedaj za CDI enoto. Kako bi najlže potestiral in ugotovil, kaj je narobe? Any idea?

A mislite, da je verjetno, da navitje? 

Kakšna banalnost, kot npr. kaka varovalka ni...ker po tem, ko motor nekaj časa stoji...očitno na začetku nekaj časa daje iskro

Share this post


Link to post
Share on other sites
avion

V vmesnem obdobju sem zamenjal navitje. Cinšpulo imam še ta prvo. Svečka lepo meče iskro...tudi če je do 1 cm stran od mase. Sedaj skuter lepo vžge iz prve....in dela...vendar nima moči. Z nogami na asfaltu ga brez problema ustavim. TUdi zvrti se ne do konca....gre tam do cca 50km/h....prej tudi do 100km/h. Pri polnem gasu cuka....eno sekundo dela, drugo sekundo spet ne....občutek kot da ne bi dobil elektrike.

Kaj bi po vaše lahko bilo? A je možno, da je okvara navitja nekako vplivala tudi na delovanje Cinšpule in da mi sedaj cinšpula nagaja? Sem zamenjal tudi svečko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
avion

Ma dvomim, da so Valjčki, ker skuter je povsem normalno deloval, dokler mi ni kr naenkrat začela nagajati elektrika. Pa tudi sedaj je tako, da ga res trokira...eno sekundo vleče, pol pa ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Valjcki ima ekstremno razlicne simptome....a ce gre 50 ima vezo z njimi...

Pri men blo ful fint...."preperela cevka za bencin"moram pa se filter v rezervarju vsaj spihat,ce ne menjat...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!