Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jhribar1

Piaggio typhoon 50cc ugasne po 20 km

Recommended Posts

jhribar1

Zdravo, se mi skuter pregreva, da mi po cca 20 kilometrih ugasne? Potem pa počakam 15min pa užge in dela par min pa spet ugasne, naslednji dan dela normalno na kratke proge, ce grem daleč pa vcasih nagaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 26 minutami, jhribar1 pravi:

Zdravo, se mi skuter pregreva, da mi po cca 20 kilometrih ugasne? Potem pa počakam 15min pa užge in dela par min pa spet ugasne, naslednji dan dela normalno na kratke proge, ce grem daleč pa vcasih nagaja.

Hmm...odvisno...ce je pregret bat "cutis" kak ga zgrabi...

Podobne simptome....razpokana cevka od rezervarja do uplinjaca...

Nadomestni cilinder,bat in tesnila so cca 55eu...ampak,da se pregreje prisilno zracno hlajem mopi skoraj sigurno mora biti nekaj narobe z vetrnico!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jhribar1

zdej imam drugo tezavo. skuter ne vlece tako kot prej. zvrti se vendar ne doseze koncne hitrosti kot prej. Sedaj gre okoli 45 na ravnini prej pa je sel okoli 60. bo treba menjati valjcke ker ze dolgo niso bili menjani a je kaj drugega?  so 4.8g valjcki vredu za gianelli izpuh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!